Više od 30 domaćih tvrtki natjecalo se na najvećem regionalnom B2B esport turniru - trofej otišao Locasticu!

Više od 30 domaćih tvrtki natjecalo se na najvećem regionalnom B2B esport turniru – trofej otišao Locasticu!

Locastic je odnio pobjedu na četvrtom izdanju Good Game turnira koji se održao proteklog vikenda u prostorijama Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu.

Good Game ove se godine ponovno premjestio. Preseljenje iz prostorija Jadran Filma u Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu pokazalo se kao pun pogodak za turnir i mini sajam koji se održao tijekom prošlog vikenda. GG 2019. je na kraju zaključen s dva finala i dva pobjednika: Locastic u onom velikom finalu, te Bravo Systems u drugom, B turniru.

Četvrto je ovo izdanje za Good Game, gaming turnir koji okuplja ponajbolje regionalne tvrtke na odmjeravanje snaga u igri Counter Strike: Global Offensive. Od kotizacija se potom prikupljaju sredstva koja će se i ove godine uložiti u jedan domaći projekt na posebnom Good Game Liftoff događaju. Ipak, naglasak u Good Gameu nije na igranju koliko na networkingu, druženju i dobroj atmosferi po kojoj je turnir i postao poznat u posljednje četiri godine. Od prvog izdanja promijenilo se mnogo toga, a ovo četvrto pokazalo je kako turnir iz godine u godinu raste i postaje sve zreliji B2B događaj.

Ove je godine na turniru sudjelovalo 30 timova, a format natjecanja doživio je dobrodošle promjene. Naime, nakon grupne faze u petak niti jedan tim nije ispao s natjecanja, već su se iz svake grupe dva lošije plasirana tima preselila u B turnir koji je bio odvojen od glavnog A turnira. Ovim formatom osigurano je da se objektivno slabiji timovi nalaze u posebnom razigravanju, a oni koji su se iskazali u grupnoj fazi mogu igrati protiv sebi ravnih. Tako smo po prvi puta u GG povijesti imali i dva finala, te dva pobjednika.

Marko Vukas, Envy

Dva paralelna turnira – pun pogodak!

Kao i prošle godine, većina prvog dana bila je zapravo selekcija timova, a neki od rijetkih mečeva koji su ponudili uzbuđenje bili su onaj između Algebre i Diverta, Infinuma i NSofta te A1 i Bravo Systemsa. Veliki dvoboj telekoma u kojem su igrali Hrvatski Telekom i A1 otišao je na stranu HT-a, ali oba tima su nakon prvog dana zaslužili svoje mjesto u A turniru.

U turnir A tako su nakon petka prošli Locastic, Agency04, Hrvatski Telekom, A1, Infinum, Ekobit, Five, Undabot, Rimac Automobili, Inceptum, Nanobit, Croz, NSoft, Emil Frey Digital, CloudSense i tim influencera i streamera za kojeg su igrali i sprEEEzy i LayZ. U B turnir upali su Bien studio, Algebra, Telegram, Envy, Foreo, Plavi tim, Serengeti, Diverto, HPB, Franck, KING ICT, Bravo Systems i Bamboo Lab. Gotovo svi mečevi na glavnoj pozornici Good Gamea koje sam gledao tijekom ova dva dana igrali su se na mapi Inferno, koju domaći digitalci očito preferiraju iz meni iskreno nepoznatih razloga.

Marko Vukas, Envy

Red drame, red gaženja

Locastic je u prvom meču dana pokazao kako igra ozbiljno, a uz odličnu igru Tinelita glatko je prošao kraj Agency04 rezultatom 11:4, što se kasnije pokazalo kao nešto što će se nastaviti čitav turnir. Five je prošao pored Undabota kao da ne postoje rezultatom 11:0, isto kao što je učinio Inceptum protiv Rimca te Infinum protiv Ekobita, iako je Ekobit uspio uzeti dvije runde protiv veterana GG-a. Zanimljivo je kako smo u grupnoj fazi gledali LayZ-a koji je za influencer tim imao gotovo 30 killova u jednom meču, ali ni to nije bilo dovoljno da se influenceri prošuljaju kraj Cloudsensea koji ih je razbio 11:0. Revanš iz grupne faze odigrali su Hrvatski Telekom i A1, gdje se A1 osvetio i prošao dalje rezultatom 11:6.

U B turniru imali smo dva meča koji su završili rezultatom 11:10. Prvo je Telegram pobijedio Envy, a zatim je Foreo dobio Plavi tim. Algebra, KING ICT i Bravo Systems nisu naišli na otpor protiv Bien studia, Francka i Bamboo Laba, a kako se bonbon nije pojavio na turniru, tim Serengeti nije morao igrati prvi meč. Zanimljivo kako je Plavi tim – iako su izgubili – nastavio dalje jer su bili najuspješniji poraženi tim.

Četvrtfinale A turnira nastavilo se Locasticovom dominacijom nad A1 rezultatom 11:2, a ostala tri meča bila su vjerojatno najbolje od GG-a u dugo vremena. Infinum i Five tako su na mapi Train odigrali nevjerojatan meč gdje je Five u trenutku imao vodstvo od 10:4, a na kraju izgubio 11:10. Bila je to dosta loša igra za Five na T strani, a Infinum je nošen publikom nastavio u polufinale gdje ih je čekao Locastic. Ništa manje napeto nije bilo ni u ostala dva četvrtfinalna meča A turnira, gdje je Inceptum svladao CROZ 11:10, kao što je i Nsoft savladao Cloudsense. U B turniru izostala je ovakva napeta drama, ali valja izdvojiti dobru borbu Plavog tima koji je, iako su u osmini finala izgubili, pošteno namučio Bravo Systems i na kraju osvojio sedam rundi.

Nakon drame u četvrtfinalu, polufinala A skupine bila su prilično direktna. NSoft je svladao kvalitetni Inceptum 11:2 i osigurao mjesto u finalu gdje ih je dočekao Locastic koji je dobio Infinum na Mirageu 11:4. Svo navijanje ovog svijeta nije bilo dovoljno da Infinum spriječi nevjerojatno raspoloženog Tinelita da nastavi nositi Locastic do finala, a već se tada vidjelo da će NSoft imati izuzetno težak posao ako žele do velikog pehara Good Gamea 2019. Bez velikih uzbuđenja prošla su i polufinala B turnira, gdje su Serengeti i Bravo Systems lako prošli Algebru i Diverto.

Marko Vukas, Envy

Ništa od medalje za Infinum, bravo za Bravo Systems

Infinum nije imao sreće nakon poraza od Locastica, a treće im je mjesto izmaklo nakon poraza od ekipe Inceptum 11:8, dok je u drugom turniru Algebra uspjela doći do bronce pobjedom nad još jednim veteranima GG-a, Divertom, i to s lakih 11:3. Finale B skupine tako su igrali Serengeti, kojem je ovo bio prvi meč na glavnoj pozornici, i Bravo Systems. Igrao se Inferno, a Bravo je jednostavno bio kvalitetniji tim te odnio prvu pobjedu u “malom finalu” Good Gamea.

Ono veliko finale ipak je proteklo u dominaciji Locastica, koji je s 16:5 nadigrao NSoft te pokazao kako je zaista ove godine bio klasu iznad svakog tima s kojima su se susreli. Podsjeća ovo na dominaciju Rimca u prve dvije godine turnira, a Locastic je na krilima Tinelita apsolutno uništavao protivnike dok je Leonardo Flegma Bujas postao miljenik publike svojim, blago rečeno, strastvenim reakcijama nakon svake dobivene runde. Upravo mi je Leonardo prenio dojmove nakon pobjede:

Nakon eventa se tako nekako čudno i osjećam, u isto vrijeme sretno jer sam napokon “okrunio” 20 godina igranja igre zlatnom medaljom (možda 10 godina prekasno), ali i tužno jer je event gotov. Event koji je ove godine doživio veliki upgrade, novu lokaciju i još više zainteresiranosti regionalnih tvrtki, i koji je sudeći prema komentarima svih sudionika s kojima sam imao priliku pričati – brutalno dobar i zabavan!

Mi smo ovo shvatili kao jedan mini team building, druženje i priliku da se networkamo s ljudima iz naše branše te poslušamo i poneko dobro predavanje na ovogodišnjoj konferenciji. Dodatak svemu bilo je vrhunsko iskustvo igranja – dobra računala, dobri ekrani i ne previše nabijen raspored. Došli smo bez očekivanja i ikakvih treninga (par dana ranije odlučili da stižemo u Zagreb braniti srebro), a otišli puni dojmova i novih poznanstava, te naravno peharom i zlatnom medaljom.

Jedan od najvažnijih gaming događaja u Hrvatskoj

Naravno, turnir nije bio jedino što se događalo na Good Gameu. Paralelno s mečevima odvijala se i konferencija na kojoj su sudjelovali i Tomislav Pongrac iz Gamepiresa koji je govorio o iskustvima rada na SCUM-u, Marko Žulj iz Googlea čija tema je bila izuzetno zanimljiva monetizacija mobilnih igara, te Tomislav Mihajlović iz Nordeusa. Tomislav je govorio o izazovima s kojima se developeri igara susreću prilikom takozvanog soft-launcha igre, odnosno lansiranja igre bez previše marketinške pompe i brendinga. CEO Reboota Damir Đurović pričao je drugog dana o globalnom uspjehu ove tvrtke koja je u Hrvatsku dovela neke od vodećih svjetskih lica game dev industrije.

Konferencija je zaključena panel raspravom na kojoj su sudjelovali Lordan Kondić iz A1 Hrvatska, Toni Miličević iz Locastica, Andrej Kovačević iz studija Exordium Games, Damir Đurović iz Reboota te autor ovog teksta iz, očito, Netokracije. Govorili smo o budućnosti regionalne esport i game dev industrije, a zaključak panela bio je iznenađujuće pozitivan.

Kada se sve zbroji i oduzme, ovogodišnji Good Game turnir bio je daleko najveći i najkvalitetniji do sada. Format natjecanja s dva paralelna turnira bio je pun pogodak jer su se prvog dana kvalitetniji timovi lako probili do nokaut faze sa sebi ravnima što je rezultiralo i kvalitetnijim mečevima u B turniru. Locastic i Tinelito dominirali su svaki meč u kojem su se našli, ali valja istaknuti i timove Inceptum, NSoft, Serengeti, Bravo Systems i Plavi tim, koji bi uz malo više priprema zaista mogli namučiti i veterane ovog turnira. Infinum je na žalost i ove godine ostao bez titule, ali vjerujem kako će chadr i ekipa nagodinu imati još više motivacije. Za kraj, u razgovoru s igračima čuo sam mnogo pohvala za opremu (MSGW računala i Samsung monitore) na kojoj se igralo, što je odličan korak naprijed kada se sjetimo koliko je kod nas teško naći dobra računala za esport turnire.

Good Game ostaje turnir koji nudi ono najbolje od networkinga, zabave i dobrog gaminga, a ako se nastavi razvijati u smjeru u kojem to čini sada vjerujem da je potencijal koji nosi izuzetno velik. Pogotovo je to očito kada se sjetite da je na turniru sudjelovalo više od 150 igrača iz 30 tvrtki koje sada mnogo bolje razume koliko esport može biti zanimljiv i zabavan. Na kraju, događaji poput ovoga mogu zaista učiniti mnogo za poboljšanje percepcije o gamingu i esportu u Hrvatskoj. Bravo Good Game!

Marko Vukas, Envy

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.