Kultura 2.0

Kultura 2.0

Crowdfunding i društvena kategorija nisu mrtvi, a najbolji dokaz su ‘Strašne žene’

Edukativna društvena igra Strašne žene iza sebe ima izvrsnu crowdfunding kampanju u kojoj je prikupljeno više od 30 tisuća dolara, a uskoro će dobiti i vlasititi webshop i aplikaciju. Kako je to uspjelo? Ili da vas radije pitam - tko od vas zna nabrojati 5 fizičarki, redateljica ili filozofkinja?

Kultura 2.0

EU lupila Google po džepu zbog iskorištavanja popularnosti Androida

Neke stvari su jasne. Sutra će vrlo vjerojatno svanuti novi dan, djeca više vole Fortnite nego Minecraft i Google je super tvrtka koju bismo trebali voljeti jer je fora. Naravno, Google nije vaš prijatelj, a čini se kako je Europska Unija odlučila da njegovo oglušivanje na zakone košta otprilike pet milijardi dolara.

Kultura 2.0

Googleova uspješna potraga: Doodle koji je odmah pogodio u srijedu!

Kako nastaje jedan Google Doodle? Gdje se kriju sva ta slova? Zašto imaju tako dobre ideje? Možda ste se i vi pitali dok ste gledali odlično izdanje navijačkog doodlea na Googlevoj stranici ovaj ponedjeljak, a možda mi imamo odgovore na to.

Kultura 2.0

Kako Vatreni koriste Instagram i Twitter ususret finala Svjetskog prvenstva!

Vidjeli smo ih u raznim situacijama na terenu, a putem društvenih mreža možemo se uvjeriti kako, osim kao tim, odlično štimaju i kao ekipa. Skoknuli smo do online sfere da vam približimo njihova iskustva, a usput i da vas opskrbimo svim linkovima koji su vam potrebni da znate koja dvojijca naših nogometaša imaju svoj brend odjeće, tko šiša Kovačića za tekmu i tko im je plesao na stolu dok se slavio prolazak u finale...

Internet marketing

Marketingaši, koliko vam je pametno (ne)sudjelovati u nogometnoj euforiji?

Koja je najvažnija sporedna stvar na svijetu? Nogomet! Koliko brendova su službeni partneri FIFA-e na Svjetskom prvenstvu? Samo njih šest. Koliko država se natječe? 32. Mislite li da nema mjesta za vas u ovoj utakmici, grdno se varate.

Kultura 2.0

Od ‘hejtera’ do digitalaca; Kako vi pratite Svjetsko prvenstvo u Rusiji?

Od ekipe koja smišlja pakovanja kupusa, pa do ugostitelja; svi trljaju ruke u vrijeme Svjetskog prvenstva u nogometu. Ipak, nismo svi isti, a bome nas i ne zanima sve nogomet.

Kultura 2.0

Digitalni vodič kroz Svjetsko za sve (ne)nogometne fanove

Možeš na to gledati kao na festival preplaćenih zvijezda koje ganjaju loptu 90 minuta, a možeš i fanatično upijati i pratiti svaki dodir i udarac. Kako god bilo, Svjetsko prvenstvo u Rusiji je tema koju je NEMOGUĆE izbjeći! Neovisno na kojoj strani bio, moje mišljenje je da baš svatko u ovom globalnom fenomenu može pronaći nešto za sebe.

Kultura 2.0

Hoće li IGTV za vertikalni video učiniti ono što je Youtube učinio za web video?

Prije nešto više od 10 dana Instagram je objavio da otvara novo poglavlje video sadržaja, a indirektno se to uvijek tumači i kao napad na Googleovog video giganta. Ipak, od Storiesa prije dvije godine koji je potvrdio masovnost i popularnost ove društvene mreže, Instagram je 2018. došao do opcije koja bi mogla dovesti još veću pomutnju u video vodama.

Kultura 2.0

Kako pružiti dodanu vrijednost posjetiteljima konferencije? Gejmifikacijom, naravno!

COMBIS konferencija ove godine ponudila je dodatni sadržaj svim posjetiteljima u obliku igre CoCo Quest, koja je gejmificirala iskustvo posjete konferenciji, a najboljima donijela i vrijedne nagrade.

Kultura 2.0

Kako privući brendove da sponzoriraju vaš događaj?

Njegovanje dobrog odnosa sa sponzorima izuzetno je važno za svaki događaj, a tajna uspjeha je, čini se, međusobno uvažavanje i dobra priprema. O tome kako se sedam godina za redom gradi dobar događaj znaju iz Pannonian Challengea i Vipneta.

Pročitaj i ovo…

Društvene mreže

Po Instagram profilu Josipa Budimira nikad ne biste zaključili da je on – gradonačelnik

OK, dobro, možda i biste, jer mu upravo to stoji u biografiji. Ali i usprkos tome, prije biste zaključili da je riječ o jednom od onih pokušaja humora kada neki pametnjaković u biografiju stavi da je direktor Facebooka. Što zapravo i nema smisla ako ste na Instagramu.

Novost

Zbog promocije softvera za varanje u Fortniteu dobili tužbe u stvarnom svijetu

Epic Games se ne šali, u stvarnome svijetu tuži osobe za varanje u video igri, a podrška zajednice za ovo je ogromna.

Startupi i poslovanje

Peter Looker uz 30-godišnje iskustvo i veze u SAD-u želi pomoći hrvatskim tvrtkama u usponu

On je američki poduzetnik čiji su proizvodi u 30 godina obišli mnoge strane svijeta, ali se sa svojim iskustvom i znanjem odlučio smjestiti u Europu. Što je Petera namamilo u našu regiju?