Konferencija CUC 2017 okupila u Dubrovniku više od 1000 ICT stručnjaka i učitelja

Konferencija CUC 2017 okupila u Dubrovniku više od 1000 ICT stručnjaka i učitelja

Dubrovnik je prije nekoliko dana bio domaćin 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017, najveće konferencije o obrazovanju u Hrvatskoj koju je posjetilo više od tisuću sudionika.

Ovogodišnja CARnetova konferencija održala se pod nazivom Povezani znanjem (… 25 godina), a otvorio ju je izaslanik predsjednika Vlade Republike Hrvatske i državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić. Sam program se sastojao od 15 stručnih radova, 44 radionice, 24 ogledna sata i 70 interaktivnih izlaganja, a privukao je raznoliku publiku od čak 650 učitelja, obrazovnih stručnjaka i ICT profesionalaca iz zemlje i regije.

O transformaciji učitelja i prvih 25 godina interneta u Hrvatskoj

Mijenja li tehnologija naš život, način na koji učimo, radimo i promatramo svijet oko sebe? Koliko je internet, čiji 25. rođendan Hrvatska slavi ove godine, promijenio naš život? Kako sve to utječe na školstvo, učenike i nastavnike? Je li poduzetništvo u obrazovanju važno te kako poticati i razvijati poduzetnički duh? Ovo su samo neka od pitanja na koje je CARNetova konferencija pokušala dati odgovor i to kroz, primjerice predavanje doc.dr.sc. Predraga Pala sa zagrebačkog FER-a na temu Transformacija učitelja te kroz okrugli stol na temu (Prvih) 25 godina interneta u RH.

Među sudionicima konferencije bila je i profesorica Lidija Kralj koja je ove godine imenovana pomoćnicom ministrice znanosti i obrazovanja, a u Dubrovniku je održala predavanja na temu Može li drugačije? na kojem je bilo riječi o promjenama koje su potrebne našem obrazovnom sustavu. Treba spomenuti i Kati Tiainen iz tvrtke Microsoft koja je govorila o finskim iskustvima kad je riječ o digitalnoj transformaciji i edukaciji.

Pilot projekt e-Škole obuhvaća više od 23.000 učenika

Prvi dan konferencije obilježila je i prezentacija aktivnosti pilot projekta e-Škole, najvećeg projekta u području obrazovanja u državi, vrijednog 307 milijuna kuna i sufinanciranog EU sredstvima. Prezentaciju je održala zamjenica ravnatelja CARNeta i voditeljica projekta, Andrijana Prskalo Maček koja je predstavila najnovije e-Usluge i alate za poučavanje koji su razvijeni u sklopu ovog projekta koji uključuje 151 ravnatelja i više od 7000 nastavnika te kroz nastavu obuhvaća više od 23.000 učenika.

Pravi kaLibar za znanje – natjecanje za izradu digitalnih nastavnih materijala

U sklopu konferencije održano je i natjecanje pod nazivom Pravi kaLibar za znanje na nastavnike iz osnovnih i srednjih škola koji su izradom digitalnih nastavnih materijala u CARNetovom alatu Libar na temu Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije potaknuli izvrsnost u izradi digitalnih nastavnih materijala. Na natjecanje je bio prijavljen 21 digitalni nastavni materijal, a najboljim je proglašen A kao Algoritam, autorice Jelena Radlović iz I. gimnazije, u Osijeku.

Također, Međunarodni Programski odbor za najbolji stručni rad konferencije odabrao je rad Hokus Pokus autorica Karoline Dvojković i Sanje Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar. Više informacija o onome što se proteklih dana događalo u Dubrovniku može se pronaći na službenim stranicama, i vjerujemo da će ‘okrugla’, 20. CARNetova konferencija CUC iduće godine, biti i – još veća.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Digitalni marketing

Od srijede stiže Spotify? Što će sad Deezer, ali i oglašivači, telekomi i podcasteri

Ako Spotify ovaj tjedan dođe u Hrvatsku u 'paketu' s drugim zemljama regije i Rusijom, mogao bi dobro doći hrvatskim glazbenicima i izvođačima koji su u doba koronavirusa morali otkazati koncerte. Oglašivači i podcasteri bi također mogli okrenuti glave...

Video

Hoće li vam deepfakeom ukrasti lice pa ući u bankovni račun (i staviti vas u pornić)

Ako poslije ove epizode ne obrišete sve selfije s interneta, niste napravili ništa.

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.