Webfestival pod sloganom 'Učenje je igra' nagrađuje najbolje obrazovne igre - prijavite svoje uratke!

Webfestival pod sloganom ‘Učenje je igra’ nagrađuje najbolje obrazovne igre – prijavite svoje uratke!

Webfestival je natjecanje koje već petnaestu godinu zaredom nagrađuje najbolje tvorce sadržaja na internetu, a ove godine održava se pod sloganom "Učenje je igra". Kao što se iz njega može iščitati, 2014. je godina posvećena obrazovnim interaktivnim online igrama, a ako ste se okušali u njihovoj izradi, bilo koristeći već gotove alate ili razvijajući ih iz temelja, svoje uratke možete prijaviti do 26. rujna.

Webfestival održava se petnaestu godinu zaredom
Webfestival održava se petnaestu godinu zaredom

Webfestival je natjecanje koje već petnaestu godinu zaredom nagrađuje najbolje tvorce sadržaja na internetu, a ove godine održava se pod sloganom “Učenje je igra”. Kao što se iz njega može iščitati, 2014. je godina posvećena obrazovnim interaktivnim online igrama, a ako ste se okušali u njihovoj izradi, bilo koristeći već gotove alate ili razvijajući ih iz temelja, svoje uratke možete prijaviti do 26. rujna.

Interaktivne igre dijelit će se u tri kategorije, ovisno o uzrastu njihovih ciljanih korisnika. Igre namijenjene djeci do dvanaest godina starosti past će tako u kategoriju Junior, one za tinejdžere od 12 do 18 godina bit će ocjenjivane u skupini Kadeti, dok obrazovne igre za sve punoljetne spadaju u kategoriju Seniori.

Dva lica Webfestivala- natjecateljsko i obrazovno

O najboljima će odlučiti ocjenjivački sud koji će pregledati sve pristigle radove  i među njima odabrati po jednog pobjednika u svakoj kategoriji. Među dospjelim radovima izdvojit će se i jedan pobjednik u sve tri kategorije, no o njemu će odlučivati publika svojim glasovima.

Svi pobjednici će biti nagrađeni vrijednim nagradama sponzora tijekom CARNetove korisničke konferencije CUC 2014, koja će se ove godine održavati od 19. do 21. studenog u hotelu Antunović u Zagrebu.

I samo natjecanje imat će edukativni karakter te će se korisnicima kroz zanimljive materijale, radionice i webinare približiti tema obrazovnih interaktivnih online igara, pa stoga redovito pratite web stranice natjecanja Webfestival 2014.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

I porečki restoran i TikTok influencerica su u krivu

Iako je javnost brzo osudila influencericu Doris Stanković, s obje strane se pokazalo nepoznavanje profesionalne komunikacije, a i influencer marketinga.

Tehnologija

“Tata, jesi li baš morao kupiti električni auto?”

Napravio sam grešku: kupio sam električni automobil. Svi članci o električnim vozilima (EV) koje sam čitao na Hacker Newsu i Redditu nisu me pripremili za desetak EV infrastrukturnih problema u Hrvatskoj i okolici. Anegdote u nastavku objašnjavaju lekcije koje sam naučio na teži način.

Startupi i poslovanje

Josipa Majić vraća se na hrvatsku startup scenu kao CEO fintecha Revuto

Pametni medvjedić, Teddy the Guardian, bio je jedan od omiljenih proizvoda ovdašnje startup scene. No, posljednjih nekoliko godina, njegova suosnivačica, Josipa Majić, odmaknula se od ovdašnje scene i medija. Sada se vraća, kao CEO i suosnivačica Revuta, fintech proizvoda za lakše upravljanje digitalnim pretplatama.

Što ste propustili

Najava

Po #prviput poduzetnici u turizmu moraju iskoristiti sve digitalne prilike u turizmu, evo i koje se nude

Nikada prije nije bilo tako bitno pripremiti se za lokalne goste i vjerne stalne goste iz inozemstva, kako za nadolazeću zimsku tako za ljetnu sezonu 2021. A da biste uspjeli morate spremno iskoristiti prilike koje se otvaraju: od novih kanala do natječaja poput Prviput.hr.

Startupi i poslovanje

Domaća industrija video igara o Nanobitu: “Akvizicija će biti slon u trgovini porculana”

Iako je skoro milijardu kuna vrijedna akvizicija Nanobita odjeknula cijelom Hrvatskom puno više tiče se same industrije video igara - što znači ulazak ovako velikog igrača na domaće tržište provjerili smo s osnivačima hrvatskih gaming tvrtki.

Startupi i poslovanje

Hoćete li ući u koaliciju protiv Applea uz vodeće tech tvrtke poput Basecampa, Spotifya i Epic Gamesa?

Sredinom osmog mjeseca upitali smo se: Može li tvorac najpopularnije igre današnjice razbiti duopol Apple i Google trgovina? Čini se da smo dobili odgovor.

Društvene mreže

Ode li Facebook iz EU, veliki biznisi i agencije će se prilagoditi, ali mali – teško

Facebook se ovih dana prijeti kako će povući svoje usluge s tržišta Europske unije. Iako je to malo vjerojatan scenarij, provjerili smo kako bi njegova realizacija izgledala za one koji svoje poslovanje oslanjaju na društvene mreže - male i velike biznise, ali i digitalne agencije.

Startupi i poslovanje

Lekcije 10 godina tehnološke scene su jasne: B2B i profitabilnost prvo, a investicija tek kasnije!

Silicijska dolina je hrvatsku tehnološku scenu učila da bez investicija neće nigdje stići. Deset godina kasnije; Infobip, Nanobit, Infinum i mnogi drugi dokaz su da postoji drugačiji način.

Ecommerce

Što sam ja, a što su OPG-ovci naučili o online prodaji u 6 mjeseci Facebook grupe Virtualni plac

Facebook grupa Virtualni zagrebački plac danas broji 58.000 članova, a prije šest mjeseci nije postojala, kao ni digitalno prisustvo mnogih OPG-ovaca. Što se događalo u međuvremenu?