Good Game: Nanobit u finalu istinski namučio Rimac Automobile

GG! Nanobit istinski namučio Rimac Automobile u finalu drugog Good Gamea

Ovogodišnji humanitarni turnir Good Game Zagreb završio je danas u HUB385 u Zagrebu. Uz nastupe velikana domaće tehnološke scene, poput Rimac Automobila i Nanobita, dva dana Counter Strikea, Overwatcha, VR-a, dronova i dobre hrane i pića proletjela su brzo. Konačna je pak pobjeda pripala ekipi Rimac Automobila drugu godinu zaredom. Čestitamo!

gg_1naslovnaDaniel Gjurček/DB.Photography

Ovogodišnji Good Game bio je po mnogočemu drugačiji nego prvi. Potaknuti velikim uspjehom prošlogodišnjeg izdanja na kojemu su pobjedu odnijeli Rimac Automobili, Good Game Zagreb ove godine bio je značajno veći i bolji.

Sudjelovalo je pet timova više nego prošle godine, što je ukupan broj sudionika dovelo na 21, iako se na kraju Envy, nažalost, nije mogao natjecati. Osim timova poznatih tehnoloških tvrtki, natjecao se i tim regionalnih YouTubera. Bilo je tu timova koji se bave izradom igara (Nanobit), telekomunikacijama (Vipnet, o čijim smo pripremama kroz interni turnir pisali), ali i onih koji su eksperti za internetsku sigurnost (Diverto) kao i cijelog niza drugih sektora: MojPosao, Algebra, CloudSense, Code Cacao, Infinum, Foreo, BambooLab, IN2…

18358817_434681600226101_4394624448868750350_o

Prvi dan bio je rezerviran za nešto opuštenije mečeve grupne faze natjecanja. Timovi su bili podijeljeni u sedam skupina s po tri tima, a po dva tima iz svake grupe prolazila su dalje.

Gledao se ukupan zbroj osvojenih rundi te su se sukladno tome izvlačili parovi za današnje eliminacijske mečeve. S po dva tima iz svake grupe, u igru “na ispadanje”, uključena su i dva najbolje plasirana posljednja tima iz svih grupa.

“Veliki” i dva manja turnira

Ove godine na Good Gameu natjecalo se ne samo u CS:GO, već i u Overwatchu (3v3) i Rocket Leagueu na dva manja turnira. Zanimljivo je bilo gledati manja natjecanja otvorena za sve potencijalne sudionike, za razliku od zatvorenog Counter Strike turnira. Na natjecanje u Overwatchu prijavilo se 12 timova – kako tehnoloških firmi poput Bellabeata tako i ostalih posjetitelja Good Gamea.

Ovogodišnji Good Game razlikovao se od prošlogodišnjeg i po nešto većem sajamskom dijelu, na kojem su osim spomenutih manjih turnira moglo isprobati:

  • VR sustave;
  • Microsoft HoloLens;
  • Najnoviju igru domaćeg studija Binx Interactive: Serious Sam: I hate Running Backwards.

Osim neuspješnog pokušavanja obaranja rekorda ostalih posjetitelja u Serious Samu, mogu vam reći kako sam se zaista i pošteno zabavio upravo zahvaljujući tako raznovrsnim dodatnim sadržajima.

gg_4Daniel Gjurček/DB.Photography

Svi nositelji grupa prošli su grupnu fazu te nije bilo nekih velikih iznenađenja. Ipak, prvi dan je protekao u izvrsnim Counter Strike mečevima i networkingu nakon čega je ipak bilo vrijeme za opuštanje i možda još koji meč kod kuće prije nokaut faze koja se održavala u nedjelju.

Odlični potezi odličnih timova

Nedjelja je ipak bila nešto dinamičnija i nakon mnogo jako dobrih mečeva od kojih bismo svakako mogli izdvojiti meč Diverta i Vipneta u kojem je pobjednika odlučila posljednja runda. Nanobit je relativno glatko stigao do finala pobijedivši Infinum, CloudSense i Algebru. Rimac je imao podjednako zanimljiv put, a posebno bih izdvojio 11:0 pobjedu nad CodeCacaom kojeg su mnogi smatrali velikim favoritom ovogodišnjeg turnira.

gg_3Daniel Gjurček/DB.Photography

Ipak, prije velikog finala, o trećemu mjestu odlučili su Diverto i Infinum, a ovaj meč bio je prepun dobrih akcija i zanimljivih fragova. Na kraju je treće mjesto zaslužio tim Diverta, iako su sva desetorica igrača igrala na vrlo visokoj razini. Vrlo kvalitetan meč donekle je usrećio Diverto koji je prošle godine, na žalost, ispao u prvome krugu protiv pobjednika Rimac Automobila.

2 dana ‘countera’ do pobjede

Veliki pehar tako će idućih godinu dana provesti u uredima Rimac Automobila, sve dok ne dođe vrijeme za idući Good Game kojem se bez sumnje radujemo. Ono što ostaje nakon drugog turnira Good Game jest dojam kako će ovo natjecanje bez sumnje samo rasti, a Netokracijina Gamingokracija će je i sljedeće godine pratiti! Pobjednicima i sudionicima, do iduće godine, stoga – GLHF!

Rimac Automobili po drugi put su pobjednici Good Gamea, ali sve pohvale idu Nanobitu koji su im bili vrlo dostojni protivnici.

gg_2Daniel Gjurček/DB.Photography

ponuda

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Novost

Ni WiFi pojačivači vam ne pomažu? MESHtar pokriva svaki kut stana ili kuće, bez po muke.

Stabilan Wi-Fi je nevjerojatno teško postići, pogotovo ako imate nezgodan tlocrt prostorija ili više kvadrata. Srećom, postoje sustavi koji te probleme mogu zaobići.

Kultura 2.0

Treba li vam teta u Pošti pretvoriti Bitcoin u kune?

Hrvatska Pošta pokrenula je projekt mjenjačnica za kriptovalute u suradnji s tvrtkom Electrocoin i time može postati jedna od najprogresivnijih tvrtki u Hrvatskoj. Pitanje je - hoće li?

Tehnologija

Više od 100 inženjera Instituta RT-RK u Osijeku razvija softver za BMW, Audi i Mercedes

Tvrtka Institut RT-RK Osijek broji više od stotinu zaposlenika, a stalno su u potrazi za novim kadrom do kojeg uspješno dolaze stipendiranjem studenata u Osijeku.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Superbet akvizirao Axilis Brune Kovačića – Zagreb postaje inovacijski centar digitalnog klađenja

Bruno Kovačić za Netokraciju ekskluzivno otkriva kako je softversku agenciju koju je osnovao kao student preuzeo Superbet, a koji je nedavno osigurao 175 milijuna eura za širenje.

Startupi i poslovanje

Dati otkaz zaposleniku u mješovitoj stvarnosti dobar je PR, ali XR doista pomaže razvoju mekih vještina

Zamislite dan kad svojim zaposlenicima nećete plaćati tečajeve već će te ih poslati u susjednu sobu da prođu simulaciju - taj dan mogao bi biti veoma blizu, a evo i što od njega očekivati.

Intervju

Adriana Bandl, PMI: ‘Digitalnu transformaciju i CX treba demistificirati unutar same tvrtke’

Kako studij psihologije može pomoći u karijeri razvoja korisničkog iskustva i digitalne transformacije ispričala nam je Adriana Bandl iz tvrtke PMI.

Društvene mreže

Zašto neki i dalje dijele lančane statuse očito lažnog sadržaja na Facebooku?

Zašto su neki od nas brzoprsti, skloni dijeljenju lančanih Facebook statusa i poruka koje sadrže lažne informacije, kao što je to nedavno napravio direktor Hrvatske turističke zajednice? Iza svega stoji fenomen star koliko i čovječanstvo - iskonski strah.

Kultura 2.0

Što je za vas Instagram bez (broja) lajkova? Manji pritisak, bolji sadržaj

Instagram pomalo po svijetu povlači zavjesu svoje verzije bez lajkova, a dojmovi su i par mjeseci nakon još podijeljeni. Pa iako influenceri plaču jače – korisnici će biti oni na koje će promjena utjecati najviše.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.