Hrvatski dizajnerski dvojac dao se u eksperiment. Danas je njihova igra Moonshot dostupna na Apple Arcadeu!

Hrvatski dizajnerski dvojac dao se u eksperiment. Danas je njihova igra Moonshot dostupna na Apple Arcadeu!

Iako inače rade na raznim projektima za klijente, dvojac iza dizajn studija Morsel Interactive odlučio je napraviti svoj "gaming eksperiment". Nakon više od 15.000 sati rada i uključenja nekoliko ključnih suradnika njihova mobilna igra Moonshot ugledala je svjetlo dana.

Morsel Interactive, mali indie dizajn i game studio iz Varaždina, osnovali su 2015. godine Valentina Bregović, CEO (ujedno i tester i chart master) i Milan Čubić, senior dizajner zadužen za strategiju i product. Studio pretežito radi na projektima za klijente, među kojima je jedan od važnijih Marco Polo, video messaging aplikacija za iOS i Android.

Rad s klijentima im je dugo bio glavni fokus, ali kako to obične ide, uvijek postoji neka strast i želja koja te potiče da radiš nešto za svoj gušt. Tako su Valentina i Milan slobodno vrijeme koristili za eksperimentiranje i razvoj vlastitih ideja.

Upravo tako se rodio Moonshot – A Journey Home, puzzle igra bazirana na fizici gdje igrač igra kao Moon Pi, mladi Mjesec odvojen od Majke Zemlje. Koristeći slingshot mehaniku i navigacijske zagonetke, igrač vodi izgubljenog Moon Pia kroz tajanstveni svemir kako bi se vratio kući.

Nakon tri godine rada na igri, Valentina i Milan ostvaruju svoj san, a to je ekskluzivni izlazak igre na Apple Arcadeu, Appleovoj mobile gaming platformi koja nudi probrane naslove za igranje na pretplatu.

O cijelom game development putovanju, ali i suradnji s platformom saznajte u nastavku…

“Kako bi izgledao mini golf u svemiru?”

Priča oko igre Moonshot krenula je prije više od 3 godine. U to vrijeme su završavali rad na aplikaciji Vibe Camera pa su krenuli razmišljati o sljedećim projektima, pojašnjava nam Milan:

Jedino što smo bili sigurni je da će sljedeći projekt biti igra. Eksperimentirali smo s nekoliko prototipova, no najzanimljivijim se pokazao projekt Gravity Golf, prototip kojeg je predložio naš iznimno talentirani suradnik i prijatelj, Marin Benčević.

Prvotna inspiracija za tadašnji Gravity Golf bilo je pitanje “kako bi izgledao mini golf u svemiru?”. Nije bilo potrebno dugo vremena prije nego što je golf loptica postala “kometa” a komet postao “Mjesec”. Iako je Moonshot krenuo kao side projekt, svakom iteracijom su sve su više bili uvjereni kako su na pravom putu.

Na tome putu Moonshot je dugo vremena bio samo “projekt sa strane” zbog čega je razvoj tekao sporo. Milan procjenjuje kako je u Moonshot uloženo preko 15.000 sati.

Apple Arcade kao ostvarenje sna

Zašto su baš odlučili ekskluzivno izaći na Apple Arcade? Valentina i Milan zapravo maju jednostavan odgovor. Apple je imao ogroman utjecaj na njihove karijere i iskreno govore kako je predstavljanje iPhonea i App Storea bila prekretnica za njih jer to je bio trenutak kada su znali što žele raditi do ostatka karijere, ističe Valentina:

Velikim dijelom to nam je ostvarenje sna i potvrda dugogodišnjeg rada i truda. Kao dizajnerima, ciljevi su nam biti featured od strane Applea i po mogućnosti osvojiti Apple Design Award. Biti dio Apple Arcadea s vlastitim projektom je na istoj razini.

Ne čudi nas onda što su tijekom prototip faze Moonshota, kada je predstavljen Apple Arcade, odmah odlučili biti dio nove platforme:

U tom trenutku, gledajući keynote, Milan je odmah znao da Moonshot mora biti dio Apple Arcadea te je ta odluka diktirala sve ostale.

Visoki Apple standardi

No i prije predstavljanja Apple Arcadea, znali su da ne žele napraviti igru kojoj je glavna uloga serviranje reklama i prodaja in-app purchasea.

Plan je od početka bio napraviti family friendly premium igru, fokusiranu na čistoj zabavi te izgrađenu oko heart-warming priče. U Apple Arcadeu pronašli su platformu koja dijeli njihove vrijednosti, a to su privatnost, kvaliteta i zabava, naglašava Milan:

Apple Arcade nam je omogućio da se u potpunosti fokusiramo na izradu što bolje igre, bez puno razmišljanja o različitim modelima monetizacije.

Ipak, taj proces nije bio jednostavan. Imali su jasan cilj, ali kako bi uopće mogli predstaviti Moonshot samoj platformi, morali su puno raditi na podizanju kvalitete, ističe Milan:

Napravili smo dosta malih tweakova i polisha baziranih na feedbacku od strane Arcade tima.

Apple Arcadeu pristupili su zajedno s njihovim izdavačem Noodlecakeom, a tada je Moonshot bio 80% završen. Tijekom samog procesa za ulazak u Arcade najbitnije im je bilo imati maksimalnu kreativnu slobodu i pristup, kako ih Milan naziva, world-class timu ljudi koji pomaže s feedbackom i testiranjem.

“Srećom, uspjeli smo pronaći talentirane suradnike…”

Valentinu i Milana mučio je onaj česti problem kada radite na projektima za klijente i vlastitim projektima, a to je balansiranje. Uz to, najveći izazov bio im je podići kvalitetu na razinu koju smatraju da je dovoljno dobra za predstavljanje. Ipak, u nečemu su pronašli rješenje, ističe Valentina:

Srećom, uspjeli smo pronaći talentirane suradnike koji dijele naš entuzijazam te koji su uspješno preuzeli odgovornosti za koje mi nismo imali vremena.

Njihova najbolja odluka bila je pronaći kvalitetne ljude, delegirati dijelove u kojima su oni bolji te im se “maknuti s puta i pustiti da ih iznenade svojim radom”. Zbog toga Valentina posebno ističe kako je Moonshot rezultat timskog rada. 

Naravno, kvalitetne ljude nije lagano pronaći pa su se najčešće vodili preporukama ili direktnim stupanjem u kontakt s ljudima za koje su bili uvjereni da su pametniji od njih, zaključuje Valentina.

Moonshot – A Journey Home možete pronaći na službenoj stranici igre na Apple Arcade platformi. Kako smo naveli, radi se o platformi na pretplatu što znači, ako želite doći do igre, morat ćete odvojiti 4.99 dolara mjesečno. Ali barem ćete biti sigurni da vas u igri neće napadati reklamama…

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Panel

Rok trajanja programera: Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera?

Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera u nekoj domaćoj IT agenciji? Zavirili smo u raspravu o tome koliki je rok trajanja programera i upitali nekoliko njih, različitih razina iskustva i pristupa karijeri, može li se do mirovine biti "samo programer".

Izvještaj

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Što ste propustili

Izvještaj

Voditelji i menadžeri inženjerskih timova, odrađujete li 1:1 razgovore s članovima svog tima (i zašto ne)?

Hrpetina se propusta u IT tvrtkama dogodi jer se nešto nije iskomuniciralo na vrijeme. Jedna stvar slijedi drugu. U tvrtki nije vladala kultura otvorene komunikacije niti se izgradilo povjerenje da netko bez straha vokalizira svoja iskustva, a osobi se nije dala ni prilika da to učini privatno, jedan na jedan. Na kraju, umjesto da se suoče s mogućim problemima, proaktivno gradeći kulturu otvorenog razgovora, tvrtke izbjegavaju kopati ispod rečenice "Ma nema problema..."

Kultura 2.0

Kako izgraditi karijeru i život u Istri?

Nakon dvije godine vraća nam se Digital Labin, a mi koristimo priliku s prvim čovjekom iza poznate istarske konferencije pričati o razvoju lokalne tech zajednice!

Startupi i poslovanje

Upoznajte 13 hrvatskih healthtech timova “Get Started in Health Innovation” programa

Pred vama je prva generacija jedinog programa u Hrvatskoj koji se sustavno posvetio podršci stručnjaka koji žele razvijati nešto u segmentu healthtecha. Njihova rješenja fokusirana su na razne probleme u zdravstvenom sustavu: od alata za efikasnije pružanje zdravstvene pomoći, ali i onih koji olakšavaju rad samih zdravstvenih djelatnika do rješenja koja i pacijentima omogućavaju jednostavnije pratiti svoje zdravstveno stanje.

Intervju

Kako je softverski inženjer s Kube našao svoju oazu u Microsoftovom razvojnom centru

Iz daleke Havane na Kubi, softverski inženjer Arnaldo Perez stigao je u Microsoftov razvojni centar u Srbiji. Kako, zašto, u kojem timu i što danas radi, kako se privikao na novo okruženje te što je naučio u zadnje četiri godine radeći u Microsoftu i regiji, saznali smo u intervjuu.

Nesortirano

Combisu nagrada Microsoft Partner of the Year 2022 u Hrvatskoj

Combis je osvojio prestižnu godišnju nagradu američke tehnološke kompanije Microsoft za Hrvatsku.

Novost

Huawei Apps UP natjecanje se vraća s nagradom od preko milijun dolara

Treću godinu zaredom Huawei bogatim fondom nagrađuje najbolje programere koji će se odvažiti na razvoj aplikacija za ekosustav Huawei mobilnih usluga.