Threads upravo stigao u Hrvatsku! Hoćete li koristiti Metinu konkurenciju Twitteru?

Threads upravo stigao u Hrvatsku! Hoćete li koristiti Metinu konkurenciju Twitteru?

Nakon skoro pola godina čekanja, EU korisnici mogu pristupiti Threads aplikaciji. Evo što ona donosi...

“Ubojica” Twittera pušten je u zemlje Europske unije! Podsjećamo da je ovo aplikacija iza koje stoji Instagramov tim, a njezina svrha je objavljivanje tekstualnih objava i pridruživanje javnim raspravama, ili drugim riječima, Meta je napravila svoj Twitter koji je sada dostupan u cijelom svijetu. Threads trenutno broji 141 milijun korisnika, a dolaskom na EU tržište, broj će se zasigurno povećati.

Threads je trebao doći u Europu 6. srpnja, ali tada Meti nije u potpunosti bio jasan Zakon o digitalnim tržištima (o kojem smo detaljno pisali) koji sadrži odredbe o dijeljenju korisničkih podataka na različitim platformama. Meta je odlučila pričekati dodatna  pojašnjenja od Europske komisije o tome kako će se zakon provoditi.

Jedna od spornih točaka u Zakonu je ona koja Meti zabranjuje ponovno korištenje osobnih podataka, što uključuje ime i lokaciju, za potrebe ciljanog oglašavanja u drugim Metinim proizvodima. Ako je Meta htjela ući na tržište EU, onda je morala promijeniti svoju politiku privatnosti koja to dopušta. Od srpnja Meta je ušla na EU-ov popis gatekepeera, što znači da za njih vrijede stroža pravila po pitanju privatnosti i sigurnosti.

Iako se Meta uspjela prilagoditi EU zakonu, trenutno još ne znamo kako će ta prilagodba utjecati na korištenje aplikacije.

Kako se prijaviti u Threads i kako se on razlikuje od Twittera?

U Threads se prijavljujete pomoću Instagram profila, a objave su ograničene na 500 znakova dok Twitter ima ograničenje od 280 znakova. Uz to, Threads se odlučio na korak s kojim pokušava nadjačati Twitter. Onaj tko ima plavu kvačicu na Instagramu, ona će se odmah prebaciti i na Threads. S druge strane, Twitter je odlučio plavu kvačicu naplaćivati 8 dolara mjesečno onima koji ju žele imati, ali tim plaćanjem barem možete napisati objavu od 25.000 znakova.

Također, Threads će omogućiti svim korisnicima, neovisno o plavoj kvačici, objavljivanje videozapisa koji traju 5 minuta. Onima bez plave kvačice, Twitter dopušta videozapise u trajanju od dvije minute i 20 sekundi. Ono što ste objavili na Threadsu, možete podijeliti i na Instagram story ili neku drugu društvenu mrežu – Threads je dio otvorenog protokola ActivityPub i upravo se testira dijeljenje sadržaja s te društvene mreže na Mastodon, još jednu konkurenciju Twitteru.

Twitterov homepage osmišljen je tako da korisnici mogu vidjeti što je trenutno popularno i ono što bi im moglo biti zanimljivo. Threads odabire “tradicionalni” način prikaza sadržaja koji smo nekada mogli vidjeti, a to je kronološko listanje sadržaja kojeg pratimo.

Zavirite i sami što ova društvena mreža nudi na Threads.net.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

eUsluge

Grad Zagreb omogućio potpun uvid u proračun kroz aplikaciju iTransparentnost

Nova aplikacija omogućuje svakom građaninu da detaljno prouči gradski porarčun po različitim parametrima.

Startupi

Što je to R&D potencijal – i kakve veze ima s razvojem startupa?

Je li startup nacija u kojoj su nastali tech giganti kao Skype, Wise, Bolt i Pipedrive to postala slučajno, otkrijte sa mnom na putu u Estoniju.

Nesortirano

Što je Akt o čipovima – i kako će doprinjeti tehnološkom razvitku Hrvatske

Jačanje konkurentnosti Europske unije u industriji poluvodiča prilika je i za Hrvatsku koja u sklopu 43 milijarde eura vrijedne incijative priprema otvaranje edukacijskih centara.

Što ste propustili

Panel

Hrvatski game developeri o stvaranju “ozbiljnih” videoigara

S predstavnicima game dev studija, ali i drugih privatnih tvrtki i dobrotvornih organizacija, raspravljamo o razvoju videoigara kojima svrha nije samo zabava, već i edukacija.

Intervju

Ivan Mrvoš: “Include više nije samo ‘onaj mali s pametnim klupama'”

Include, solinski startup poznat po pametnim klupama Steora, okrenuo se razvoju i proizvodnji novih proizvoda. Mrvoš, koji još nema ni 30 godina, a već je iskusni poduzetnik s respektabilnom karijerom, za Netokraciju je ispričao kako se i koliko ta tvrtka promijenila. Nedavno smo mogli pročitati da bi mogli promijeniti i vlasnika...

Esport

Peta sezona SET-a zaključena u Infobipu: Od 22 fakulteta pobjednički je varaždinski FOI

Student Esports Tournament, jedan od najpoznatijih studentskih esport događaja u Hrvatskoj, petu sezonu završio je u spektakularnoj LAN završnici koja se održala u prostorima Infobipa u Zagrebu.

Novost

Goran Bosankić u Field39 stiže na poziciju Chief Revenue Officera

Nakon više od 6 godina u Assecu SEE, a potom isto toliko u ABC Tech grupi, Goran Bosankić dolazi u Field39 kao Chief Revenue Officer i član Upravnog odbora.

Digitalni marketing

Super Bowl fenomen iliti “Vrijeme je da se vratite pred TV. Počinju reklame.”

Dok sam bio u Americi netom prije Super Bowla jedno mi je postalo jasno. Američki nogomet tamo je religija, a SuperBowl kao Božić. Samo što se za ovaj Božić svi okupe oko TV-a gledati reklame!

Novost

Teo Širola iz Muzeja iluzija proglašen najboljim mladim menadžerom 2023. godine

Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika (HUM) CROMA dodijelilo je predsjedniku tvrtke Metamorfoza, koja upravlja globalnom mrežom Muzeja iluzija, nagradu za mladog menadžera 2023. godine.