Kultura 2.0 | Netokracija

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Formalno obrazovanje, neformalni klub: Čemu kultni KSET već 43 godine uči svoje članove?

Što znači sudjelovati u nečem većem od nas samih? KSET je klub koji je u odajama bivše kotlovnice okupio desetke generacija, dajući im prostor da šire svoje vidike kroz nova poznanstva, hobije i aktivnosti. Ususret Tech Consultant meetupu u KSET-u otkrivamo što studentima to iskustvo zapravo donosi u profesionalnom smislu.

Kultura 2.0

Dr. Ranko Rajović: Djetetov jedini posao do 12. godine jest da se – igra

Mjesto više tražilo se na nastupu Ranka Rajovića u subotu na Weekend Media Festivalu, što je bilo ujedno i neobično jer su se u isto vrijeme održavala druga zanimljiva predavanja, ali i razumljivo, jer je Rajović svojevrsna zvijezda na temu razvoja dječjeg mozga, posebice u digitalno doba.

Kultura 2.0

Svi smo već digitalno dementni, moraju li biti i naša djeca? Recenzija knjige Manfreda Spitzera.

Da li nas tehnologija „oslobađa“ uobičajenih mentalnih napora te stoga postajemo o njoj sve ovisniji, a naše psihičke sposobnosti slabe, glavno je pitanje u knjizi uglednog njemačkog neuroznanstvenika i psihijatra koja je krajem 2018. prevedena i na hrvatski.

Kultura 2.0

Što su zapravo 4chan, 8chan i svi ostali chanovi?

Ako je Reddit frontpage interneta, 4chan i ostali chanovi su backstage iliti stražnji odvod. Na njima se druže memeri, hacktivisti, ali i ekstremisti i ubojice. Ako ste propustili o čemu se tu zapravo radi, donosimo osnove za svakog početnika.

Kultura 2.0

Što je za vas Instagram bez (broja) lajkova? Manji pritisak, bolji sadržaj

Instagram pomalo po svijetu povlači zavjesu svoje verzije bez lajkova, a dojmovi su i par mjeseci nakon još podijeljeni. Pa iako influenceri plaču jače – korisnici će biti oni na koje će promjena utjecati najviše.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.

Mobilno

‘Selfie’ aplikacije grade milijarde dolara vrijedne biznise na našem samopouzdanju. Isprobala sam 10 njih.

Kreator Facetunea prošli je tjedan postao startup jednorog, čime je njegova vrijednost postala veća od milijardu dolara. Istodobno, Instagram i slične aplikacije na kojima se objavljuju “fejstjunane” slike dokazano pogubno djeluju na samopouzdanje mladih osoba, mahom djevojki, diljem svijeta.

Kultura 2.0

Ako vas ne brine tko prodaje vaše podatke, nemojte gledati The Great Hack

Prošlog petka na Netflix je stigao film The Great Hack, a najjednostavnije bi bilo da ga pogledate. Ili nemojte, ako vas nije briga.

Kultura 2.0

Treba li vam teta u Pošti pretvoriti Bitcoin u kune?

Hrvatska Pošta pokrenula je projekt mjenjačnica za kriptovalute u suradnji s tvrtkom Electrocoin i time može postati jedna od najprogresivnijih tvrtki u Hrvatskoj. Pitanje je - hoće li?

Kultura 2.0

Tenis i esport imaju zajedničku ciljanu skupinu; nakon Australian Opena, potvrdio je to i umaški ATP turnir

Iz organizacije umaškog ATP turnira ističu kako su ih impresionirali pozitivni rezultati i posjećenost koji je za 30. rođendan turnira obilježilo gaming nadmetanje poznatih tenisača i trenera, a koje su priredili u suradnji s Good Gameom.

Pročitaj i ovo…

Kolumna

Što vrh ima s time?

Kad te pozovu na panel s naslovom “Promjene dolaze s vrha (i kako do njega doći)?”, počneš opsesivno razmišljati o toj riječi - vrh.

Startupi i poslovanje

TransferWise: Klijentima štedimo više od milijardu funti bankarskih naknada godišnje, ali preostaje nam još 199 milijardi

Svojim jedinstvenim rješenjem za plaćanje u stranim valutama diljem svijeta, TransferWise bio je sreća za mnoge potrošače, ali godinama trn u oku mnogih banaka. Danas su upravo banke i druge velike korporacije poslovanja kojima se okreću u želji da do 2025. postanu vodeće infrastrukturno rješenje za međunarodna plaćanja. Kako planiraju u tome uspjeti, saznala sam od njihovog Alastaira Thompsona.

Nesortirano

Kako razviti aplikaciju koja će od “strašnog” e-Računa učiniti bezopasnog psića?

Poduzetnike oblijeva hladan znoj kada se sjete e-Računa, ali zamislite kako je onima koji stvaraju aplikacije za njegovo izdavanje? Čini se, ne tako strašno.