Dva tima s FOI-a i Team Rocket najbolji na Infinumovom studentskom hackathonu

Dva tima s FOI-a i Team Rocket najbolji na Infinumovom studentskom hackathonu

Nakon 24 sata intenzivnog programiranja i dizajniranja, u nedjelju je završen prvi studentski hackathon tvrtke Infinum. Tri najbolja tima otišla su kući s "binarnim" novčanim nagradama, a riječ je o timovima FOI II, Team Rocket te FOI I.

Najbolji tim bio je FOI II.
Najbolji tim bio je FOI II.

Tijekom proteklog vikenda tvrtka Infinum održala je svoj prvi studentski hackathon u kojem je deset četveročlanih studentskih timova pokazalo svoje znanje u izradi web i mobilnih aplikacija. Cilj ovog natjecanja bio je iz “nule” izraditi što bolju aplikaciju u ograničenom roku od 24 sata, a najbolji su bili FOI II, Team Rocket te FOI I, koji su otišli kući s “binarnim” novčanim nagradama –  2 na trinestu (8192 kn) , 2 na dvaneastu  (4096 kn) i 2 na jedanaestu (2048 kn).

Prijave na Infinum Student Hackathon bile su otvorene za sve zainteresirane studente koji raspolažu adekvatnim znanjem i vještinama, a ideja je bila da se ne prijavljuju individualno već u sklopu četveročlanih timova. Fokus je bio na kvaliteti, a ne kompleksnosti projekta, kažu iz Infinuma, a glavni elementi koji su utjecali na konačnu ocjenu bili su način rješavanja problema, tehnička izvedba, kvaliteta koda, izgled sučelja, funkcionalnost.

Svaki je tim imao svoga mentora.
Svaki je tim imao svoga mentora.

Natjecatelji pritom nisu bili prepušteni sami sebi, već je svaki tim imao svog dediciranog mentora specijaliziranog za programiranje, a na raspolaganju timovima su bili i “leteći” mentori dizajneri. Svi mentori su zaposlenici Infinuma, a iza sebe imaju višegodišnje iskustvo rada u branši.

Pobjednici hackathona

Nakon 24-satnog razvojnog maratona, svi su projekti prezentirani ispred publike i stručnog žirija, a finalisti su odabrani zajednički. Novčane nagrade bile su binarne, odnosno u obliku potencija broja 2. Prvoplasirani tim je tako osvojio 2-na-13-tu odnosno 8.192 kune.

  1. mjesto – FOI II – 8192 kn

Prvo mjesto na ovom natjecanju zajedno s nagradom od 8192 kune, osvojio je tim FOI II. Tim su činili studenti Fakulteta organizacije i informatike iz Varaždina, a žiri su impresionirali projektom WishBucket. On se sastoji od istoimene Android aplikacije te pripadajuće web aplikacije. Aplikacija omogućava korisnicima da naprave listu želja skeniranjem QR kodova na različitim proizvodima. Listu potom preko web aplikacije mogu vidjeti njihovih prijatelji što im omogućava lakši odabir poklona za primjerice rođendan. Zanimljivo je da korisnici mogu istaknuti odnosno rezervirati poklon koji namjeravaju kupiti kako netko drugi ne bi kupio isti.

  1. mjesto – Team Rocket – 4096 kn          

Drugo mjesto i nagradu od 4096 kuna osvojio je Team Rocket s TVZ-a (Tehničko veleučilište Zagreb) s Android aplikacijom Play2Pay. Ova aplikacija predstavlja napredniju verziju igre Phone stack u kojoj sudionici prijateljskog druženja, poput recimo večere, poslažu svoje mobitele jedan na drugi na sredini stola. Prvi tko posegne za telefonom tijekom večere gubi igru i plaća večeru ili rundu pića. Play2Pay aplikacija funkcionira na način da jedan korisnik na svom smartfonu pokrene igru i ima ulogu servera, dok se drugi spajaju na njega očitavanjem QR koda prikazanog na ekranu. Potom svaki igrač telefon može staviti kraj sebe, a detekcija pokreta izvodi se pomoću akcelerometra koji je standardni dio modernih pametnih telefona.

  1. mjesto – FOI I – 2048 kn

Treće mjesto osvojio je tim FOI I kojeg su također sačinjavali studenti s varaždinskog FOI-ja. Izradili su Android aplikaciju Communicake koja funkcionira u kombinaciji s istoimenom web aplikacijom. Korisnik se treba registrirati nakon čega se povezuju podaci s oba sustava. Communicake potom korisniku omogućava da preko internetskog preglednika na računalu pošalje SMS s mobitela na kojem je aplikacija.

Pobjednici na okupu.
Pobjednici na okupu.

S obzirom na izuzetno dobar odziv na ovaj prvi hackathon, kao i odlična iskustva studenata koji su sudjelovali u natjecanju, Infinum ovaj događaj u budućnosti planira organizirati na redovnoj bazi. Jedan od osnovnih ciljeva budućih hackathona je povećanje broja timova, pa samim time i studenata koji na ovaj način mogu unaprijediti svoje znanje i vještine, dobro se zabaviti i u konačnici potencijalno pretvoriti uloženi trud u novac.

ponuda

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Bez VC investicije, TalentLyft je školski primjer samofinanciranog SaaS startupa

Bez ikakve veće investicije, TalentLyft, domaći regrutacijski alat koji koriste Five, HT, Span i mnoge druge tvrtke, izašao je s novom konkurentnom verzijom kojom planira globalno širenje uz pomoć inbound marketinga.

Startupi i poslovanje

Domaći startup Valut nastoji eliminirati visoke provizije na bankomatima i mjenjačnicama

Ako vam bankomati i mjenjačnice na putovanjima uzimaju prevelike naknade kod promjene valuta, možda je upravo za vas Valut, domaći startup koji radi na tome da konverzija bude što dostupnija i povoljnija, posebice na mjestima na kojima to do sada nije bilo tako.

Tehnologija

iPhone 11 – je li dovoljno dobar da me otjera s Androida?

Želite li dobiti autentično Apple iskustvo ne morate dati 15 tisuća kuna za iPhone 11 Pro Max, velike su šanse da će za veliku većinu ljudi i iPhone 11 biti vrlo dobar odabir.

Što ste propustili

Izvještaj

Znate li otkud vam dolaze najbolji kandidati i kako se prijavljuju na vaše oglase?

O kandidatima, načinu kako se prijavljuju na poslove i kako uspješno doći do onih najkvalificiranijih otkrili smo više na Employer Branding konferenciji uz domaći regrutacijski alat TalentLyft.

Startupi i poslovanje

Toni Trivković, Split Tech City: Nismo htjeli slušati da se ne može, već pokazati da se može

“U Splitu je uvijek izazovno okupiti mlade na neko događanje. Njih dvjestotinjak na kišno subotnje jutro može značiti samo jedno - zaista su željeli motivaciju”.

Kolumna

Što vrh ima s time?

Kad te pozovu na panel s naslovom “Promjene dolaze s vrha (i kako do njega doći)?”, počneš opsesivno razmišljati o toj riječi - vrh.

Startupi i poslovanje

TransferWise: Klijentima štedimo više od milijardu funti bankarskih naknada godišnje, ali preostaje nam još 199 milijardi

Svojim jedinstvenim rješenjem za plaćanje u stranim valutama diljem svijeta, TransferWise bio je sreća za mnoge potrošače, ali godinama trn u oku mnogih banaka. Danas su upravo banke i druge velike korporacije poslovanja kojima se okreću u želji da do 2025. postanu vodeće infrastrukturno rješenje za međunarodna plaćanja. Kako planiraju u tome uspjeti, saznala sam od njihovog Alastaira Thompsona.

Nesortirano

Kako razviti aplikaciju koja će od “strašnog” e-Računa učiniti bezopasnog psića?

Poduzetnike oblijeva hladan znoj kada se sjete e-Računa, ali zamislite kako je onima koji stvaraju aplikacije za njegovo izdavanje? Čini se, ne tako strašno.

Sponzorirano

Koliko dobar WiFi u kafiću treba biti da bi gosti bili zadovoljni?

Na redu je i zadnja epizoda serijala Digitalni kafići kroz koji se bavimo ključnim stavkama na koje jedan uspješan kafić treba paziti u digitalno vrijeme. U 4. epizodi otkrivamo zašto je kafićima bitno istaknuti se dobrom WiFi vezom.