Kultura 2.0 | Page 3 of 102 | Netokracija

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Kako preživljavamo 4., 5. ili 6. tjedan dok ostajemo doma (uz poneki savjet)

Samoizolacija kako bi smanjili vjerojatnost zaraze virusom korone sad je već ušla u drugi mjesec i vjerujemo da ni vama nije baš lako kao ni nama pa ćemo u ovoj epizodi Netokracija Podcasta podijeliti svoja iskustva - i preporuke.

Startupi i poslovanje

Naše roditelje, bake i djedove prodrmala je digitalna budućnost čiju tehnologiju moramo izgraditi – već danas

Digitalne tehnologije omogućile su nam da u doba samoizolacije ostanemo povezani sa starijima u našim obiteljima, ali od zdravlja do rada - na nama je da gradimo tehnologiju tzv. srebrne ekonomije.

Kultura 2.0

Digitalci otkrivaju kako izgleda #radimdoma uz djecu, mačke, pse, hrpu mailova i još više video poziva!

Bili vi dotjerani, neuredni, vaš stol složen, zatrpan - svi smo u radu od doma preživjeli i dobre i loše dane, ali zato, draga digitalna zajednico, u ovim vremenima trebamo češće komunicirati i dijeliti iskustva. Zavirili smo s #radimdoma vezom u vaš mali kutak kako bi podijelili dojmove i svima olakšali one žute minute.

Startupi i poslovanje

Od 3D printanih vizira do chatbota: Kako tehnološka zajednica pokušava ublažiti pandemiju u Hrvatskoj

U vrijeme kad je digitalni način jedini način kako nastaviti poslovanje, IT zajednica ima posebnu priliku pružiti ruku pomoći onima koji su najviše ugroženi.

Kultura 2.0

Što se dogodilo kad nas je 115.000 nakon potresa u Zagrebu skinulo LastQuake? Autori otkrivaju!

Aplikacija LastQuake je preko noći postala jedna od najtraženijih aplikacija u Zagrebu i okolici, a velik broj korisnika utjecao je i na njezinu stabilnost, no specifičan problem za naše područje bili su i - neprimjereni komentari.

Mobilno

50% više vremena provodimo online – hoće li infrastruktura izdržati?

Što radimo kada smo doma? Pa, na internetu smo - mnogo više nego inače. Ali, jeste se zapitali koliko naše povećano korištenje interneta utječu na infrastrukturu te kako i vi svojim korištenjem interneta možete pomoći održati stabilnost sustava?

Kultura 2.0

Škola programiranja SmartNinja dokaz je da krizna situacija može donijeti i neprilike i – prilike

Iako je škola programiranja SmartNinja, prisutna i u Hrvatskoj tri godine, do sada održavala tečajeve isključivo uživo, na fizičkim lokacijama, pandemija koronavirusa preselila je nastavu online, gdje će dio tečajeva vjerojatno i ostati, što nudi nove prilike na tržištu edukacija.

Startupi i poslovanje

Igrom kroz matematiku, platforma Matific pomaže 58 tisuća naših učenika i učitelja u nastavi na daljinu

Učitelji diljem Hrvatske našli su se prije nešto više od 20 dana u izvanrednim okolnostima. Sav svoj nastavnički proces trebali su prilagoditi online okruženju, srećom, odrađeni pilot projekti sada zlata vrijede - a suradnja s Matificom upravo je tome dokaz.

Kultura 2.0

Bruketa&Žinić&Grey i Brigada kao odgovor na krizu pokreću proizvodnju toaletnog papira

Krizna vremena zahtijevaju krizne mjere, a koronavirus nikoga nije ostavio ravnodušnim. Absolut Vodka okrenula se sanitetskom alkoholu, Airbus i Jaguar proizvodnji respiratora, a hrvatske kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey i Brigada - toaletnom papiru!

Kultura 2.0

MUP licencirao tehnologiju Pokemon GO-a za praćenje kršitelja samoizolacije!

U doba krize uzrokovane virusom COVID-19, mnoge institucije okreću se nekonvencionalnim rješenjima za suzbijanje širenja pandemije.

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Novi direktor IT-ja RBA: IT će prestati biti servis kada budete spremniji na rizike!

Višegodišnje iskustvo rada u IT odjelima financijskog sektora na različitim pozicijama donijelo je Ivanu Knezoviću bogatu perspektivu o digitalnim proizvodima i organizacijskoj kulturi usmjerenoj ka digitalizaciji, kako novi IT direktor RBA planira time upravljati?

Mobilno

Zašto aplikacije za praćenje COVID-19 ne uspijevaju? Najbolji primjer nalazi se i u našoj regiji

Od Sjeverne Makedonije i Mađarske, do Norveške, Velike Britanije i Irske vidimo različite aplikacije, različite implementacije i prakse korištenja. Koliko uspjeh aplikacije ovisi o angažiranosti ključnih aktera, koliko o dobroj volji korisnika, a koliko o nadležnim institucijama?

Vodič

Iz vlastitog iskustva: Kako dobiti novac od Europske unije za razvoj video igara

Europska unija kroz svoj potprogram Creative Europe - MEDIA, od 2013./2014. dodjeljuje bespovratna sredstva europskim game dev studijima za razvoj video igara. Evo kako izgleda proces prijave i na što trebate obratiti pozornost da biste dobili novac.