Na 1. turniru Good Game pobijedili Automobili Rimac

Na 1. turniru Good Game pobijedili Automobili Rimac (Mate nije imao ništa s tim)

U Zagrebu je ovoga vikenda održan najveći humanitarni gaming turnir u regiji – Good Game. Okupivši 16 timova iz cijele Hrvatske, turnir je pokazao kako u domaćim tehnološkim firmama ima odličnih igrača, a naposljetku je pobjedu odnio tim Rimac Automobila, svladavši u finalu Envy. Turnir je skupio oko 40.000 kuna čime će obradovati djecu u bolnicama diljem zemlje.

Iako nije igrao, Mate je podržao svoj tim. (Slike: Vedran Tolić)
Iako nije igrao, Mate je podržao svoj tim. (Slike: Vedran Tolić)

Kao što smo i najavili, u Zagrebu se protekloga vikenda održao humanitarni gaming turnir Good Game. Nastupima 16 timova iz hrvatskih tehnoloških tvrtki prikupljeno je oko 40.000 kuna za opremanje dječjih bolnica i odjela konzolama PlayStation 4, kako bi se djeci koja su prisiljena boraviti u bolnicama boravak bar donekle olakšao. Plemenit cilj je potaknuo velik odaziv pa se tako na turniru našlo oko 300 sudionika, gledatelja i svih ostalih koji su se brinuli da turnir prođe što je moguće bolje.

Cjelodnevno igranje i zabava

Mjesto održavanja bio je zagrebački HUB385, a vrijeme – čitava subota, od 9 do 18 sati. Igrao se Counter Strike: Global Offensive, a pravila su bila zaista jednostavna: prvi tim koji skupi 11 pobjeda u rundama je pobjednik.

good game 1

Sudjelovalo je 16 timova iz svih područja tech industrije: Netokracija i Hcl.Hr činili su Team Exclusive, ujedno i jedini tim koji se sastojao od dvije kompanije. Slijedili su Infobip, Toptal, Envy, Nanobit, Bellabeat, CloudSense, Trikoder, Farmeron, Web.burza, Rimac Automobili, Diverto, Erste Banka, BambooLab, Infinum i IN2 Grupa.

Pobjedu je odnio tim Rimac Automobili (ali u timu nije bio i osnivač ove tvrtke, Mate Rimac), drugo mjesto osvojio je Envy, treće Infinum i četvrto CloudSense.

Rimac odnio pobjedu usprkos kvalitetnoj konkurenciji

Natjecanje se odvijalo po klasičnom knockout sistemu, gdje se u prvoj rundi broj timova prepolovio na 8, koji su ušli u četvrtfinale, te kasnije 4 tima koji su se natjecali u polufinalu te naposljetku finalu i meču za treće mjesto.

good game 3

U prvom dvoboju dana, Team Exclusive vješto je savladao Infobip 11:5, dok je u isto vrijeme Envy glatko prošao Toptal s velikih 11:1. Bellabeat i Nanobit odigrali su uistinu odličan meč, kao i CloudSense i Trikoder. Dalje su prošli Cloudsense i Bellabeat. Nakon kratke pauze, Farmeron je glatko prošao kraj Web.burze s 11:2, a Rimac Automobili i Diverto odigrali su jedan od najboljih mečeva na čitavom turniru, koji je završio sa 11:7 za ekipu Rimca. BambooLab se dobro snašao na mapi Dust2 protiv Erstea i odnio pobjedu, dok je Infinum s velikih 11:1 svladao IN2.

U četvrtfinalu su se tako našli Team Exclusive i Envy, Bellabeat i Cloudsense, Farmeron i Rimac, te BambooLab i Infinum. Dok su naše snage poražene od Envya s visokih 11:0, Cloudsense je u vrlo uzbudljivom meču svladao Bellabeat sa 11:5. BambooLab je izgubio sa 11:0 od Infinuma, dok je Rimac glatko prošao Farmeron sa 11:1.

Polufinala su ostala rezervirana za Rimac Automobile i Infinum, koji su u jednom od boljih mečeva dana odigrali vrlo dobro, no na kraju je Rimac prošao u finale. Envy je u drugome meču svladao CloudSense sa 11:4, te postao finalist ovogodišnjeg Good Gamea.

good game 2

Meč za treće mjesto bio je jedan od najboljih na turniru, od 6:6 na “poluvremenu”, Infinum je došao do konačne pobjede te osvojio treće mjesto na turniru. CloudSense je pružio odličan meč, te svakako nismo ostali razočarani nakon ovog izvrsnog dvoboja.

Finale je prošlo u znaku Rimac Automobila, koji su svladali Envy s divovskih finalnih 11:0, rezultatom kakav se ne viđa često u finalima turnira. Izvrsne vještine članova Rimac tima, posebice Ivančice i njegovih nerealnih poteza sa AWP-om, osigurale su im prvo mjesto i pehar Good Gamea.

Predana ekipa, izvrsni rezultati

Dojmovi su na kraju sjajni, dogodilo se dosta neočekivanih mečeva, apsolutno fantastičnih playeva, kao i nekih tipičnih početničkih grešaka, koje su svakako donijele ogroman karakter i šarm natjecanju. Sami mečevi su bili izrazito sportski, pošteni i vrlo kvalitetni, a kvaliteti prijenosa svakako su uvelike doprinijeli odlični komentari i voditeljska umijeća ekipe iz EXP Gaminga. Učinili su prijenos mnogo boljim te su svakako cjelokupni turnir digli na veći nivo svojim poznavanjem Counter Strikea.

Tim iza Good Gamea, predvođen idejnim začetnikom i vođom projekta Nikolom Stolnikom, s potporom i pomoći Ivana Brezaka Brkana, Luke Sučića i Luke Ciganeka, učinio je Good Game izuzetno dobrim turnirom, punim perspektive i dobrih vibracija.

good game 5

Također, turnir bi bio samo ideja bez izvrsnih sponzora koji su svojom potporom omogućili visoku razinu i kvalitetu događanja. Uber, Red Bull, HTC Hrvatska, MSGW, Franck kava, kupikey.com, Panpek, Pivovara i pivnica Medvedgrad svojom su potporom uveličali ovaj događaj i omogućili dan za pamćenje svim sudionicima i publici. Također, EXP Gaming ekipa omogućila je izvrstan stream eventa, dok je Gaming Battleground tim držao sve hardverske zadaće pod kontrolom.

Zajedno s vojskom volontera i osoblja, komičarima Goranom Vugrinecom i Vlatkom Štamparom, DJ-em Antonijem Franićem i social media timom koji su činili Iva Soldo i moja malenkost, turnir je bio na zavidnoj razini te se s razlogom nadamo kako ćemo u budućnosti gledati još mnogo Good Game turnira.

bnet

Gaming priče na Netokraciji podržava B.net kroz rubriku Gamingokracija. Uživaj u superbrzom internetu, najboljoj TV slici i neograničenim pozivima – prva 3 mjeseca za 0 kn mjesečne naknade! Paket je to koji doista ne možeš odbiti. 😉

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Dinamo je prvi hrvatski sportski ICO, kupite njihov $DZG token za 2 eura – i uključite se u klupske odluke!

Nakon brojnih drugih velikih klubova hrvatski nogometni prvak odlučio se na iskorak u blockchain svijet kroz novi model članstva. U "inicijalnoj ponudi tokena” od 29. rujna moći ćete postati vlasnik fan tokena Dinama s kojima ćete moći trgovati i sudjelovati u određenim odlukama kluba. Što to znači za kripto dioničare, koja je motivacija kluba za ovaj projekt i tko stoji iza Sociosa istražili smo iz prve ruke.

Intervju

Splitski Blank s partnerima uskoro lansira hrvatski NFT marketplace na Ethereumu!

Uz bok nekolicine renomiranih umjetnika suvremene umjetničke scene, a pod vodstvom splitske agencije Blank, stiže nam Endemic platforma za trgovanje NFT umjetninama. Više o projektu otkrivamo od samih pokretača.

Kultura 2.0

Od žena do tijela s vaginama: I znanstveni časopisi podliježu ludilu polarizacije na društvenim mrežama

Jeste li vidjeli na društvenim mrežama posljednju naslovnicu Lanceta? Mnogo je razloga zašto bi znanstveni časopisi poput ovog i članci u njima mogli i trebali postati temom mainstream medija, rasprave na društvenim mrežama ili bar trending hashtagovi, no ovog je puta razlog bio običan – clickbait.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Future of Work: Želite li sve benefite asinkronog rada nije dovoljno samo “ured preseliti u online alate”

Kako sebe, zaposlenike i klijente odviknuti od stalne dostupnosti, dopisivanja i komuniciranja koji zapravo ubijaju produktivnost i kvalitetu rada, posebno kad radimo u više vremenskih zona te koje su prednosti, a koji izazovi kod asinkronog načina rada sazali smo na konferenciji Future of Work: Async.

Digitalni marketing

Prima se rebrendirala: Što (i tko) stoji iza prepoznatljivog, a inovativanog vizualnog identiteta?

Od obiteljske tvrtke do poslovnog sustava s više od 2000 zaposlenih. Prima je u posljednjih 25 godina poprilično odmaknula od svojih početaka, stoga je bilo krajnje vrijeme za vizualni identitet koji bi odražavao takvu promjenu.

Intervju

10 godina Axilisa: “Danas radimo na sustavu koji svake subote procesira 10 puta više transakcija nego Amazon UK na Black Friday”

U povodu 10 godina postojanja tvrtke Axilis, s njezinim osnivačem Brunom Kovačićem popričali smo o tome kako su se on i tim snašli nakon što ih je akvizirao Superbet, kako su podnijeli munjevito brzi rast te kako je iz Hrvatske raditi na projektima koji po veličini nekad premašuju tehnološke divove.

Startupi i poslovanje

Studentski posao 101 – gdje ga pronaći i kako ga dobiti?

Svi moramo početi negdje, zar ne? Studentski poslovi predstavljaju savršenu priliku za skupljanje iskustva i stvaranje poznanstava, ali one dobre, u struci, nije ni tako jednostavno dobiti.

Startupi i poslovanje

76% zaposlenika želi fleksibilnost za to GDJE rade. 93% želi fleksibilnost KADA rade.

Ovo je jedna vrlo jasna statistika iz istraživanja Future Forum Pulse provedenog na 10.569 radnika u SAD-u, Australiji, Francuskoj, Njemačkoj, Japanu i Velikoj Britaniji, između 28. srpnja i 10. kolovoza 2021. Spremni mi na to ili ne, asinkroni rad nam kuca na vrata.

Startupi i poslovanje

Brending za manje tvrtke i startupe: Kako ne kupiti “mačka u vreći”?

Nakon što osvijeste da im je posao dovoljno narastao, da bi mu dobro došao suvisao i definiran brend, poduzetnici, direktori manjih i srednjih tvrtki ili osnivači startupa nađu se na mukama. Kako pronaći pravu agenciju, kako kvalitetno s njom raditi, kako znati je li ono što su dobili to što im treba, a ne samo neki suhoparan, kitnjasto raspisan koncept?