Nanobit zaposlio 100. osobu (i dosegnuo 50 milijuna preuzimanja igara)!

Nanobit zaposlio 100. osobu (i dosegnuo 50 milijuna preuzimanja igara)!

Nanobit, hrvatska tvrtka specijalizirana za mobilne igre, ovu će godinu zasigurno pamtiti po dvije prekretnice. Naime, u Nanobitu su postigli brojku od 50 milijuna preuzimanja mobilnih igara, a nedavno im se pridružio i 100. zaposlenik, odnosno zaposlenica. Više o tome otkrili su nam osnivači Nanobita Alan Sumina i Zoran Vučinić.

nanobit_alen_zoran
U Nanobitu ističu kako je cijela 2016. bila obilježena velikim promjenama.

Od osnivanja davne 2008. godine i samo dva zaposlenika, vjerojatno je tada bilo teško predvidjeti da će Nanobit, tvrtka specijalizirana za izdavanje mobilnih igara, doći do čak 75 naslova i tri ureda – u Zagrebu, Budimpešti i Bukureštu. Iz Nanobita su se tako pohvalili kako su ove godine, točnije još u srpnju, dosegli brojku od 50 milijuna preuzimanja i instaliranja mobilnih igara. Alan Sumina istaknuo je kako je cijela 2016. bila obilježena velikim promjenama, počevši od ureda u Rumunjskoj do preseljenja u dvostruko veće urede u Zagrebu.

Uz sve to prihodi su nam rasli 20%-ak posto u odnosu na godinu ranije. S obzirom na to da ove godine nismo izdavali nove proizvode već ih očekujemo plasirati početkom iduće, priliku za snažniji rast vidim upravo u 2017. godini.

nanobit_grupna
Kvaliteta igara mora biti na zavidnoj razini, kaže Nanobitov Zoran Vučinić, zbog čega neprestano ulažu u zaposlenike.

Najveća tržište za plasman video igra i dalje su engleska govorna područja, otkrivaju u Nanobitu, i dodaju da sve brže raste i azijsko tržište. Najpopularniji su im naslovi Hollywood Story, koji je nedavno bio na istaknutoj poziciji u Google Playu, Superstar Life, Chef Town i Fashion City 2. Zoran Vučinić objašnjava kako, s obzirom na konkurentnost tržišta i to pretežno američkog, kvaliteta igara mora biti na zavidnoj razini.

To postižemo ulaganjem u zaposlenike, njihovu edukaciju unutar tvrtke te stjecanjem znanja na najznačajnijim svjetskim gaming, art i inženjerskim konferencijama. Posebnu pozornost posvećujemo radnoj atmosferi koja je ključna u podizanju kreativnog duha zaposlenika.

Više od trećine zaposlenika čine žene

nanobit_stoti_zaposlenik
Julijana Matković, ponosno nosi titulu stote zaposlenice Nanobita.

O rastu u Nanobitu govori i činjenica da se odnedavno mogu pohvaliti i stotim zaposlenikom, odnosno zaposlenicom koja radi u glavnom uredu u Zagrebu, a riječ je o asistentici u marketingu Julijani Matković – što ne iznenađuje ako uzmemo u obzir podatak da više od trećine Nanobitovih zaposlenika čine žene. Julijana kaže kako je odrastajući online, oduvijek voljela računalne i mobilne igre, nove medije i društvene mreže te se da nada da će prijašnja radna iskustva u marketingu i PR-u u IT industriji, dodatno proširiti i obogatiti.

Nanobitovi zaposlenici imaju priliku raditi u zanimljivoj i dinamičnoj game development industriji. Ako se tome doda još i mogućnost za profesionalni i osobni razvoj, zavidna poslovna kultura te stjecanje konkurentnog znanja, motiva za prijavu za posao nije nedostajalo. Ipak, najvažnija je prijateljska i opuštena atmosfera te osjećaj kako smo Nano-obitelj sa stotinu članova iz svih područja – programera, developera, umjetnika.

Iako smo Nanobitovce pokušali nagovoriti da nam otkriju i više detalje o tome što spremaju za 2017. godinu, jedino što smo uspjeli izvući je da trenutno rade na čak tri nove igre. Za više informacija, izgleda da ćemo se morati strpjeti i pričekati još koji mjesec. 😉

ponuda

Komentari

  1. Zeljko

    Zeljko

    07. 12. 2016. u 9:41 pm Odgovori

    Developer tih igara je Nanobit – Budapest, tako da se najvažniji dio procesa u stvari odvija van granica HR. Toliko o HR firmi. Naravno to je bio jedini način kako uspjeti, otvoriti firmu vani, jer naša firma ne može direktno distribuirati app. Čija je to greška, Google nas ne vidi jer smo premali, ili naše zakonodavstvo nešto ne zadovoljava Google?

  2. Informirani

    Informirani

    08. 12. 2016. u 10:00 am Odgovori

    Prije nego što kreneš pisati gluposti, informiraj se. 90% firme je u HR i ovdje se sve razvija, Budapest služi za objavu aplikacija, zato je tamo i otvoren ured kao što si mogao i čuti u drugim intervjuima, naravno, da si se informirao.
    Što se Google tiče, Hrvatska im trenutno još nije toliko zanimljiva da bi omogućili naplatu aplikacija i igara iz HR.

    • Zeljko

      Zeljko

      09. 12. 2016. u 9:01 am Odgovori

      Informirani, uopće nije stvar Nanobita. Svaka im čast na uspjehu i snalažljivosti. I čitam o njima kad god naiđem, ali oprostiju mi možda ne sve što je objavljeno. Čak sam ponosan na uspjeh HR firme, pa mi malo smeta što iz perspektive usera u svijetu, to ispada mađarski developer. Slučajno sam osjetio poriv pisanja kod tog članka. Osim toga informiran sam, znam koji je razlog otvaranja firme u nekoj od zemalja koje mogu registrirati developer account, i to sam i spomenuo u drugoj rečenici mog posta. Mislio sam komentirat situaciju gdje Azerbeidžan, Bjelorusija, Cipar i ini su zanimljivi, a HR nije, što nas (čitaj maaliDeveloper) opet dovodi u podređen položaj. Ali završavam s komentarima na ovaj topic, da ne čitate moje gluposti.

  3. Marijan

    Marijan

    08. 12. 2016. u 5:27 pm Odgovori

    Je li to slucajno ili nije, o najuspjesnijima se najmanje cuje jer nemaju vremena za medijska hvalisanja. Naime ljudi rade.

    Cim o nekom startupu puno citam kod nas, znam da im ne ide

  4. Mirko

    Mirko

    03. 01. 2017. u 8:53 am Odgovori

    Bez želje da umanjim njihov uspjeh, kada sam učitao njihove igre to je toliko banalno i silly da sam ostao šokiran. Takve igrice su ljudi radili prije 20 godina pa mi zaista nije jasno kako prolaze takve igre, ili npr slovenski Talking Tom itd. Da li svijet napreduje ili nazaduje ponekad se pitam.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Telekom Bankarstvo: Zabi prosječna bankarska aplikacija, HT-u dodatan izvor prihoda

Telekom bankarstvo Hrvatskog telekoma i Zagrebačke banke ne pruža kvalitetnije korisničko iskustvo ni od hrvatskih konkurenata ni od Revoluta, ali najavljuje agresivnu marketinšku kampanju kakvu prosječna banka ne bi pokrenula.

Startupi i poslovanje

Dati otkaz zaposleniku u mješovitoj stvarnosti dobar je PR, ali XR doista pomaže razvoju mekih vještina

Zamislite dan kad svojim zaposlenicima nećete plaćati tečajeve već će te ih poslati u susjednu sobu da prođu simulaciju - taj dan mogao bi biti veoma blizu, a evo i što od njega očekivati.

Startupi i poslovanje

Superbet akvizirao Axilis Brune Kovačića – Zagreb postaje inovacijski centar digitalnog klađenja

Bruno Kovačić za Netokraciju ekskluzivno otkriva kako je softversku agenciju koju je osnovao kao student preuzeo Superbet, a koji je nedavno osigurao 175 milijuna eura za širenje.

Što ste propustili

Tehnologija

Programeri u prosjeku zarađuju 10.000 kuna, najbolje su plaćeni iOS developeri

Stigli su nam novi rezultati ankete Tomislava Grubišića o plaćama developera u Hrvatskoj za 2019. godinu, donosimo pregled najzanimljivijih podataka na osnovu tehnologija i godina iskustva.

Startupi i poslovanje

Ne uništavaju paušalni obrti IT industriju, već ogromna davanja na plaće

O problematici paušalnih obrta u IT industriji već se dugo govori tiho, a od ovog vikenda i glasno. No čini se da dobar dio rasprave, koja je buknula preko vikenda, ali i budućih poreznih promjena, koje nas očekuju iduće godine, idu u krivom smjeru - prema jačem oporezovanju samostalnog rada, a ne rasterećenju nesamostalnog, odnosno plaća.

Startupi i poslovanje

Oradian potvrđuje brz rast u Aziji nagradom na najvećoj japanskoj fintech konferenciji

Domaći Oradian širi se tržištima Azije, a velike uspjehe potvrđuje i nagrada na startup natjecanju FIN/SUM, najveće japanske fintech konferencije.

Intervju

Na Dan programera, četiri žene otkrivaju kako je tekao njihov karijerni put kroz IT industriju

Na Dan programera, predstavljamo četiri žene koje se bave (ili su se bavile) programiranjem. Je li njihov obrazovni i karijerni put bio pravocrtan ili je vrludao po krivuljama, otkrivaju nam sugovornice iz tvrtki Agency04, Five, IN2 i Styria.AI.

Tehnologija

Kako uopće možemo biti sigurni da će autonomna vozila biti – sigurna?

Autonomna vozila kod mnogih i dalje izazivaju osjećaj nesigurnosti. No, ovaj tekst mogao bi pomoći da se rasvijetli proces iza razvoja i testiranja sigurnosno-kritičnih sustava u vozilima budućnosti.

Startupi i poslovanje

Gideonovi roboti dobili pametnu ruku: Samostalno se kreće, sve vidi i popravlja!

Tvrtka Gideon Brothers nastavlja s razvojem prototipova robota, a posljednja verzija ima i robotsku ruku koja prepoznaje svijet oko sebe.