Istraživanje | Page 5 of 9 | Netokracija

Istraživanje

Zabava i zanimljivosti

5 najzgodnijih startupera u regiji po izboru Netokracijinih blogerica

Nazovite nas 'tračokracijom', nazovite nas 'cosmokracijom', baš nas briga! :) I mi, žene s Netokracije, ponekad volimo odmoriti prste umorne od tipkanja ozbiljnih poslovnih članaka te uživati u lijepom i pametnom. Ženski dio Netokracijinog uredništva pročešljao je startup scenu od Vardara pa do Triglava – izdvajamo pet CEO-va u čijem bismo se business planu rado našle!

Društvene mreže

7 psiholoških istraživanja koja će vam pomoći da budete učinkovitiji na društvenim mrežama

Ne može se poreći da su društvene mreže promijenile način kako komuniciramo – međusobno, ali i s brendovima koji žele da budemo njihovi korisnici. Svi oni koji se bave komunikacijom putem ovog medija vjerojatno svakodnevno eksperimentiraju s vrstom i oblikom sadržaja koji prezentiraju te mjere njihovu učinkovitost. No, i prava psihološka istraživanja mogu nam pomoći da u tome budemo pametniji.

Mobilno

Apple otkriva 10 najčešćih razloga zbog kojih odbija aplikacije iz App Storea

Radite dugo na vašoj aplikaciji, mislite da je spremna ugledati svjetlost dana, čekate to famozno odobrenje od Appleove trgovine aplikacijama... No, umjesto toga stiže odbijenica? Kako bi se to događalo u što manjoj mjeri, Apple je pripremio vodič kroz odbijanje aplikacija i dao najčešće razloge zbog kojih se to događa.

Kultura 2.0

Odrasle žene preuzimaju svijet igara: Zbogom stereotipnom tinejdžerskom ‘gameru’

Svi oni koji gamere još uvijek zamišljaju kao društveno neprilagođene pubertetlije koji dane provode u zamračenim sobama i daleko od bilo kakve nevirtualne stvarnosti, morat će se pomiriti s činjenicom da taj stereotip više ne stoji. Dok su tinejdžeri s XY kombinacijom kromosoma 17 posto populacije koja igra igre, 36 posto te ujedno i najveću demografsku skupinu čine punoljetne žene. Ta da da dam.

Društvene mreže

Ovako je internet reagirao na sinoćnju utakmicu između Njemačke i Brazila

Ako ste jučer gledali utakmicu Svjetskog prvenstva u nogometu između Njemačke i domaćina Brazila, onda zasigurno imate što za reći o njoj, s obzirom na nevjerojatan rezultat od 7:1. Čini se kako je i cijeli internet imao inspiracije za burne rasprave jer je Facebook izmjerio kako je ova polufinalna utakmica događaj sa nogometnog prvenstva o kojemu se najviše pričalo, a Twitter da je to općenito sportski događaj koji je na ovoj društvenoj mreži izazvao najviše reakcija! No, kakvih?

Startupi i poslovanje

Sarah Kunst: Budućnost je majoneza bez jaja, budućnost je ‘wow’!

The future is wow! Naslov je to predavanja koje je održala Sarah Kunst na konferenciji Startup Croatia, kako bi predstavila tehnološke trendove koji će nas zadiviti, ali i vjerojatno obilježiti desetljeće pred nama. Sarah je investitorica i poduzetnica, ali ono što je predstavljala poprilično se razlikuje od problema i rješenja kojima se današnji startupi, za koje najčešće čujemo, bave. Iako bi možda trebali početi razmišljati i u tom smjeru.

Istraživanje

Zašto je Teddy the Guardian odnio pobjedu na Startup Croatia natjecanju

U Tehničkom muzeju u Zagrebu nalazi se Teslin kabinet, mjesto gdje su objedinjeni neki njegovi izumi i gdje generacije školaraca uče o inovativnosti. Prigodno je bilo što se upravo ondje održalo natjecanje startupa ususret konferenciji Startup Croatia, gdje su osnivači projekata mogli pokazati svoju veću ili manju poslovnu inovativnost (netko mora biti i Edison). Među njima se posebno istaknuo Teddy The Guardian, koji je i odnio pobjedu, a Saul Singer, autor knjige Startup nacija, iskoristio ih je kao pozitivan primjer u svom današnjem govoru na samoj konferenciji.

Društvene mreže

Retvitanje u porastu, odgovaranje na tvitove sve rjeđe: 9 promjena Twittera u 8 godina

Društvena mreža Twitter nedavno je napunila osam godina. Ako ste i sami aktivni na ovoj brzoj društvenoj mreži, vjerojatno ste i sami primijetili razne promjene – i u samoj mreži i u načinu na koji ga korisnici koriste. No, na koje točno načine? Yabing Liu i Alan Mislove s Northwesterna te Chloe Kliman-Silver s Browna objavili su to u svom istraživanju.

Istraživanje

Istraživanje MojPosao i Netokracije: Dosta je CM-ova, nedostaje stručnjaka za mobilni marketing!

Broj oglasa za pozicije u digitalnom marketingu objavljen u 2013. udvostručio se u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno su se kvalifikacije postojećih timova zaduženih za komunikaciju i sadržaj zbog toga našli pod povećalom. Čak su i kompanije s Fortune 500 liste te globalne marketinške agencije priznale da postoji jaz između potrebnih i postojećih znanja stručnjaka zaduženih za digitalnu komunikaciju. No, kako u tome stoji Hrvatska? Pogledajte rezultate istraživanja koje je MojPosao proveo u suradnji s Netokracijom.

Mobilno

Mobilno bankarstvo sve popularnije: U Zabi dvostruko posjećenije od poslovnica

Porast prodaje pametnih uređaja pozitivno je utjecao na korištenje mobilnih bankarskih usluga. Tomu svjedoče i podatci o korištenju mobilnih i internetskih usluga Zagrebačke banke. Naime, broj kontakata putem m-zabe se s 2 milijuna u prvom tromjesečju 2013. povećao na 5 milijuna u zadnjem tromjesečju 2013. godine, a klijenti gotovo svakodnevno koriste uslugu kako bi kontrolirali svoje financije. Ujedno je i zapažen značajan rast sklonosti korištenja mobitela za plaćanja – u prošloj je godini porast plaćanja m-zabom iznosio 90%!

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Što znate o 30 milijuna vrijednom inkubatoru koji će 2020. postati zagorsko ICT središte?

U proljeće 2020. otvara se poslovno-tehnološki prostor Krapinsko-zagorske županije vrijedan 30 milijuna, a koji ima cilj postati centar inovacija te baza za daljnji razvoj poduzetništva u Zagorju.

Istraživanje

Veliko CX istraživanje: Za korisničko iskustvo banke, retail i bezalkoholna pića u Hrvatskoj zaslužile tek ocjenu – 3!

Peekator je hrvatski startup koji se bavi istraživanjem korisničkog iskustva, a nedavno obrađeni podaci više od 3000 anketiranih osoba, 13 tisuća komentara i 60 dubinskih intervjua bacili su potpuno novo svjetlo na uobičajene prakse na području tri značajna tržišta, a ovo je okvirna slika trenutnog stanja.

Izvještaj

Inchoo, Infinum i Hooloovoo do developera dopiru blogom, modnim brendom i “napuhanim” influencerima

Kako se brendirati kao dobro mjesto za posao prema developerima koji nisu impresionirani stolovima za stolni tenis ili igraćim konzolama? Otkrile su nam tri developerske tvrtke na konferenciji Employer Branding Zagreb.