Kako je Nanobit u Google Play Storeu stao uz bok Gameloftu, Ubisoftu...

Kako je Nanobit u Google Play Storeu stao uz bok Gameloftu, Ubisoftu…

Nanobitova igra Hollywood Story može se trenutno pohvaliti istaknutom pozicijom na globalnoj razini Googleovoj trgovini aplikacija, i to u istoj kategoriji s velikim izdavačima mobilnih igara kao što su Gameloft, Activision ili Ubisoft. Kako, zašto i što to znači za akviziciju novih korisnika, ispričao nam je Nikola Stolnik, voditelj marketinga u Nanobitu.

hollywood-story_jpg

Nanobitova igra Hollywood Story, koja je objavljena u svibnju prošle godine, do sada je preuzeta ukupno čak 8 milijuna puta (4 milijuna puta na Androidu te isto toliko puta na iOS uređajima), a redovito se nalazi među top grossing aplikacijama. No, sada je dobila dodatan vjetar u leđa od Googlea – stavljena je u istaknuto mjesto u kategoriji New and updated games u Play Storeu, čime se Nanobit našao uz bok velikih izdavača kao što su Gameloft, Activision ili Ubisoft. Ovakva vidljivost na globalnoj razini znači više preuzimanja, odnosno nove korisnike te bolji plasman na top ljestvicama igara i aplikacija, potvrđuje Nikola Stolnik, voditelj Nanobitovog marketinga. Kako kaže, to konkretno znači pet puta veći broj preuzimanja igre u odnosu na klasične rezultate.

No, znači li to da automatski dolaze i korisnici koji su spremni na kupovinu unutar igre, jer je, na kraju krajeva, Hollywood Story freemium aplikacija? Nikola kaže:

Možemo svakako govoriti o korisnicima koji više plaćaju. To je odmah vidljivo pri usporedbi relativnih brojki odnosa kupaca i nekupaca tijekom perioda unutar i izvan isticanja u Google Playu.

Akvizicija korisnika kroz različite kanale

Nanobitova igra prvotno je bila istaknuta u američkoj i kanadskoj trgovini aplikacijama, a ubrzo i na globalnoj razini.
Nanobitova igra prvotno je bila istaknuta u američkoj i kanadskoj trgovini aplikacijama, a ubrzo i na globalnoj razini.

Nanobit već nosi oznaku Top Developera, a uz to ovo im nije prvi put da imaju istaknutu poziciju s igrom, pri čemu su morali zadovoljiti različite Googleove kriterije. Uz to, Google top izdavačima dodjeljuje Google Play Account menadžere koji svojim recenzijama i ocjenama pomažu razvoj igre kako bi što više bila u skladu s njihovim standardima, objašnjava Nikola:

Ako igra zadovoljava Google standarde, ulazi u natječaj za isticanje na Google Playu, a samo se najbolje od njih ističu.

Dodaje kako im visokokvalitetan odnos i suradnja s Googleom pomažu pri samoj akviziciji korisnika i rastu baze korisnika aplikacije. Međutim, ovo nije jedini način kako provode akviziciju korisnika, jer uz Facebook i Google koriste za to desetak specijaliziranih mreža, pojašnjava Nikola:

S obzirom na specifičnost marketinških aktivnosti u mobilnom svijetu, u svakom trenutku imamo aktivnih nekoliko testova novih mreža i taktika za akviziciju korisnika.

Osim što isticanje u trgovini aplikacijama, posebice na globalnoj razini, akviziciju korisnika olakšava, ujedno daje i potvrdu timu da su napravili jednu dobru (holivudsku?) priču.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Digitalni marketing

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Digitalni mediji

Urednik ukrajinskog Forbesa: “Dezinformacije nam zapravo nisu predstavljale veliki problem – Rusi su izgubili informacijski rat”

Grad bombardiraju doslovno, a vas vijestima i dojavama, "ne možete se usredotočiti na bilo što duže od 10 minuta...", prisjeća se Mykhailo prvih tjedana rata u Ukrajini. Ispričao nam je kako su u ukrajinskom Forbesu operativno i mentalno pripremali redakciju za rad u takvim okolnostima.

Što ste propustili

Digitalni marketing

Anton Smolčić kao novi voditelj digitalnog marketinga pomaže Muzeju iluzija u globalnom širenju

Muzej iluzija pridobio ga je činjenicom da je to globalni projekt s ambicioznim planovima i prilika da bude dio stvaranja tog globalnog uspjeha.

Novost

Poticaji za električna vozila podijeljeni u samo 50 minuta

Već nakon jedne minute rezervirano je gotovo 30 posto sredstava, a ukupni broj prijava po prodajnom mjestu varirao je od samo pet prijava za one salone sa slabijim rezultatom pa do sveukupno 60-ak prijava za uspješnije prodajne salone.

DevDev

Rok trajanja programera: Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera?

Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera u nekoj domaćoj IT agenciji? Zavirili smo u raspravu o tome koliki je rok trajanja programera i upitali nekoliko njih, različitih razina iskustva i pristupa karijeri, može li se do mirovine biti "samo programer".

Netokracija Podcast

Tržište kriptovaluta ušlo je u još jedno krizno razdoblje. Slijedi li nakon kripto zime – proljeće?

Cijene kriptovaluta padaju, značajno, opet. Što se događa, zašto? Otkrivamo u novoj epizodi s Electrocoinovim Nikolom Škorićem.

Mobilno

Jeste li znali da iza nove aplikacije portala Dnevnik.hr stoji osječka IT agencija COBE?

Nova aplikacija news portala Dnevnik.hr brzo je osvojila korisnike, ali i nagrade struke, a mi smo provjerili koja je tajna osječkog tima koji je od nule uspio razviti tako dobru aplikaciju u samo 4 mjeseca.

Novost

Iz Oraclea u startup: Zoran Šegić postaje VP prodaje u Farseeru

Zoran je proveo 20 godina razvijajući prodajne organizacije unutar vodećih tehnoloških korporacija na prostoru CEE i Adriatic regije.