STEMI pobjedom na Idea Knockoutu odlazi na CES 2017

STEMI ide u Las Vegas! Riječki robot-pauk odnio pobjedu na Idea Knockoutu

Čak 20 timova borilo se danas u Kinu Europa na Idea Knockoutu, regionalnom natjecanju ideja u organizaciji Buga. Glavnu nagradu, odlazak na CES 2017 u Las Vegas, osvojio je riječki STEMI. Riječ je o pauku-robotu s multiimedijalnom platformom STEMI kojom se želi popularizirati učenje znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike.

knockoutstemi_1naslovna

Pobjedu na ovogodišnjem startup natjecanju Idea Knockout, koje se danas održavalo u Kinu Europa, a na kojem je sudjelovalo čak 20 timova, pripala je STEMI-ju. Riječ je o robotu-pauku s istoimenom multimedijalnom platformom za popularizaciju znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike. STEMI smo imali priliku upoznati lani tijekom njihove uspješne crowdfunding kampanje na Indiegogou gdje su u samo tri dana premašili cilj od 16.000 dolara. Kako smo danas saznali, rani podržavatelji uskoro mogu i očekivati svoje pauke-robote. Marin Trošelj iz STEMI-ja nije skrivao oduševljenje pobjedom te je naglasio kako se nadaju opravdati očekivanja u Las Vegasu.

Uvijek se nadamo pobjedi gdje god se prijavljujemo, iako je konkurencija na Idea Knockoutu bila jaka. Na CES-u nam je ciljano tržište, imaju poseban dio za edukacijske tehnologije i želimo vidjeti koji su trendovi i noviteti te pokazati što mi radimo jer mislim da dolazimo u pravo vrijeme s pravom stvari. CES je za nas mjesto za biti.

Prvo mjesto donosi i glavnu nagradu, odlazak na CES 2017 i izlagački štand na jednom od najvažnijih svjetskih sajmova potrošačke elektronike, gadgeta, tehnoloških inovacija i startupa koji se svake godine u Las Vegasu. STEMI će imati priliku predstaviti se pred 170.000 predstavnika tehnološke industrije, investitora i medija te je prilika za brojne poslovne susrete, partnerstva i kontakte.

Drugo mjesto za crnogorsku igru demontiranja – bombe

Riječani su pobijedili sa 187 bodova koje im je dodijelio žiri u kojem su, uz Netokracijinog Ivana Brezaka Brkana, sjedili Dragan Petric (Bug), Hrvoje Balen (Visoko učilište Algebra), Tanja Ivančić Belošević (Večernji list), Ivan Polojac (Samsung) i Zlatko Nojkov (Zagrebačka pivovara). Predsjednik žirija, Bojan Mušćet, istaknuo je kako su timovi ostali znatno bolji dojam nego lani i da je vidljiv napredak.

Drugo mjesto, i to samo s bodom razlike, pripalo je crnogorskom timu Clockwork Briefcase, a riječ je o društvenoj igri demontiranja fizičke, elektronske bombe koja se nalazi u koferu. Što se tiče trećeg mjesta, ovogodišnji Idea Knockout ima ih čak dva – dijele ga automatski kuhar GammaChef, pragmatični automatizirani kućanski aparat za kuhinje u 21. stoljeću, te Smart Lumies kojima je ovo druga godina kako sudjeluju na Idea Knockoutu. Podsjetimo, riječ je o svjetlećim kockama koja djecu uče programiranju bez ekrana.

Svi oni, kao i pobjednik, dobit će priliku predstaviti se i na BUG Future Showu koji će se početkom sljedeće godine održavati u Zagrebu. Idea Knockout i ove se godine održavala u organizaciji Buga, uz brojne sponzore, a uz medijsko pokroviteljstvo Netokracije.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?