Riječki WhoHack mini hackathon iznenadio i nagradio sve sudionike

Riječki WhoHack mini hackathon iznenadio i nagradio sve sudionike

Osam timova napravilo je zanimljive i raznolike igre
Osam timova napravilo je zanimljive i raznolike igre

Protekle je nedjelje u riječkom Startup inkubatoru održan je peti po redu WhoHack hackathon, s najvećim fondom nagrada dosad.  Ukupno 24 natjecatelja bila su okupljena u osam timova, a tema ovog ljetnog WhoHack mini hackathona bio je game development.

U 10 sati natjecatelji su uspjeli iskodirati čak osam zanimljivih igara, a u veseloj i opuštenoj ljetnoj atmosferi timovi su prezentirali svoje ideje stručnom žiriju kojeg su sačinjavali organizator hackathona Edi Budimilić iz tvrtke EXEVIO, Nikolina Rebić iz AITAC-a te  i Boško Knežević iz Digitalnih Tehnologija.

Prije službenog odabira pobjednika i dodjele nagrada priređena su i dva tajna izazova, u kojima su dva sretna dobitnika trebala dekodirati binarni tekst koji se nalazio izložen na određenim mjestima u Inkubatoru te na taj način osvojiti vrijedne nagrade, što su uspješno napravili Mauro Josipović i Dorian Brnčić.

Zečevi, auti, pivo i boje

Prvo mjesto osvojili su Nikola Jokić i Andrej Kovačević  igricom Jump Arena, koju su opisali kao “multi player bunny hop action platformu“. Drugi set nagrada pripao je igrici Caroholic i timu kojeg su sačinjavali Robert Sučić, Paolo Srebovt i Valinea Vinger, a poanta igre je vožnja autića uz istodobno pijenje pive, dok vas ne ulovi policija ili istekne vrijeme.  Vjerujemo kako će upravo ova igrica imati dobar odaziv kod muških igrača.

Treće mjesto osvojila je zarazna igrica pod nazivom Ice Cream Saga, koju su ishakirali Sanjin Celeski i Marko Blažeković, čiji je cilj jednostavan – sakupiti što više padajućih kuglica sladoleda u kornet. Posebne nagrade organizatora za originalnost dodijeljene su igrici Oboji.se koju je osmislio Infinumov tim (Krešimir Antolić, Darko Kukovec, Ivan Lučin, Petar Slović i Mihael Šafarić)  www.oboji.se i misaonoj igrici BarFight koju su osmislili Aleksandar Toplek, Viktor Jurčić i Mario Novak.

WhoHack je imao najbogatiji fond nagrada dosad
WhoHack je imao najbogatiji fond nagrada dosad

Najboljim timovima podijeljeni su Vivax, Asus i Prestigio tableti, a najveće iznenađenje priredio je organizator dodijelivši baš svim hakerima vrijedne nagrade, čak i onima koji u tom kratkom vremenskom periodu nisu uspjeli zadatak izvršiti do kraja.

Uz glavnog organizatora – riječku tvrtku EXEVIO d.o.o. Edija Budimilića, kao sponzori su se iskazali britanski startup Bouxtie, Grad Rijeka, riječke tvrtke LogINCONCERO te zagrebački MIKRONIS, koji su osigurali najveći fond nagrada do sada na jednom WhoHack hackathonu, dok su se Nestle i Aquaviva pobrinuli da svi sudionici budu opskrbljeni s dovoljnim količinama vode i kofeina, kako bi nesmetano mogli hakirati do večernjih sati.

Što nas očekuje na sljedećem WhoHacku? To je tajna!

Vidimo se i na sljedećem WhoHack hackathonu!
Vidimo se i na sljedećem WhoHack hackathonu!

Organizatori već najavljuju novo hackathonsko iznenađenje uskoro, a ono što vam svima možemo odati je da takva vrsta hackathona nije zabilježena čak ni u Europi, pa i šire! Za ostale detalje ćete se još neko vrijeme morati strpiti.

Kako biste na vrijeme saznali o čemu se radi i na vrijeme se mogli prijaviti, pratite službenu WhoHack stranicu i lajkajte nas na Facebooku.

Do skorog hakiranja! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nasmijali smo se ‘Otvorenom’, a unutar IT zajednice se hejtamo, ne podržavamo – i ne poznajemo?

Jučerašnje Otvoreno dokaz je da ni javnost ni država i dalje ne razumiju IT. Može li tehnološka zajednica konačno pokazati razumijevanje sama prema sebi?

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Što ste propustili

Mobilno

Testirali smo Sony Xperiju 1 II, mobitel za fotografe i snimatelje koji nemaju fotoaparat i kameru

Protekla dva tjedna testirao sam Sony mobitel. Ne, nisam se vratio u 2016., ali razumijem ako za brend Xperia niste čuli mjesecima ili godinama.

Društvene mreže

Facebook Dating stigao u Hrvatsku! Što će vaši Facebook prijatelji (i simpatije) moći vidjeti i napraviti?

Facebook Dating je od danas dostupan i na području Europe kako bi pomogao korisnicima u traženju partnera. Potrudili su se da iskustvo bude što je više moguće privatno... no koliko tajne simpatije na Facebooku zbilja mogu biti tajna?

Društvene mreže

Što sam naučio nakon 931.000 pregleda, 15.000 reakcija i 365 uzastopnih dana objavljivanja na LinkedInu?

Sve je krenulo ljeta 2019. kada sam si postavio izazov. Danas 400+ dana nakon s isto toliko mojih objava na LinkedInu naučio sam mnogo, a dio tog iskustva imam priliku u ovoj analizi podijeliti i s vama.

Kolumna

Kako postati podatkovni inženjer? Od PMF-a do industrije – ovo je moj karijerni put

Put do podatkovnog inženjera zahtijeva mnogo truda, vremena i konkretna znanja. Ali i sam sam prvo učio da bih kasnije druge podučavao. Što se na tržištu traži i što vas može zateći na putu?

Startupi i poslovanje

Izdavačka kuća Devolver Digital preuzela Croteam, veterane hrvatske gaming scene

Najdugovječniji i najpoznatiji hrvatski gaming studio Croteam preuzima Devolver Digital, izdavač video igara koji ih je vjerno pratio kroz sva re-izdanja njihove uspješnice Serious Sama, ali i novih nastavaka koji su osvajali igrače diljem svijeta.

Intervju

Flutter nije “no-code” rješenje ni čarobni štapić, ali je odličan za brz razvoj mobilnih aplikacija

Ako niste developer, možda niste ni čuli za Flutter - a ako jeste, vjerojatno imate snažno mišljenje o njemu. U čemu je tu stvar?