Digitalni doručak #3: Uz Wolt, KEKSPay i Infobip otkrivamo kako i u krizi dobro korisničko iskustvo može privući nove korisnike

Digitalni doručak #3: Uz Wolt, KEKSPay i Infobip otkrivamo kako i u krizi dobro korisničko iskustvo može privući nove korisnike

Skuhajte kavu i ugodno se smjestite jer stiže nam treće izdanje Digitalnog doručka posvećenog korisničkom iskustvu. Uz domaće i strane stručnjake razgovaramo kako ispolirati CX u kriznim vremenima.

Nakon dva uspješna izdanja Digitalnog doručka na kojima smo razgovarali o životu agencija u krizi i izazovima interne komunikacije, okrećemo se trećem izdanju u suradnji s Peekatorom, a koje će biti posvećeno još jednoj gorućoj temi digitalnog društva: korisničkom iskustvu. Naravno, kao i do sada o CX-u ćemo govoriti u kontekstu krize, a saznat ćemo kako se tvrtke mogu prilagoditi i pomoći korisnicima dok u isto vrijeme pomažu same sebi.

Zašto baš CX?

U doba krize uzrokovane novim koronavirusom sve tvrtke nastoje se prilagoditi najbolje što mogu. Ipak, ova posve nova situacija izuzetno je velik izazov za velike i male tvrtke koje uz sve moraju preživjeti. No, empatija i briga o korisnicima danas može se uvelike pokazati isplativom kada ova kriza konačno bude iza nas.

Prema prošlogodišnjem istraživanju tvrtke Peekator, za korisničko iskustvo domaće banke, retail i bezalkoholna pića zaslužile su tek ocjenu 3. Očito je dobar CX izazov sam po sebi i kada vam ne prijeti kriza poput Velike gospodarske depresije 30-ih. Stoga smo okupili domaće i strane stručnjake kako bi odgovorili na to:

  • Kako čak i u krizi kroz dobar CX tvrtke može privući nove korisnike?
  • Kako tvrtke mogu iskoristiti priliku da se prilagode i poboljšaju s obzirom na to da se sada stvaraju nove korisničke navike?
  • Je li se CX promijenio s obzirom na rad od doma i izolaciju?

Doručak će započeti prezentacijom Marina Mrše sa savjetima na što se treba koncentrirati kako biste pružili najbolji CX u doba (i nakon) korona krize, a potom ćemo poslušati panel raspravu u potrazi za odgovorima u kojoj će sudjelovati voditelj tima za digitalnu transformaciju KEKS Paya Dejan Donev, Key account manager u tvrtki AdScanner Karla Kovač, Operations manager u Woltu Martin Verschuijl, direktorica globalnog marketinga Infobipa Sanja Buterin, osnivač Peekatora Marin Mrša i Netokracijin Ivan Brezak Brkan. 

Zajedno u raspravi 29. svibnja ovi stručnjaci će analizirati dobre prakse, ali i ponuditi rješenja za one situacije u kojima ne znate kako biste se najbolje snašli. Sudionici panela dolaze iz tvrtki svih veličina, od startupa Peekator koji se bavi upravo analizom korisničkog iskustva pa sve do jedne od najpoznatijih domaćih tvrtki Infobipa koja zapošljava programere na gotovo svim kontinentima.

Kako se prijaviti na događaj?

U petak, 29. svibnja krećemo na Zoomu u 10 ujutro, a sve što vi trebate napraviti da biste iz prvog reda pratili predavanje i panel raspravu je prijaviti se besplatno putem službene stranice događaja. Svoj dolazak potvrdite i na Facebooku gdje ćete također moći pratiti Digitalni doručak, ako želite više opcija.

I dobra vijest za kraj. Iako je virtualni događaj i ne morate praktički nigdje ići dalje od svog stola i laptopa, Wolt je za prvih 100 prijavljenih pripremio kodove s popustom od 30kn, koji će vjerujemo dobro doći za posliće po gradu prije i nakon panela.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?