Ruski gaming div Playrix akvizirao hrvatski Cateia Games

Ruski gaming div Playrix akvizirao hrvatski Cateia Games

Hrvatska game dev scena, a posebno Cateia Games, dobiva ozbiljno pojačanje ulaskom ruskog diva, Playrixa na domaće tržište. Hrvatska podružnica upogonjena domaćim stručnjacima već radi na novom naslovu.

Playrix, jedan od najvećih razvojnih studija mobilnih igara na svijetu danas je službeno objavio akviziciju hrvatskog gaming studija Cateia Games. Tako je ruski Playrix, nakon ulaska na srpsko tržište preuzimanjem Eipix Entertainmenta krajem prošle godine, dobio i hrvatsku podružnicu. Playrixu Croatia pridružuje se 40 game dev stručnjaka Cateia Gamesa koji već rade na novoj, nenajavljenoj free-to-play mobilnoj igri.

Domaći Cateia Games za Playrix, kojega su proslavili casual naslovi poput Gardenscapes i Homescapes igara, više je nego očit izbor za širenje na našem tržištu. Također usmjerena na F2P mobile casual igre, Cateia je od svog osnutka 2004. izdala više od 30-ak naslova, a koji su uglavnom bili u žanru HOPA igara (Hidden Object Puzzle Adventure). Njihova ciljana publika su uglavnom casual igrači, žene u dobi između 35 i 65 godina.

Su-osnivač Dejan Radić pri službenoj objavi izjavio je kako im je velika čast postati dio Playrix obitelji:

Jedan smo od najstarijih studija u Hrvatskoj, tako da je ovo početak nove i uzbudljive ere za naš tim, kao i sjajna prilika za rast i napredak lokalne gaming scene. S Playrixom koji puni naše motore, sa sigurnošću nastavljamo do sljedeće velike pobjede. S našim novim imenom, Playrix Hrvatska, nebo je granica.

Dolazak velikog ruskog igrača na domaću game dev scenu

Playrix je sa širenjem u Europi krenuo sredinom prošle godine kako bi proširio portfelj žanrova mobilnih igara. Do sad je većina ulaganja i akvizicija bila u studije u dijelu Istočne Europe, a prvi na redu bili su bjeloruski Vizor i ukrajinski Zagrava Games.

Ulazak Playrixa na hrvatskog tržište nosi svoju težinu s obzirom na to da je riječ o gaming kompaniji koja je prošle 2019. godine predvidjela da će prihodi kompanije doseći 1.5 milijardi dolara, a rast u odnosu na prošlu za 30%. Playrix trenutno zapošljava više od 1,700 zaposlenika, a iako su osnovani u Rusiji, centrala im je u Irskoj.

Investiranjem i otvaranjem podružnica plan je bio povećati produkciju mobilnih igara s tadašnjih 5 na 16 do 18 naslova godišnje. Cateia Games tim koji im se pridružio u Hrvatskoj trebao bi biti važan korak u tome. No, osim temeljnog tima stručnjaka, ovo donosi priliku i za mnoge druge domaće game dev stručnjake s obzirom na Playrixove ambicije za rast.

Kako su krajem 2019. izjavili za Bloomberg – ciljaju visoko. U naredne dvije godine žele s novim naslovima pogurati prodaju do razine konkurenata poput Activisiona, koji je 2018. uprihodio 7.5 milijardi dolara. Još veća aspiracija u odnosu na to im je da postanu europski Tencent. Pratimo svakako dalje što će izbaciti domaća podružnica koja tome treba doprinijeti.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Brate, trebam li stvarno uzeti Šaomi?

Xiaomi je u relativno kratkom vremenu postao brend koji se daleko najviše preporučuje u Hrvatskoj i regiji. Zašto?

Kolumna

Što će nam uopće kriptovalute?

Iako o kriptovalutama slušamo već godinama, rijetko kad nam je netko dao suvisao odgovor na pitanje, a što će nama kriptovalute zapravo? U vremenima kada se centralizirani sustavi poput banaka igraju s našim povjerenjem, nikada nije bilo jasnije. Evo odgovora...

Izrada web stranica

Kad vam u 2021. padne server, što očekivati od svog hosting poslužitelja?

Po muci se poznaju junaci pa tako i hosting poslužitelji. Kako izgleda posao s druge strane vašeg weba, otkrili smo.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Head of Growth: Ima li takvih superjunaka u Hrvatskoj?

Domaćim tehnološkim tvrtkama ojačanima investicijama na putu prema rastu trebaju iskusni multidiscplinarni stručnjaci koji će taj rast ubrzati. Analiziramo kako Head of Growth razmišlja, što treba znati te gdje ga i kako naći, a svoja razmišljanja dali su i Filip, vlasnik growth agencije te Tana, suosnivačica Bazzara, koji upravo zapošljava jednog.

Sponzorirano

eCommerce nakon pandemije? Najveće okupljanje industrije otkriva nam korijenske promjene

Svjedoci smo povijesnih preokreta u digitalnoj trgovini i promjena koje će imati dalekosežne posljedice. Kako se pripremiti za postpandemijski svijet eCommercea, Neuralab ekipa donosi saznanja sa središnjeg eCommerce događaja - RetailXa u Chicagu.

Startupi i poslovanje

Superology i Sportening: Želimo odgajati vrhunske product managere u Hrvatskoj

Jedan je prošao put od programera preko 'Katice za sve' do voditelja razvoja proizvoda, a drugi je nakon doktorata i akademske karijere u Kaliforniji radio u Googleu u Zürichu pa se vratio u Zagreb biti suosnivač startupa. Otkrili su nam što čini dobrog product managera, što dobri produktni tim i koji je najkraći put do inovacije.

Kultura 2.0

Velimir Grgić: “Ljudski mozak (i sve njegove mane) postao je transparentniji nego ikada, a sve zahvaljujući internetu.”

Velimir je kao novinar, pisac, scenarist i producent prošao zbilja sito i rešeto toga, ali teorije zavjera ostale su mu trajna inspiracija još od ranih dana. Zašto itko promišlja o zemlji koja je ravna ploča, hoće li teoretiziranje o zavjerama ikada prestati te koja teorija je njemu osobno najintrigantnija - saznali smo od autora netom rasprodane knjige "Teorije zavjera 21. stoljeća".

Društvene mreže

Book Tok ili kako je Tik Tok knjige učinio ponovno modernima

Kako se dogodilo da je upravo Tik Tok, društvena mreža kratkih i dinamičnih videa, za koju smo mislili da će potpuno uništiti fokus i pažnju djeci i mladima, učinila upravo suprotno, potaknula ih da - čitaju!

Startupi i poslovanje

Od design-driven do data-driven tvrtke, kako je Score Alarm postao Superology

Superology će uskoro napuniti 10 godina, no njihov rebrending odvio se ne samo ususret toj velikoj obljetnici već kao posljedica rasta tvrtke koja je doktorirala razvoj digitalnog proizvoda u svom području.