Mad Labs s proizvodom Brand Tree pobijedio na drugom Erste Finnovation Hackathonu

Mad Labs s proizvodom Brand Tree pobijedio na drugom Erste Finnovation Hackathonu

Dvanaest je timova provelo je dobar dio vikenda iza nas programirajući u sklopu drugog Erste Finnovation Hackathona. Ovogodišnji pobjednik je Mad Labs, s osvojenom nagradom od 1337 eura po članu tima, koji je razvio Brand Tree, jednostavan način za male biznise da poguraju svoju ponudu direktno do kupaca.

Svaki član Mad Labza otišao je kući s 1337 eura. (Slike: Luka Travaš)
Svaki član Mad Labsa otišao je kući s 1337 eura. (Slike: Luka Travaš)

Dvanaest je timova provelo je dobar dio vikenda iza nas programirajući u sklopu drugog Erste Finnovation Hackathona. Ovogodišnji pobjednik je Mad Labs, s osvojenom nagradom od 1337 eura po članu tima, koji je razvio Brand Tree, jednostavan način za male biznise da poguraju svoju ponudu direktno do kupaca.

Podsjetimo, Erste Finnovation Hackathon organiziraju Erste banka, BeeOne i Zagrebački inkubator poduzetništva, u čijim se prostorijama i održavalo natjecanje. Za razliku od prošle godine, timovi su nakon 24-satnog “hakiranja” morali prikazati i demo proizvoda koji su osmislili. Natjecatelji su mogli birati između tri teme – platforme za trgovce i prodavače kako bi se stvorila bolja interakcija s klijentima, aplikacije koja bi dopuštala plaćanje različitih oblika prijevoza i bolje metode mobilnog ispisa (kupnja i upravljanje ispisima).

Esi mi dobar - tim koji je osvojio drugo mjesto.
Esi mi dobar – tim koji je osvojio drugo mjesto.

Za vrijedne nagrade borilo se 12 timova: Momci, Wizards, Super Code Bros, Blue Pill Team, Hyperactive, Mad Labs, Esi mi dobar?, Pomični zarez, Loremica, Karaka, Night Hawks i Šah MAT. Nakon 24 sata truda, borbe i upornosti uslijedilo je predstavljanje novonastalih projekata  u trajanju od 5 minuta po svakom timu. Timovi su se  potrudili kako bi predstavili svoje ideje sa što manje tehničkih poteškoća te što uspješnije. No, pobjednički tim bio je Mad Labs, čija se aplikacija omogućava da korisnici preuzmu mobilnu aplikaciju i prate svoj omiljeni brend. S ovom aplikacijom moći će se pratiti ponude i direktno iz aplikacije obaviti kupovinu. Jedan od četiri člana tima, Nikola Mratinić kaže:

U 24 sata smo složili landing page na brand-tree.com, login i registraciju za brendove. API putem kojeg mobilne aplikacije komuniciraju sa backendom te potpuno funkcionalne mobilne aplikacije za tri glavne platforme – iOS, Android i Windows Phone. Cilj nam je bio olakšati način na koji brendovi komuniciraju s kupcima.

Hyperactive je na trećemu mjestu.
Hyperactive je na trećemu mjestu.

Drugo mjesto pripalo je timu Esi mi dobar? s projektom Go Micro koji je osvojio iPad Air za svakog člana, a treće timu Hyperactive i rješenju Touch & Go, čiji su članovi dobili Fit Bits. No, ostali timovi nemaju razloga za tugovanje – Ben Ferrari, član BeeOnea, naglasio je kako nije cilj samo osvojiti nagradu, nego i ostvariti suradnju s organizatorima.

Nije ništa obeshrabrujuće što ne mogu svi osvojiti jedno od prva tri mjesta. Ukoliko članovi ERSTE banke ili BeeOnea primijete potencijal u nekom od timova, bez obzira na to što nisu osvojili nagrade, mogu doći u obzir kao potencijalni poslovni suradnici. Osim druženja s ostalim timovima, to bi im trebala biti jedna od glavnih motivacija sudjelovanja na Hackathonu.

O pobjedniku su odlučivali Erste banka, BeeOne, Zagrebački inkubator poduzetništva i sami natjecatelji.
O pobjedniku su odlučivali Erste banka, BeeOne, Zagrebački inkubator poduzetništva i sami natjecatelji.

Događaj je zatvorio Ivo Špigel koji je najavio novi projekt ZIP-a, Crowdinvesting kampanju te pozvao prisutne timove da se priključe novoj generaciji  koja će uskoro startati sa ZIP programom.

Komentari

  1. Mario

    Mario

    07. 04. 2014. u 11:54 am Odgovori

    Nije mi jasno kome služi ovakvo poticanje mladih na površnost. Umjesto da im se objasni da su kvalitetni projekti zahtjevni, njih se potiče na lakomisleno vjerovanje da će u 24 sata napraviti nešto kvalitetno i suvislo. Na pobjedničkom projektu piše da imaju 104000 followera, 3800 biznisa itd. Da li je to samo demo pa su brojke fake, i kako ako su tek napravili sajt u 24 sata.

    Zaista ne vidim svrhe, osim promocije organizatora.

    • Ivan Brezak Brkan

      Ivan Brezak Brkan

      07. 04. 2014. u 12:29 pm Odgovori

      Dragi Mario,

      Nitko im ne govori da će napraviti nešto “gotovo”, ali svakako da unutar kratkog roka mogu s nečim krenuti, a to je većinom u Hrvatskoj, ali i drugim krajevima problem: većina razmišlja predugo o ideji, a nikako da zapne i nešto proba napraviti. Poanta hackathona je kratki rok da se NEŠTO napravi, a potom se redefinira. Postoji razlog zbog kojega ima toliko hackathona te zbog čega su potaknuli upravo u Silicijskoj Dolini koja, vjerujem da ćeš se složiti, nije površna što se tiče uspješnih tehnoloških projekata (uvijek će takvih biti):
      http://www.hubba.com/why-hackathons-work
      http://techcrunch.com/2013/01/13/participating-in-hackathons-is-the-best-way-to-become-pitch-perfect-for-vcs/
      http://oonwoye.com/2013/06/22/hackathons/

      Važne “Soft” prednosti su upoznavanje novih ljudi i povezivanje s tvrtkama i pojedincima od kojih jednog dana neke postanu partner, poslodavac itd. 🙂

    • Nikola

      Nikola

      07. 04. 2014. u 2:03 pm Odgovori

      Poštovani Mario,
      Prvo bi želio reći kako je cijeli event bio stvarno super i mislim da ste krivo shvatili poantu eventa. Po mom mišljenju cilj eventa nikako nije bio pokazati da ne neki veći projekt može kvalitetno napraviti u samo 24h. Zahtjev je bio da timovi pokažu demo / prototip svoje ideje, ne kompletan projekt.
      Sebe bi svrstao u tu kategoriju mladih (imam 21 godinu) i mislim da shvaćam da u 24h ne mogu do kraja napraviti kvalitetan i dobar projekt, to bi potkrijepio činjenicom da moj kolega iz tima Luka i ja razvijamo startup već osam mjeseci (od čega smo prva tri mjeseca potrošili samo na planiranje) i to 8h dnevno.
      Što se tiče brojeva na stranici naravno da su fake, ideju smo dobili taj dan (teme prije eventa se nisu znale), ponoviti ću da je zahtjev bio demo aplikacije tako da su to i demo brojke.
      Lijep pozdrav,
      Nikola

    • Nikola

      Nikola

      07. 04. 2014. u 6:41 pm Odgovori

      Bok,
      ovo su naravno fake brojke čisto radi prezentacije. Ne bih se složio da ih se uvjerava (niti da je itko od natjecatelja bio uvjeren da će biti tako) da u 24 sata budu napravili nešto smisleno i odmah primjenjivo na tržište. Ali da će se napraviti masa dobrih ideja i koncepata – hoće. Nakon toga, ako postoji interes, dogovara se daljnja suradnja, ali čak i ako nema interesa, postojat će neka korist – recimo postoji par projekata koji nisu među prva tri plasirana, ali vidimo dobru primjenu za njih, što sa strane banke, što kao korist nekog od naših partnera.

      Siguran sam da će se iz ovog hackathona izroditi nekakve suradnje i benefit natjecateljima…

  2. Božidar Ševo

    Božidar Ševo

    07. 04. 2014. u 1:44 pm Odgovori

    Ne razumijem recenicu: ” Za razliku od prošle godine, timovi su nakon 24-satnog “hakiranja” morali prikazati i demo proizvoda koji su osmislili”. Pa i prosle godine smo pokazivali demo proizvoda koji smo osmislili. Molio bi da se to ispravi. 🙂

  3. Mario

    Mario

    07. 04. 2014. u 11:23 pm Odgovori

    Ma svaka čast, ali zašto ne pooštriti kriterij da se dobiju još bolji i kvalitetniji rezultati. Tj. zašto ne skratiti hackathon na 1h trajanja.

    Nadam se da uočavate apsurdnost modela

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Mobilno

Kako je Njuškalo uz pomoć foto-prepoznavanja za 70% ubrzao predaju oglasa u mobilnoj aplikaciji

Foto-prepoznavanje predmeta u samom je vrhu svjetskih trendova i primjene umjetne inteligencije, a mi smo odlučili upravo tu tehnologiju uvrstiti u Njuškalovu aplikaciju prilikom predavanja oglasa. Kako je proces izgledao u praksi, na koje smo izazove naišli i što su planovi za budućnost, otkrivamo.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Ne smijemo dozvoliti da nam se djeca pogube u virtualnoj stvarnosti igara

Prije nekoliko godina dala sam intervju za Netokraciju na temu virtualne (VR) i proširene stvarnosti (AR). Koju sam tada vrlo naivno zagovarala. Sad ju više ne zagovaram. Dapače, povlačim se iz profesionalnog djelovanja u polju digitalnih medija i filma. Ali prije nego se povučem, želim opozvati svoje previše olako dane osvrte.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Gaming

Od Google Stadije do Apple Arcadea: Provjerili smo (nama) najvažnije gaming događaje 2019.

U novoj gaming epizodi Netokracija Podcasta prisjećamo se bitnih prošlogodišnjih vijesti iz najveće zabavne industrije, a o već tekućoj 2020. komentiramo poznate najave i naslove koje željno iščekujemo.

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Startupi i poslovanje

Christina Calje, od direktorske pozicije u Goldman Sachsu do vlastitog AI startupa

Prije nešto više od četiri godine, Christina je iz financijske posve prešla u tehnološku industriju. Danas kao osnivačica startupa Autheos, koji uz pomoć AI optimizira video kampanje, sudjeluje i u projektima za definiranje pravnih okvira odgovornosti AI sustava, a upravo ju je to, kao vrsnu stručnjakinju i uspješnu ženu dovelo na LEAP Women konferenciju nakon koje sam s njom pričala o AI-u, marketinškim strategijama, društvenim mrežama, GDPR-u i video trendovima.

Društvene mreže

Filip Zavadlav: Kako je ubojica podrškom na online mrežama postao simbol borbe za pravdu?

Uspoređuju ga s Jokerom i Punisherom, prozivaju ga herojem, a ne ubojicom. Priča o Filipu Zavadlavi, 25-godišnjaku koji je počinio trostruko ubojstvo u Splitu, puni sve medije već nekoliko dana. Ali i društvene mreže.