Mad Head Games osvojio prvi Good Game turnir u Beogradu

Mad Head Games osvojio prvi Good Game turnir u Beogradu

Završen je prvi Good Game turnir u Beogradu, a tvrtka Mad Head Games odnijela je pobjedu u jakoj konkurenciji 10 digitalnih tvrtki.

Ako ste čitatelj Netokracije dulje od dva mjeseca, vjerojatno ste barem jednom čuli za Good Game. Esport turnir koji je od skromnih početaka u HUB385 prije tri godine izrastao u jedan od najzanimljivijih projekata regije proteklog je vikenda održan izvan Hrvatske, točnije u Beogradu, čime su se obistinile najave širenja izvan granica Hrvatske.

Devet timova iz Srbije i jedan iz BiH natjecali su se u petak i subotu u Domu Omladine Beograd koji je ovom prilikom bio prilagođen gamingu, a koji se pokazao kao idealan prostor za jedan esport događaj ove veličine. Na Good Game Beograd turniru natjecala su se neka od poznatih imena tehnološke scene Srbije, poput gaming giganta Nordeusa i Mad Head Gamesa, ali i druge gaming tvrtke – Thorium Games, Peaksel i COFA Games, uz poznatu esport tvrtku Fortuna Esports, kao i Prudence Capital te MPG Beograd, Bravo Systems i Four Dots.

Iako je broj timova u Beogradu bio nešto manji nego u Zagrebu (10 u odnosu na 32), to je značilo i manji broj istovremenih mečeva. Za gledatelje se ništa bitno ne mijenja; mečevi prvog dana igrali su se paralelno na velikoj pozornici i u odvojenoj sobi, a jedini problem je bio što je dosta mečeva prvog dana bilo nešto manje atraktivno. Kao i u Zagrebu ovog proljeća, priznajem kako nisam odgrizao niti jedan nokat od napetih okršaja u CS:GO-u prvog dana. Velika većina mečeva koji su se odigrali na glavnoj pozornici završena je rezultatom 11:1 ili 11:0. Srećom, finale je bilo itekako vrijedno pažnje.

Promjene formata natjecanja

Good Game Beograd bio je postavljen tako da su izvučene dvije grupe od po pet timova, u kojima je svaki tim igrao sa svakim. Potom su timovi rangirani po broju pobjeda te su dva najbolja tima iz svake grupe prošla u gornje natjecanje, a tri lošije plasirana tima nisu ispala, već su nastavila dan poslije u donjem natjecanju. Ovaj format osigurava da svaki tim igra što više moguće, a i najpošteniji je jer ne dopušta da jedan “kiks” efektivno eliminira tim iz natjecanja. Odlično je i to što se jači timovi natječu protiv sebi ravnih, a oni nešto skromnijih vještina također.

Velika novost na ovom turniru bila su finala, koja su doživjela dvije velike promjene:

  • Postojala su sveukupno tri finala – finale “gornjeg” turnira, “donjeg” turnira i veliko finale u kojem su igrala ova dva pobjednika.
  • Finala su se po prvi puta igrala na dvije dobivene mape.

Fortuna i Mad Head najveći favoriti

Mečevi prvoga dana bili su obilježeni vrlo dobrim igrama Fortune i Mad Head Gamesa, a Marko “Rema” Stojmenović iz tima Fortuna Esports pokazao se kao jedan od najboljih igrača prvog dana turnira. Kao analitičar regionalne A1 Adria Lige, Rema je pokazao da vrlo dobro zna i igrati, a ne samo pričati o CS:GO-u, poput mene. Fortuna je tako uz titulu velikog favorita krstarila turnirom i dominantno prolazila kraj protivnika, a čijim putem je slijedio Mad Head Games. Ova dva tima već su se sredinom prvog dana pokazala kao apsolutni favoriti, a prava poslastica bio je njihov međusobni ogled u finalu gornjeg turnira.

Na iznenađenje mnogih, Mad Head je izašao kao pobjednik na dvije mape iako je u oba slučaja Fortuna na početku bilježila vodstva od nekoliko rundi. Svaki put nakon poluvremena, Mad Head je uspio ubaciti u višu brzinu i jednostavno proći pored Fortune. U intervjuu poslije mečeva Marko iz Fortune je rekao kako su “pročitali” Mad Head, ali jednostavno nisu dobro komunicirali kako bi iskoristili ono što znaju.

U ovom drugom, slabijem turniru, valja izdvojiti zanimljiv meč između MPG-ja i Four Dots koji se igrao na kultnom Dust2, a u sjećanju ostaju neke vrlo dobre solo igre oba tima koje su izgledale kao da se radi o nekom mnogo jačem turniru nego B2B događaju. Pogotovo je čudno što su ovakve poteze imali timovi koji prvog dana nisu pokazali prevelike vještine, ali to vam je CS:GO.

Iznenađenja i glatke pobjede

Naposljetku, za MPG je Nordeus bio prejak protivnik. Nordeus je stigao sve do finala B turnira gdje ih je dočekao vrlo raspoloženi Peaksel, koji je i prvi dan završio solidnim igrama. Peaksel je u ovom okršaju bio jednostavno prejak za Nordeus koji je za drugi dan turnira dobio pojačanje od jednog igrača, a čini se kako čak ni to nije bilo dovoljno za osvajanje medalje.

Treće mjesto u ukupnom poretku timova zauzela je Fortuna nakon glatke pobjede 11:1 nad spomenutim Nordeusom, u meču koji je bio objektivno najlošiji od svih finalnih, ali je poslužio kao uvertira za veliko finale koje su odigrali Peaksel i Mad Head Games. Ono što je zanimljivo jest da smo svi u publici očekivali još jednu glatku pobjedu Mad Heada nakon onog što smo vidjeli protiv Fortune, ali mora se priznati kako je tim iz Niša vrlo dobro namučio Mad Head na dvije mape.

“Destiliran” Good Game doživljaj

Na kraju to mučenje ipak nije bilo dovoljno, a Mad Head ostaje zapisan kao prvi veliki pobjednik Good Game Beograda. Jasno, kotizacije za ovaj turnir također ulaze u veliki fond za Good Game Liftoff koji se, kako doznajemo, održava krajem ove godine. Osnivač projekta Good Game, Nikola Stolnik za kraj dodaje:

Bila nam je iznimna čast i zadovoljstvo ugostiti najbolje kompanije iz Srbije na dvodnevnom esport događaju u centru Beograda. Svi skupa smo omogućili ostvarivanje snova mladih poduzetnika te stvorili nove međuljudske i međukompanijske veze kroz gaming i esport.

Good Game u Beogradu doimao se za mene kao destiliran i ispoliran događaj koji se uvelike naslonio na svoje snage i smanjio one lošije strane. Naravno, od ovog turnira se ni ne očekuju vrhunski esport mečevi, ali i dalje ima mnogo mjesta za napredak, ponajviše u samom formatu turnira koji je, iako poboljšan, i dalje malo zbunjujuć za praćenje te se nadam kako će na idućem GG-u u Zagrebu sve biti još malo solidnije postavljeno kada je riječ o samoj igri. Ovo je problem koji se može riješiti za 10 minuta i vjerujem da će se na njemu poraditi. Od velikih problema zaista ne mogu naći niti jedan, a to je odličan pokazatelj toga koliko je Good Game odrastao od one davne 2016. godine i prvog izdanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nasmijali smo se ‘Otvorenom’, a unutar IT zajednice se hejtamo, ne podržavamo – i ne poznajemo?

Jučerašnje Otvoreno dokaz je da ni javnost ni država i dalje ne razumiju IT. Može li tehnološka zajednica konačno pokazati razumijevanje sama prema sebi?

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Porezna zahtijeva da i fizičke osobe prijave svaki zakup Facebook oglasa ili Upwork angažman!

Bez obzira jeste li fizička ili pravna osoba - ako poslujete s tvrtkama iz inozemstva, možda biste trebali naći računovođu već danas.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Kladarić, Šarić i Blagonić: Kako napredovati, biti inovativan i kreativan – dok radite na daljinu!

Iako je rad na daljinu mnogima nametnut, ne znači da je drugima odlično sjeo. Dapače, s Lukom Kladarićem, Marinom Šarićem i Lucijanom Blagonićem otkrivamo dobre prakse temeljene na godinama iskustva!

Mobilno

Ljuti smo na Apple… ali treba li nam još punjača?

Zašto su svi tako ljuti jer neće imati još jednu kocku za punjenje viška i kabel koji će ionako puknuti?

Startupi i poslovanje

Croatia osiguranje prepoznalo je potrebe korisnika u 2020. i u deset mjeseci je nastao LAQO

Usred krize i pandemije Croatia osiguranje napravila je ozbiljan iskorak prema digitalizaciji svojih usluga - okupili su vrhunski tim domaćih stručnjaka s kojima su razvili digitalni proizvod na razini punokrvnog insurtecha. Kako je nastalo LAQO, otkrivamo.

Digitalni marketing

#jedvačekam: Kad se industrija udruži, a javnost postane kreativac – kampanja osvaja medije i nagrade

Kafići, teretane, kazališta, tržnice i još mnogo drugih poslovanja i brendova u vrijeme društvene izolacije nisu mogli doći do svojih kupaca. Kako su 3 hrvatske agencije uz HURA-u pripremile projekt koji je u korist svih njih ostvario milijun kuna medijske vrijednosti?

Intervju

Najčešći mentori u IT-u su Google, StackOverflow… A 4 naše entuzijastice žele tome dodati Mentoring Byte

Iako mnoge tehnološke tvrtke imaju organiziran sustav mentoriranja, najčešće se on fokusira na tehničke vještine. Nataša Kapov, Andrea Knez Karačić, Marina Grljušić i Lora Pleško žele to promijeniti i uvesti kulturu mentoriranja – i tehničkih, ali i mekih vještina u ponekad poprilično “tvrdu” IT zajednicu.

Mobilno

Krajnje je vrijeme da konačno bacimo naljepnice i papire: Stiže era aplikacija za vjernost

Točite gorivo, dobijete naljepnice na papirić pa onda popuste. I onda izgubite papirić pa naljepnice... A kartice vjernosti redovito nemate uza sebe. I onda nikakve koristi. Česta je to praksa u Hrvatskoj već niz godina, ali se polako mijenja. Vrijeme je digitalizirati i takvo iskustvo, a Inina loyalty aplikacija je sjajan primjer.