U Reboot Overlords se mlatite kao članovi Reboot tima

Uz igru Reboot Overlords moći ćete se potući s ekipom Reboota

Osječki Void Main Studio i Reboot najavili su nedavno suradnju na igri Reboot Overlords, arena 'brawleru' u kojemu će igrači moći kontrolirati članove Rebootovog tima i boriti se međusobno. Igra će biti predstavljena na Reboot InfoGameru ove godine, a ovo je prvi puta da Reboot posuđuje svoj brend za izradu igre.

Zaista postoje igre s raznim temama. Od onih standardnih žanrova, kao što su FPS i RTS, pa do nešto čudnijih poput Chemical Spill Simulatora i Goat Simulatora. Ne čudi stoga što se osječki Void Main Studio odlučio u suradnji s ekipom koja stoji iza Reboot magazina napraviti igru Reboot Overlords u kojoj su glavni likovi upravo stvarni ljudi koji stoje iza Reboota.

Radi se o brawleru u stilu poznate Brawlhalle u kojoj će se igrači boriti jedni protiv drugih u 2D-u. Ova je igra također prvo korištenje Reboot brenda na ovaj način, a o tome kako je uopće došlo do nje i zašto baš ova igra sada, razgovarao sam s Leom Totom iz Void Main Studija i Damirom Đurovićem iz Reboota.

Ideja za ovu igru nastala je i mnogo prije nego što je Leo počeo s radom u novonastalom studiju Void Main, a rodila se iz dugogodišnjeg prijateljstva i suradnje, kaže Leo:

Ideja je nastala daleko prije nego što je Void Main Studio uopće postojao, a nastala je iz potrebe da napravim projekt koji bi na zanimljiv način podigao vidljivost Rebootu i svemu što obuhvaća taj brand. Naravno, nakon što se oformio studio počeo je i ozbiljniji rad na projektu.

Prvi pitch ideje timu Reboota dogodio se, kaže Damir, na konferenciji Reboot Develop. Ipak, najteži dio do sada bio je zapravo nagovoriti Reboot ekipu da ustupe svoj sada već svjetski poznat brand Leu kako bi od njih napravio igru, ali čini se kako mu je to kroz nama nepoznate kanale pošlo za rukom i više nego dobro.

Reboot “šefovi” se mlate međusobno

Reboot je ipak odličnim radom postao izrazito poznat brend domaće gaming industrije, a konferencija Develop u njihovoj organizaciji već godinama okuplja samo najbolje iz game dev industrije čitavog svijeta, ne samo regije.

Kada je riječ o imenu igre, Reboot Overlords je zapravo interno ime za ekipu koja stoji iza Reboota, a moguće je da ste ih i prepoznali po posebnim majicama na InfoGameru, kaže Damir.

Overlord majice na Reboot InfoGameru već godinama nose sami organizatori sajma, sve redom osebujne individue koje će se na još osebujniji način prenijeti u ovaj urnebesni brawler. 

Raduje me što će veliku ulogu igrati i humor, koji je relativno rijedak kada je riječ o igrama. Naravno, igra će sigurno u sebi imati gomilu internih šala, skupa s onima za nešto širu publiku, ali kako je ovdje riječ o igri koja nosi ime Reboota, ništa drugo ni ne bi imalo previše smisla.

Tko je taj overlord?

Netipični arena brawler 

Analiza same igre podosta je teška u ovako ranoj fazi razvoja kada gotovo nikakve informacije nisu dostupne široj publici, ali od Lea sam uspio dobiti poneku zanimljivu rečenicu:

Reboot Overlords je 2D arena fighting igra, bazirana na stvarnim likovima iz Reboot organizacijskog tima, te se događa u realnoj dimenziji za vrijeme Reboot InfoGamera. Svaki Overlord je jedinstven i imat će sposobnosti koje su direktno ili indirektno bazirane na njegovoj osobnosti.

Ovo prije svega znači kako ćemo, osim Damira, vidjeti i ostale članove organizacijske strukture sajma, koji će se mlatiti za vrijeme trajanja InfoGamera, krajem studenog, koji je ujedno i mjesto na kojem ćemo prvi puta moći vidjeti igru i isprobati kako to izgleda kada se organizatori sajma tuku šakama, nogama i vjerojatno nekim posebnim moćima.

Izvrstan marketinški alat – ali i više od toga

Void Main Studio također ima dodatne aseve u rukavu pa mi Leo nije htio otkriti neke od sočnijih detalja u igri, ali rekao je kako će na prvi pogled izgledati kao klasičan brawler, ali će se u konačnici bitno razlikovati od bilo čega što je do sada viđeno na tržištu.

Valja reći i kako je ova igra vrlo dobar marketinški alat za promociju nadolazećeg InfoGamera, s čime se slaže i Damir:

Radi se o potencijalno jako zabavnom i humorističnom brawleru za četiri igrača baziranom na Reboot brendu koji će poslužiti kao izvrsna promocija ovogodišnjeg InfoGamera – ustupili smo svoj brand, likove i naličja.

Prema tome, kada ove godine budete na Reboot InfoGameru, svakako predlažem da se potučete s Reboot ekipom, a u međuvremenu sve informacije o likovima i igri provjerite na Facebook stranicama igre i Void Main Studija.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni marketing

Digitalna industrija je u ku*cu, ali Social Dilemma je jeftina Skynet drama koja to ne zna reći

Social Dilemma nije više #1 izbor na Netflixu, a mnogi su već dali svoje mišljenje neovisno o tome jesu ga gledali. Ovo je kritički osvrt na odlično vizualno ostvarenje dokumentarca koji otvara mnoga pitanja, ali i isceniranu dramu o zlim društvenim mrežama koja daje malo odgovora - često površnih.

Startupi i poslovanje

Mate Rimac transparentno o financijama, svojoj plaći, kampusu i uključivanju radnika kao suvlasnika Rimac Automobila

U izuzetno dobrodošlom primjeru transparentnosti koji rijetko viđamo u svjetskoj, a kamoli hrvatskoj tehnološkoj industriji, Mate Rimac je na YouTubeu objavio sat vremena dug pregled izvještaja Rimac Automobila za treći kvartal 2020. Izdvajamo neke od zanimljivijih informacija.

Startupi i poslovanje

Borealis: Kako je programer Dennis Puzak startup “fail” pretvorio u uspješnu agenciju za digitalne proizvode

Dennis je počeo kao programer i teško zarađene novce uložio u startup - koji nije uspio. No naučeno iskustvo u samo je nekoliko godina pretvorio u agenciju za digitalne proizvode koje želi zadržati malom i izuzetno kvalitetnom.

Što ste propustili

Tehnologija

Ako želimo AI industriju, prvo moramo izgraditi zajednicu

Ciklus razvoja AI proizvoda je poprilično drugačiji od drugih vrsta softverskih proizvoda, a ako želimo da se Hrvatska ucrta na AI mapu svijeta, morat ćemo poraditi na dijeljenju znanja i iskustava među našim stručnjacima i tvrtkama.

Kultura 2.0

Kako je digitalna industrija došla do “Spavat ću kad umrem” stava i što možemo učiniti da to promijenimo

Želimo li u brzopromjenjivoj industriji poput digitalne ostvariti sve što smo zamislili - dan se čini prekratak. Jesu li neprospavane noći investicija ili trošak koji dolazi na naplatu? Možda oboje, a možda možemo bolje...

Startupi i poslovanje

Postaju li IT inženjeri digitalni “prepperi”?

Digitalna tvrtka koja se bavi pružanjem usluge o kojoj ovisi svakodnevica korisnika mora biti dostupna u svim situacijama. Kao IT inženjeri jednostavno morate očekivati - neočekivano. 2020. nije ništa značajno promijenila - samo nam je to još više potvrdila.

Kultura 2.0

4 koraka koja će vas sigurno pripremiti za Black Friday i Cyber Monday!

Prije par godina još se i moglo dogoditi da neke web trgovine potpuno ignoriraju Black Friday, ali ne i u 2020. Puno je izbora, a vremena su neizvjesna - kako pronaći najbolje ponude? Ovi savjeti mogli bi vam poslužiti.

Startupi i poslovanje

Kriza medicinskog kanabisa splitsku tvrtku Agilno pripremila za healthtech boom 2020.

Tržište medicinskog kanabisa prošle je godine doživjelo velike probleme, a što je uvelike utjecalo na glavni projekt splitske tvrtke Agilno - Strainprint aplikaciju. Kako su poučeni tim iskustvom pivotirali u smjer healthtecha?

Kultura 2.0

Sigurnije ne znači lošije – iskustvo, što dvostruka autentifikacija donosi za kupce i trgovce?

Do kraja godine u svim zemljama EU počet će primjena regulative koja će naše digitalne transakcije osigurati s dvostrukom autentifikacijom. Postoje vrlo dobri razlozi zašto zbog toga ne bismo trebali gunđati, već biti sretni i zadovoljni.