Tko su veliki igrači na domaćoj ‘gaming’ sceni i zašto razvoj igara nije igrarija?

Još jedan utorak, još jedna emisija Radio Netokracija - a u jučerašnjem izdanju tema su bile igre te 'gaming' industrija i kultura.

Ivan i Tena brbljali su  o industriji igara.
Ivan i Tena brbljali su o industriji igara.

Pričali smo malo o događanjima iz svijeta velikih tvrtki i konzola – zašto Nintendo (konačno) dolazi i na mobilne uređaje, o nostalgiji igrača koja je motivirala tvrtku Hyperkin da pretvori svoju prvoaprilsku šalu u stvaran proizvod te zašto je ljubiteljima Super Marija zaigralo srce kada je jedna jedina razina ove igre osvanula u HD inačici.

Spomenuli smo i e-sport, koji pokazuje da igranje igara nije igra, već ozbiljan, a nekad i profitabilan zanat, koji seže još u sedamdesete godine prošlog stoljeća.

Domaće uspješnice

Razvoj igara niša je zabavne industrije koja prerasta onu filmsku ili glazbenu, a odjeke toga vidimo i na domaćoj sceni. Sve je više uspješnih studija i tvrtki koje se bave razvojem igara, poput Nanobita, a domaće igre kao što su Gas Guzzlers i Red Solstice popularne su diljem svijeta.

Kao i kod drugih softverskih proizvoda, granice više nisu bitne – lansirati igru s domaćeg na strano tržište više nije tako teško uz pomoć platformi kao što su Steam Greenlight ili Square Enix Collective, na kojima su bile domaće igre u razvoju Viktor i Bear With me.

Za one koji se žele okušati u razvoju igara postoje i mjesta poput zagrebačke Machine, inkubatora i škole, a redovito se održavaju i konferencije poput Reboot InfoGamera i Reboot Developa.

Nadamo se da ćemo o ovoj temi i domaćim uspjesima moći ispuniti još mnogo emisija, a sljedeći put o drugim tehnološkim temama brbljamo opet u utorak, u 18 i 15 na radiju Yammat FM.

ponuda

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Vodič za e-Vozačku da ne čekaš (kao mi) u redu u MUP-u

Sustav e-Vozačka, za predaju zahtjeva za novu vozačku dozvolu putem interneta, radi pristojno, ali i pokazuje da korisničko iskustvo i komunikacija mogu i moraju biti bolji. U suprotnom - šalter!

Tehnologija

Apple je pokazao kako više nema ništa za pokazati – čeka li ga Nokijin scenarij?

Sjednite, djeco, da vam ispričam priču o vremenu prije mog vremena. Bijaše to godina 1998., četvrtaste kutije protetičkih boja vrtjele su Windowse 95 ili 98, bilo je to vrijeme disketa, telefonskih slušalica koje se dižu i dial-up interneta koji puca kada se to dogodi.

Internet marketing

Ella Dvornik i Charles Pearce pokreću platformu za europske influencere – Manijak

Porazgovarala sam s Ellom Dvornik i Charlesom Pearceom o njihovom zajedničkom projektu, platformi za influencere i brendove koji s njima žele surađivati - Manijak.

Što ste propustili

Nesortirano

Može li igranje igara od nas napraviti bolje kolege, partnere i prijatelje?

Developer, filmaš i umjetnik Onat Hekimoglu na Weekend Media Festivalu govorio je o temi o kojoj ne slušamo često - ozbiljnim igrama.

Mobilno

Zašto zaključavate kućna vrata, ako nećete zaštititi svoje podatke online?

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu od Alana Delića iz Diverta dobili smo pet savjeta o tome kako se zaštititi online.

Startupi i poslovanje

Poznati timovi koji će se na Idea Knockoutu natjecati za mjesto na CES-u

Sve je spremno za ovogodišnji Idea Knockout, a za put u Vegas borit će se 20 timova.

Startupi i poslovanje

Domaća aplikacija Beyond Seen Screen postala ExRey i stigla na Android uređaje

Nakon rebrandinga, Beyond Seen Screen postaje ExRey, a beta verzija aplikacije koja pretvara pasivno gledanje videa u aktivno dostupna je na Google Playu.

Intervju

Splitski Locastic otvoreno o povratku u esport nakon pauze (i naučenih lekcija)

Locastic je mrtav, živio Locastic? Splitska tvrtka iz drugog pokušaja nastoji postati regionalna sila u igri CS:GO.

Sponzorirano

#DigiDoggo natječaj: Pošalji nam video CV – dobit ćeš vlastitu domenu!

Traže se mlade nade u sklopu projekta Digitalna karijera - svi koji snime i pošalju video CV dobivaju vlastitu .Me domenu, a najbolji i 'pitch' trening!