Svemirski 3D RTS oduzima dah isto kao i prvi puta

Svemirski 3D RTS kompleksnošću i grafičkim detaljima oduzima dah isto kao i prvi puta

Teško je bilo suspregnuti oduševljenje kad smo doznali da je Homeworld Remastered dostupan na Steamu. A oduševljenje je samo bilo veće kad smo shvatili da i nakon 16 godina izgleda odlično. I bolje od odličnog!

Homeworld Remastered

Prije mjesec dana doznali smo kako je Homeworld Remastered postao dostupan za igranje na Steamu.

excited

No, prije no što krenemo išta pisati dalje o igri, slijedi nekoliko činjenica:

Homeworld je objavio davne 1999. godine Relic Entertaiment, THQ ga je otkupio 2004. godine, da bi bankrotirao 2013., čime je i cjelokupno intelektualno vlasništvo THQ-a završilo na licitaciji. Pokrenuta je i kampanja na Kickstarteru iste godine, no nije skupljeno dovoljno novca, ali unutar tjedan dana Gearbox je ponudio otprilike 1,4 milijuna dolara za Homeworld i otkupio ga. Nakon toga su dali pristup Blackbird Interactiveu, developerima koji su pobjegli iz Relica nakon što ga je THQ otkupio. Oni su krenuli “prtljati” po igrivosti Homeworld HD-a, dok se Gearbox uhvatio zvuka i grafike.

Homeworld HD kasnije je preimenovan u Homeworld Remastered

A sada – sretne vijesti!

Homeworld Remastered izgleda izvrsno. Ma ne samo izvrsno! Igra izgleda kao da je “ispljunuta” ove godine, a ne priije gotovo 16 godina. Velika pusa za Gearbox što ga nije upropastio i izmasakrirao kao što je to napravio sa Duke Nukemom 3D (we may never speak this name again). 

Ono što trebate znati o igri je da dobivate kampanju u trajanju od 15 sati koja vas uvuče u avanturu i povratak prognanih Hiigarana na svoj matični planet. Ujedinjeni Kushanci (trudim se na hrvatskom pisati – give me a break) uz pomoć pronađenog svjetlosnog pogona zajedno s komadom kamena na kojem je uklesan put do Hiigare nastojat će preživjeti u svemiru prilikom napada Taiidanskog carstva. Vaša uloga kao zapovjednika flote, na kojega se oslanja svih 600.000 ljudi koji su na matičnom brodu, vođenje je bitke i trgovanje s Bentusima, dok pokušavate saznati povijest svoje vrste.

Kampanja je… teško da ću ju moći opisati u detalje, a da vam ne “spojlam” apsolutno sve. Na kraju kampanje, nakon što dođete čitavi i bez ogrebotina do Hiigare, slobodno pokrenite dvojku.

Neprijatelj napada!

Način igranja razlikuje se od klasičnih RTS naslova zbog 3D mape na kojoj vodite sve bitke. Drugim riječima, neprijatelji napadaju sa svih strana, doslovno. Bitke se svode na opstanak matičnog broda i upravo je to vaša jedina glavna briga dok smišljate kako ćete napasti neprijatelje i skupljate resurse s maglica i asteroida. Igra se zasniva na papir-škare-kamen sustavu, gdje uvijek ima rješenja za neprijateljske brodove i brojnost samo jedne vrste broda ne znači pobjedu. 

Collectors edition
Collectors edition

Multiplayer je u beti, no kako je povezan sa Steamom očekujem stalne nadogradnje, zajedno s onima za Workshop. Sam multiplayer je zabavan za izgubiti sate i sate sa igranjem protiv AI (računala) ili drugih igrača, a najveća ljepota je u tome što možete provesti sate u taktiziranju. Nisam ga se još uhvatila u pravoj mjeri, jer si nisam stroj složila onako kako želim.

Uživanje u klasiku

Užitak igre je definitivno u promatranju bitke u krupnom planu, jer u ovoj igri sve te bitke izgledaju spektakularno (eksplozija bi se mogao posramiti i sam Bay). Jednom kada se naviknete na prostorna putovanja i preciznija klikanja po mapi, vjerujem da ćete uživati u ovom bezvremenskom klasiku. 

Preporučujem ga, ako ništa drugo, neka vam skuplja prašinu u galeriji i onaj jedan dan kada nećete znati što biste sa sobom, sigurno ćete ga se primiti i teško pustiti.

gamingokracija_bnt

Homeworld Remastered je super bio i prije 16 godina, a super je i danas. No, ono što sigurno ne želiš je brzina internetske veze kao što je bila prije 16 godina. B.net ti nudi mogućnost nadogradnje brzine do vrtoglavih 120 Mbit/s. Baci oko!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Mobilno

Kako je Njuškalo uz pomoć foto-prepoznavanja za 70% ubrzao predaju oglasa u mobilnoj aplikaciji

Foto-prepoznavanje predmeta u samom je vrhu svjetskih trendova i primjene umjetne inteligencije, a mi smo odlučili upravo tu tehnologiju uvrstiti u Njuškalovu aplikaciju prilikom predavanja oglasa. Kako je proces izgledao u praksi, na koje smo izazove naišli i što su planovi za budućnost, otkrivamo.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Ne smijemo dozvoliti da nam se djeca pogube u virtualnoj stvarnosti igara

Prije nekoliko godina dala sam intervju za Netokraciju na temu virtualne (VR) i proširene stvarnosti (AR). Koju sam tada vrlo naivno zagovarala. Sad ju više ne zagovaram. Dapače, povlačim se iz profesionalnog djelovanja u polju digitalnih medija i filma. Ali prije nego se povučem, želim opozvati svoje previše olako dane osvrte.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Gaming

Od Google Stadije do Apple Arcadea: Provjerili smo (nama) najvažnije gaming događaje 2019.

U novoj gaming epizodi Netokracija Podcasta prisjećamo se bitnih prošlogodišnjih vijesti iz najveće zabavne industrije, a o već tekućoj 2020. komentiramo poznate najave i naslove koje željno iščekujemo.

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Startupi i poslovanje

Christina Calje, od direktorske pozicije u Goldman Sachsu do vlastitog AI startupa

Prije nešto više od četiri godine, Christina je iz financijske posve prešla u tehnološku industriju. Danas kao osnivačica startupa Autheos, koji uz pomoć AI optimizira video kampanje, sudjeluje i u projektima za definiranje pravnih okvira odgovornosti AI sustava, a upravo ju je to, kao vrsnu stručnjakinju i uspješnu ženu dovelo na LEAP Women konferenciju nakon koje sam s njom pričala o AI-u, marketinškim strategijama, društvenim mrežama, GDPR-u i video trendovima.

Društvene mreže

Filip Zavadlav: Kako je ubojica podrškom na online mrežama postao simbol borbe za pravdu?

Uspoređuju ga s Jokerom i Punisherom, prozivaju ga herojem, a ne ubojicom. Priča o Filipu Zavadlavi, 25-godišnjaku koji je počinio trostruko ubojstvo u Splitu, puni sve medije već nekoliko dana. Ali i društvene mreže.