Tenis i esport imaju zajedničku ciljanu skupinu; nakon Australian Opena, potvrdio je to i umaški ATP turnir

Tenis i esport imaju zajedničku ciljanu skupinu; nakon Australian Opena, potvrdio je to i umaški ATP turnir

Iz organizacije umaškog ATP turnira ističu kako su ih impresionirali pozitivni rezultati i posjećenost koji je za 30. rođendan turnira obilježilo gaming nadmetanje poznatih tenisača i trenera, a koje su priredili u suradnji s Good Gameom.

Plava Laguna Croatia Open Umag jedan je od najvećih sportskih događaja u Hrvatskoj koji svake godine posjete tisuće zaljubljenika u tenis i turista te je zasigurno jedan od najpoznatijih brendova naše države kada se radi o prezentaciji prema svijetu. Iako je turnir iza nas, jedna zanimljiva suradnja koja se ne tiče direktno tenisa izdvaja se po prvi puta ove godine: gaming i esport kutak Good Gamea ove je godine bio dio sveukupnog iskustva u Umagu.

Ako na tenis gledate samo kao na sport koji nije suviše sklon promjenama vjerojatno vam je pomalo čudno zašto se odjednom govori o esportu i tenisu u istoj rečenici, ali činjenica je da esport polako ulazi u sve sfere “klasičnih” sportova te se lagano probija kao gotovo pa neizostavan dio svakog velikog sportskog događaja, što ga čini jednim od najboljih marketinških alata za one hrabrije brendove. Kako bi saznao što je dovelo do suradnje jednog gaming startupa i turnira u tenisu razgovarao sam s Arlen Brozić, direktoricom Izvršnog odbora Plava Laguna Croatia Open Umag i Nikolom Stolnikom, voditeljem Good Gamea.

Ove godine umaški ATP turnir slavi 30. rođendan stoga je, osim odličnih tenisača i najboljeg tenisa u posljednji deset godina, turnir obogatio popratnu ponudu za posjetitelje. Unutar takozvane Social Arene koja se nalazila tik do stadiona Gorana Ivaniševića u Stella Maris Resortu, posjetitelji turnira imali su priliku uživati u raznim tehnološkim sadržajima među kojima su se ove godine našli i gaming i esport. Arlen pojašnjava zašto su se na to odlučili:

Analizirajući i prateći svjetske trendove zaključili smo da su gaming i esport nešto što bismo svakako trebali omogućiti našim posjetiteljima jer su nam i tenisači i posjetitelji zapravo zajednička ciljana skupina. Naime, najveći broj igrača, posjetitelja turnira i korisnika dodantog sadržaja u našoj zoni je u dobnoj skupini od 18 do 35/40 godina.

Inspirirani Australian Openom

Prema ovom gore spomenutom istraživanju ne čudi što se publike teniskog (ili zapravo bilo kojeg sportskog) turnira preklapaju s onima koje prate esport, a umaški ATP turnir ovim se potezom našao u društvu velikog Australian Opena koji je ove godine ugostio veliki Fortnite turnir u vrijednost od 500 tisuća dolara.

Nikola pojašnjava i kako su se iz Good Gamea odlučili i pripremili za ovu suradnju:

Objeručke smo prihvatili priliku teniskom svijetu dočarati natjecateljski aspekt industrije računalnih igara. Publika je imala priliku prepoznati sličnosti klasičnog sporta i esporta po pitanju kompetitivnosti i inkluzivnosti. Publika počinje na sport i esport gledati kao na komplementarne aktivnosti, a ne na supstitute, kao što je to bilo u prošlosti.

Na turniru se tako održalo nekoliko različitih natjecanja u raznim igrama kako bi svaki gamer našao nešto što mu se sviđa. Letilo se u VR simulatoru, igralo se retro zoni s konzolama iz 90ih i 80ih godina, a natjecalo se u igrama Mario Kart 8, Apex Legends i Mortal Kombat 11, ali i u VR igri Beatsaber čiji je najbolji igrač otišao kući s HTC Vive sustavom s potpisom Gorana Ivaniševića.

Mario Kart za tenisače i trenere

Najzanimljiviji dio natjecanja svakako je bilo nadmetanje u Mario Kartu nazvano ATP UMAG Mario Kart Championship na kojem su sudjelovali tenisači, njihovi treneri i pratnja, članovi organizacije turnira i influenceri. Natjecanje koje se održalo u pravim karting automobilima Motodroma Poreč bilo je iznimno posjećeno što pokazuje kako interes za igranjem nemaju samo posjetitelji turnira, već je velikom broju ljudi jednostavno teško odoljeti Mario Kartu i drugim igrama. Na turniru su naposlijetku pobijedili Jannik Sinner i Stefano Travaglia koji su u finalu bili bolji od našeg Borne Ćorića i Nine Serdarušića.

Arlen dodaje kako je reakcija tenisača i posjetitelja manifestacije na ovu novu ponudu dodatnog trodnevnog esport i gaming sadržaja bila iznimno pozitivna, a rezultati posjećenosti impresivni, stoga se u organizacijskom smislu ozbiljno razmišlja o dodatnom unapređenju suradnje i produživanju trajanja gaming aktivacije tijekom turnira.

Također, uspjeh ove suradnje govori dovoljno o tome koliko gaming i esport sadržaji zapravo mogu obogatiti događaje koji se možda isprava ne bi asocirali s igranjem igara na računalima ili konzolama. Zanimljivo je kako je ove gaming aktivacije na turniru podržala i Podravka, što nam i dodatno pokazuje kako gaming danas polako ulazi u sfere društva o kojima do sada nismo ni razmišljali, a suradnja jednog teniskog turnira ovakvog kalibra s gaming startupom pokazuje kako je zaista i u Hrvatskoj moguće koristiti igre i u marketinšku svrhu.

Nikola pojašnjava kako je u cilju Good Gamea povećanje broja ovakvih suradnji i povezivanje sa sve više agencija, vlasnika licenci i ljudima koji potražuju gaming sadržaje. A vjerujemo da će ih pristići još i više s obzirom da nas krajem ove godine očekuje drugo izdanje velikog PUBG prvenstva Hrvatske, ali i nova izdanja Good Game turnira diljem Europe i svijeta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Kako su OPG-ovci postali najtraženiji ljudi (i zašto je nužno njihovo digitalno opismenjavanje)

U jeku pandemije koronavirusa (COVID-19) zatvorene su i tržnice. Uz zabranu kretanja van mjesta prebivališta, ova mjera navela je brojne OPG-ovce koji su svoje proizvode do jučer nudili na placu da posegnu za nekim drugim kanalima jer voće i povrće bez hladnjače ne može dugo stajati, a plastenici su puni zahvaljujući blagoj zimi i proljetnom suncu koje se pojavilo u par navrata.

Intervju

Poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj i bez kacige nastavlja plijeniti pažnju publike

On je višestruki pobjednik rally utrka, a odnedavno ima i novu karijeru - influencersku. Iako je YouTuber bez vlastitog YouTube kanala, Jurja na različitim emisijama prati i po nekoliko desetaka tisuća ljudi.

Vodič

Kako uspješno raditi od kuće, biti produktivan i ne izgubiti živce?

Ukratko - teško. :) Nekad ćete se doista osjećati neuspješno, bit ćete neproduktivni i gubit ćete živce. Ali ima načina da polako doskočite izazovima, jedan po jedan.

Što ste propustili

Novost

“Hodajte” s bilo kim na svijetu iz samoizolacije – s besplatnim Tinder Passportom!

Kod kuće ste, i još ste uz to sami i dosadno vam je? Zašto se ne bi Tinderom preselili u Brazil ili Kanadu i tamo pokušali virtualno zavoditi?

Kultura 2.0

Digitalci otkrivaju kako izgleda #radimdoma uz djecu, mačke, pse, hrpu mailova i još više video poziva!

Bili vi dotjerani, neuredni, vaš stol složen, zatrpan - svi smo u radu od doma preživjeli i dobre i loše dane, ali zato, draga digitalna zajednico, u ovim vremenima trebamo češće komunicirati i dijeliti iskustva. Zavirili smo s #radimdoma vezom u vaš mali kutak kako bi podijelili dojmove i svima olakšali one žute minute.

Vodič

Izrada noževa, crtanje i cvrčanje mesa na YouTubeu koji će vas (većinom bez riječi) smiriti u 4. tjednu samoizolacije

Ako vas serije i filmovi pa ni Tiger King više ne smiruju, možda je vrijeme da otkrijete mikroterapiju YouTuberima koji se potiho bave crtanjem, restauracijom, kuhanjem, noževima - i glinom?

Startupi i poslovanje

Od 3D printanih vizira do chatbota: Kako tehnološka zajednica pokušava ublažiti pandemiju u Hrvatskoj

U vrijeme kad je digitalni način jedini način kako nastaviti poslovanje, IT zajednica ima posebnu priliku pružiti ruku pomoći onima koji su najviše ugroženi.

Kultura 2.0

Što se dogodilo kad nas je 115.000 nakon potresa u Zagrebu skinulo LastQuake? Autori otkrivaju!

Aplikacija LastQuake je preko noći postala jedna od najtraženijih aplikacija u Zagrebu i okolici, a velik broj korisnika utjecao je i na njezinu stabilnost, no specifičan problem za naše područje bili su i - neprimjereni komentari.

Mobilno

50% više vremena provodimo online – hoće li infrastruktura izdržati?

Što radimo kada smo doma? Pa, na internetu smo - mnogo više nego inače. Ali, jeste se zapitali koliko naše povećano korištenje interneta utječu na infrastrukturu te kako i vi svojim korištenjem interneta možete pomoći održati stabilnost sustava?