Kultura 2.0

Kultura 2.0

Ima samo 19 godina, a već razvija svoje igre i uči djecu programirati

Iako se još i sam nalazi u klupama, Dominik Cvetkovski je sa svojih 19 godina došao i za nastavnički stol. Osnovnoškolce uči game development kroz dodatnu nastavu informatike.

Kultura 2.0

Kako je Shift od startup natjecanja postao najveća developerska konferencija u regiji

Shift dev konferencija ove godine ulazi u svoje sedmo izdanje, a od prve godine promijenilo se mnogo toga - čak i sama tema konferencije.

Kultura 2.0

Dragi gameri, mi želimo znati sve o vama, a vi želite ulaznice za Ready Player One.

Gameri u Hrvata, ujedinite se, radimo istraživanje! Želimo znati zašto vam se laptop pregrijava, u kojim igrama vam dropa FPS, na koliko vam je stavljen DPI i koliko ste dosad skinova kupili...

Kultura 2.0

‘Dnevnik mode’ zagrebačkih ulica pridružio se Teen385 i Tulumarki u mreži portala Domino efekta

Dvije bivše urednice hrvatskog Cosmopolitena svoju su pažnju preusmjerile sa slavnih i viđenih na uličnu modu i priče "običnih" građana - i pritom osvojile više od 120 tisuća ljudi.

Kultura 2.0

Dok ostali pokušavaju razumjeti, ovako će budući poduzetnici i stručnjaci učiti i raditi…

LEAP summit i ove godine inspirira mnoštvo mladih, ali i starijih - kako studenata, tako i stručnjaka, u nadi da ćemo kroz osobni razvoj motivirati i druge, a tako i pozitivno utjecati na promjene u svijetu. Neke promjene se teže prihvaćaju, ali na početku je uvijek najteže, a evo što smo čuli od onih koji te promjene žive...

Kultura 2.0

Kristian Benić i Peek&Poke muzej računarstva pripovjedaju povijest Rijeke kroz ‘bajtove i piksele’

Kako čitati grad kroz bajtove i piksele priča je o povijesti razvoja informatike i digitalne kulture u Rijeci, pripovjedana na 450 stranica i u dva dijela: Jedan je o povijesti digitalije i digitalaca u Rijeci, dok u drugom Benić kroz razgovore upoznaje čitatelja i s aktualnim događanjima i ljudima koji čine riječku digitalnu scenu.

Kultura 2.0

Majstor za video efekte otkrio nam je kako je raditi na blockbusterima kao što su Ready Player One i Avengers

David Sheldon-Hicks jedan je od najvećih stručnjaka u polju vizualnih efekata (VFX), a njegov tim radio je na filmskim uspješnicama kao što su The Martian i The Avengers, ali i igrama poput Horizon Zero Dawn. U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju provjerili smo s njim koje su prednosti rada na igrama i kako je to raditi na blockbusteru kao što je Ready Player One koji uskoro dolazi u kina.

Kultura 2.0

STEM-a i igara: Kako studente motivirati da razmišljaju izvan okvira i rješavaju probleme budućnosti

Upravo to je cilj STEM Gamesa, natjecanja studenata koji će se povezati s kolegama iz različitih disciplina kako bi zajedno riješili probleme budućnosti. A bit će i ponešto sporta!

Kultura 2.0

Kako do posla u gaming industriji? Saznajte na ‘Razgovoru uz šank’ u Crnom mačku!

Ako tražite posao u industriji video igara, a ne znate kako do njega doći, svakako preporučujemo da 8.03. posjetite kafić Crni mačak, koji pokreće redovite panel rasprave upravo o gamingu.

Kultura 2.0

Za sve one koji bi na hackathon, u Zagreb stiže Service Jam. Zadatak? Rješavanje globalnih problema!

Do 50 freelancera, dizajnera, programera, marketingaša i studenata iz Hrvatske, ove godine imaju priliku uključiti se u globalni service jam gdje će zajedno sa sudionicima iz 120 zemalja natjecati u rješavanju svjetskih problema.

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Zakon o doprinosima: Uključite se u javnu raspravu za spas malih tvrtki!

Jedno od rijetkih povećanja plaća kojima se mnogi neće veseliti. Tisuće malih i mikro poduzeća, a među njima brojna iz IT industrije, mogli bi se naći na rubu propasti ako prođe nova Vladina izmjena i dopuna Zakona o doprinosima.

Kultura 2.0

Živjeti od glazbe u Hrvatskoj: Svirali su u garažama, a sada produciraju za video igre

Donosimo priču četiri glazbenika, producenta i kompozitora kroz put nekonvencionalne glazbene karijere: kako se sklada za gaming blockbustere?

Digitalni mediji

Infowars dokazuje da su društveni mediji – mediji bez odgovornosti (čak i kod nas)

Društveni mediji ne žele imati odgovornost kakvu imaju mediji, njihovi novinari, urednici. A opet, imaju je.