Ovo su timovi koji se bore za pobjedu na Idea Knockoutu

Idea Knockout 2016: Ovo su timovi koji se bore za put na CES u Las Vegasu

Upoznajte 18 timova koji se 29. rujna u Zagrebu natječu u tehnološkim idejama za put u Las Vegas na Consumer Electronics Show.

Na natjecanju Idea Knockout između 18 timova odlučit će se pobjednik koji odlazi u Las Vegas na CES.
Na natjecanju Idea Knockout između 18 timova odlučit će se pobjednik koji odlazi u Las Vegas na CES.

U četvrtak, 29. rujna, bit će izabrani hrvatski izlagači na CES-u, svjetskom sajmu tehnologije. Idea Knockout 2016, u kojem će se za odlazak u Las Vegas boriti 18 timova, održat će se u Kinu Europa s početkom u 10 sati, a svi zainteresirani moći će besplatno navijati za svoje favorite, “rešetati” natjecatelje pitanjima te uživati u događanju koje priređuje Bug. O pobjednicima će odlučiti žiri koji će ostati u tajnosti do početka samoga natjecanja, a timovi koji će svojom idejom pokušati nokautirati ostale natjecatelje su sljedeći:

  1. STEMI

STEMI je platforma za učenje “na zahtjev” koja kao prvi proizvod donosi Hexapod Robota – igračku-robota koju djeca moraju sama sastaviti kako bi njime mogla upravljati mobitelom. Na taj način djeca kroz igru razvijaju vještine iz STEM područja.

  1. Canelio

Aplikacija za trening kućnih ljubimaca koja sadrži statistiku, povezana je s posebno izrađenim klikerom (fizički uređaj star 30 godina i validiran svuda u svijetu), a u ovom slučaju prilagođenom aplikaciji. Canelio je ove godine proglašen pobjednikom Microsoftove Software StartUp akademije, o čemu smo pisali na Netokraciji.

  1. Smart Lumies

Smart Lumies je spoj virtualnog i stvarnog svijeta za djecu između 5 i 15 godina. Prvi proizvod, Smart Lumies Q su kocke na kojima se igre biraju kao kod Nintenda, modularne su kao Lego kockice, a sve podržava aplikacija za kreiranje vlastitih igara i praćenje uspjeha.

  1. MyBrushies

MyBrushies je uređaj za četkicu za zube povezan s pametnim telefonom zahvaljujući kojem se pranje zubiju pretvara u dječju igru, a pobjeda u igri se ostvaruje četkanjem ispravnom brzinom i na ispravan način.

  1. GammaChef

GammaChef je automatski kuhar. On nije robot u ljudskom obliku, već pragmatični automatizirani kućanski aparat koji donosi kulinarstvo 21. stoljeća u naše kuhinje.

  1. Visiobike VCB

Koncept povezanog baterijskog paketa za električne bicikle pod imenom VCB koristi Bluetooth i GSM modul kako bi korisniku pružio uvid u status baterijskog paketa kao i električnog bicikla u kojem se nalazi. VCB sve podatke šalje u cloud sustav gdje korisnik može vidjeti sve statističke podatke o upotrebi kao i trenutnu lokaciju VCB-a. Također, proizvođačima je po prvi puta omogućen uvid u stanje cijele serije proizvoda u stvarnom vremenu.

  1. Antiteza

Aplikacija pod nazivom Midway koja služi za promociju i plasman ekološki uzgojenih prehrambenih proizvoda malih gospodarstvenika.

  1. Bookcoverpedia

Bookcoverpedia je napredan online sustav za automatiziranu izradu naslovnih stranica knjiga, na temelju osnovnih podataka poput naslova, imena autora i naziva izdavača.

  1. IZZY

Ideja iza tima Izzy temelji se na brendiranim tipkovnicama koje predstavljaju sportske klubove, muzičare, političke stranke i slično te na činjenici da je tipkovnica najkorištenija aplikacija na najkorištenijem uređaju današnjice, a uopće nije marketinški iskorištena.

  1. Clockwork Briefcase

Clockwork Briefcase je društvena igra demontiranja fizičke, elektronske bombe koja se nalazi u koferu.

  1. GuitarFriend

GuitarFriend je uređaj koji osobama s privremenim ili trajnim invaliditetom omogućuje sviranje gitare. Koristi se tako da se pričvrsti za gitaru, na području rezonantne kutije
instrumenta, te zamjenjuje jednu ruku i omogućuje korisniku sviranje.

  1. Juvo – Home Friend

Juvo – Home Friend je domaći startup o kojem smo već pisali na Netokraciji. Oni će predstaviti rješenje iz područja Interneta stvari (IoT) koje se sastoji od pametnih senzora, Bluetooth narukvica, plišane igračke sa zvučnikom i mobilne aplikacije. Namijenjeno je roditeljima male djece, djece s posebnim potrebama ili djece s poteškoćama u razvoju. Pametni senzori, koji su postavljeni na ključna mjesta u kućanstvu (kuhinja, kupaona, izlazna vrata, balkon), obavještavaju roditelje ako im se dijete približi, šalju prikupljene podatke na mobilnu aplikaciju i aktiviraju alarm unutar plišane igračke da djetetu zaokupe pažnju do pojave roditelja.

  1. Gooma

Aplikacija je zamišljena da bude savršeni suputnik na poslovnim putovanjima. Planira vašu rutu, bilježi troškove, brine se o voznom parku i svim sitnim detaljima na poslovnom putovanju.

  1. Gigley

Gigley je mobilna aplikacija koja štedi vrijeme korisnika – putem nje se mogu pronaći osobe koje bi obavljale sitnije poslove, “gigove”. Također, omogućuje drugoj strani da pronađe kratkoročni posao.

  1. Hatch!

Prvi otvoreni koalicijski sustav nagrađivanja kupaca i centralne ponude, prednosti i povlastice za krajnje korisnike.

  1. Nanodiy

Projekt Nanodiy je nova tehnologija tiska na tekstil. Osmišljena je na način da pomoću uredskog printera svatko može izraditi postojan otisak i time sam izrađivati svoje materijale ili s iznimno malo ulaganja pokrenuti vlastiti posao.

  1. Cadence

Cadence je digitalna asistentica za Windowse (poput Cortane) koja osim komunikacije i pronalaženja rješenja može činiti mnoge kompleksne operacije kao što su slanje SMS-ova, mailova i slično.

  1. CSGStudio

CSGStudio je program za 3D modeliranje koji se zasniva na boolean operacijama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Digitalni marketing

Od srijede stiže Spotify? Što će sad Deezer, ali i oglašivači, telekomi i podcasteri

Ako Spotify ovaj tjedan dođe u Hrvatsku u 'paketu' s drugim zemljama regije i Rusijom, mogao bi dobro doći hrvatskim glazbenicima i izvođačima koji su u doba koronavirusa morali otkazati koncerte. Oglašivači i podcasteri bi također mogli okrenuti glave...

Video

Hoće li vam deepfakeom ukrasti lice pa ući u bankovni račun (i staviti vas u pornić)

Ako poslije ove epizode ne obrišete sve selfije s interneta, niste napravili ništa.

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.