Tko radi igre, ide na Reboot Develop 2016 u Split

Tko radi igre, ide na Reboot Develop 2016 u Split

Kažu da na svijetu postoje samo dvije grupe ljudi: Oni koji igraju igre i oni koji ih rade. Ako spadate u ove potonje ili maštate o tome da promijenite svoju dosadnu karijeru u marketingu za uzbudljivu karijeru u industriji igara, treba vam Reboot Develop, jedina i najveća konferencija za developere, artiste i druge sudionike u procesu razvoja igara u ovom kutu svijeta.

Reboot Develop

Treća i do sada najveće izdanje Reboot Developa događa se od 28. do 30. travnja u Splitu, u prostorima Hotela Le Meridien Lav, što znači da još stignete prijaviti svoje indie igraće čedo ili radni prototip na Reboot Develop 2016 Indie Award ili Indie Expo.

Tražite li posao ili biste se samo htjeli družiti s kremom proizvođača igara, od najvećih AAA studija do indie genijalaca, još nekoliko  dana imate pristup akreditaciji po popularnoj cijeni od 1900 kuna (zakasnite li, koštat će vas 2300 kuna).

80+ govornika iz svih područja industrije igara

Neovisno o tome koji dio razvoja igara vam je napet, među 80+ govornika na Reboot Developu naći ćete osobu koju možete povući za rukav u pauzi i pitati stvari koje su vas oduvijek mučile: od stručnjaka za lokalizaciju na globalnoj razini, do pisaca dijaloga i dizajnera igara, levela i likova, distributera, producenata. Nemojte odmah u glavu sa svojom idejom, već budite pristojni dok ne dobijete kontakt, a onda se pozdravite i produžite dalje.

Fokus je na RPG-u

Ovogodišnji Reboot Develop izrazito je RPG fokusiran. Među govornicima se nalazi sveto trojstvo: Tim Schafer, Chris Avellon i Brian Fargo koji igre pletu još od 80-ih, a kao šlag na pletivo dođe im Daniel Vavra čiji epski crowdfundani open world RPG Kingdom Come: Deliverance izlazi u 2016. (ako sve bude po planu). 

Ako ste igre počeli igrati tek u ovom stoljeću, onda će vam više značiti Swery65, aka Hidetaka Suehiro, čiji je Deadly Premonition iz 2010. ušao u Guinnessovu knjigu rekorda kao najkontroverznija survival horror igra, a on sam, godinu dana kasnije, svrstao se među 50 najutjecajnijih dizajnera igara na svijetu. Swery65 u Splitu predstavlja svoj novi projekt za Xbox Kinect: Dark Dreams Don’t Die.

Može i casual

Ljubitelji causal i mobile gaminga ne smiju propustiti predavanje Stevea Incea, koji se proslavio interaktivnom fikcijom 80 days, baziranom na djelima Julesa Verna koja je rođena kao mali Twine (dobro mjesto za početi ako želite pisati igre).

Ako ste igrali Samorost ili barem Machinarium, u Splitu možete čuti i porazgovarati s Jakubom Dvorskym, čiji je studio Amanita Design kriv za ove prekrasne puzzle avanture.

Jake snage iz regije

Bit će tu ljudi iz najpoznatijih i najvećih domaćih studija, od Croteama do Eipixa ili Mad Heada i Nordeusa, hrpa stručnjaka iz bliskih nam zemalja SEE regije, a i pokoji egzotični Japanac, osim Sweryja.

Sad vam cijena kotizacije s početka više ne izgleda strašno. Na mjestu tog straha javlja se drugi, da ćete propustiti nešto superbitno. Opravdano.

Gdje biste drugdje mogli sresti Brendu Romero, autoricu jedne od najboljih knjiga za game designere početnike i njenog jednako dugokosog muža Johna kojem imamo za zahvaliti na izumu FPS igara kao što su Doom, Quake i Wolfenstein?

Nigdje, eto gdje.

Opet nabrajamo, a trebali bismo ponoviti.

Reboot Develop održava se od 28. do 30. 4. u Hotel Le Meridien Lav s početkom u 10 sati.

Vidimo se u Splitu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Domaći ININ uz AI “opametio” održavanje cesta i očitavanje brojila u Slavonskom Brodu

Koristimo AI za filtere na Instagramu i razgovaramo s robotima svaki dan. Zašto onda ne bismo koristili umjetnu inteligenciju za bilježenje rupa na cesti? Tvrtka ININ mogla bi imati pravo rješenje.

Društvene mreže

Jeste li mislili da će 16 godina od osnivanja Facebooka na njemu najvažnije biti – grupe?

Pokretači i administratori otkrivaju mi kako su nastala stručna udruženja, pa i poslovna partnerstva, na temelju specijaliziranih Facebook - grupa.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Što ste propustili

Prikaz

Što znači biti junior, što middle, a što senior u hrvatskoj tehnološkoj industriji?

Tri programerske pozicije - 100 definicija što obuhvaćaju. Ususret objavi matrice senioriteta development agencije Bornfight, iskoristili smo priliku razgovarati s nekoliko članova domaće IT zajednice ne bi li rasvijetlili što bi mogao biti standard za juniorski, middle ili seniorski posao programera. Evo što smo saznali...

Kultura 2.0

Zašto vam baš neću dati email ili broj direktora te tvrtke, ali možda napravim intro (što je bolje za vas)

“Možeš li mi dati email ili telefon od...?” Žao mi je, ne neću. Umjesto dilanja kontaktnih podataka, vrijeme je da usvojimo kulturu “introa”.

Internet marketing

Uvodimo četverodnevni radni tjedan i normalne rokove u marketinšku industriju ASAP!

Svi marketingaši na početku svoje karijere prođu vatreno krštenje rokova "za jučer", ali mora li takvo stanje ostati i u digitalnom dobu? Zajedno s Domagojem Davidovićem iz Švicarske, otkrivamo potencijalna rješenja za normalniji radni ritam u industriji.

Internet marketing

Na Valentinovo ne cvjetaju samo ruže, nego i industrija seksi igračaka za odrasle: LELO i Libido otkrivaju i koliko

Sretno Valentinovo! Danas je dan zaljubljenih, a na Netokraciji smo se odlučili istražiti kupovne navike i digitalne kampanje nešto posebnijih stvari, baš za ovaj dan.

Tehnologija

Nanobit i Microblink: Ako zaživi GDSA, izazivač Google Playa, olakšat će ulazak na kinesko tržište aplikacija

Xiaomi, Vivo i Oppo udružili su se u razvoju platforme koja bi bila direktan konkurent Google Playu. Kako to može utjecati na domaće IT tvrtke, otkrili smo u razgovoru s njihovim predstavnicima.

Mobilno

MWC otkazan: Hrvatski novinari i izlagači, poput Microblinka, Undabota i Delta Realityja, saniraju štetu

Najveći sajam mobilne telefonije, Mobile World Congress u Barceloni jučer je otkazan, a kao razlog se navodi - koronavirus. Neki bi se s time složili, neki vide druge razloge, no posljedice za mnoge u industriji su očigledne i nisu zaobišle hrvatske izlagače, novinare i posjetitelje.