Sve o esportu kao marketinškom i employer branding alatu - u Good Game ebooku.

Employer branding i marketing kroz esport: Naučite kako doći do novih talenata i kupaca uz drugi Good Game ebook!

Kao što smo prošlog tjedna najavili, Good Game ebook dolazi u dva dijela - danas je dostupan i drugi! Tvrtka ste koja brine kako pristupiti novim generacijama? Ovo je verzija za vas.

Ako prije čitanja ovog teksta još niste proučili ebook o temeljnim esport informacijama iza kojeg stoje Good Game i Netokracija, najprije to napravite!

Ako do sada ne znate što Good Game radi, riječ je o esport i gaming organizaciji koja nastoji educirati poslovne korisnike o prednostima korištenja gaminga kao alata za poboljšavanje poslovnog okruženja. Osim toga, GG iza sebe ima i podcast, YouTube emisiju i nekoliko esport timova koji se natječu u regionalnim ligama.

E, tako. Sada kada ste svježe ispunjeni esport znanjem, dozvolite da vam predstavimo drugo izdanje GG ebooka! Kao što smo najavili prethodnog tjedna, radi se o ebooku koji je okrenut poslovnim korisnicima: agencijama i tvrtkama koje razmišljaju o korištenju esporta kako bi pojačali svoje employer branding strategije ili jednostavno počele surađivati s esport brendovima kao što to čine Intel, A1, Pringles, BMW i mnogi drugi.

Gdje su vaše mlađe publike?

U 2020. gotovo svi igraju igre. Gaming industrija već je dugo vremena veća od filmske i glazbene, a pandemija koronavirusa dala joj je još više vjetra u leđa – u vrijeme lockdowna igre su bile omiljena razonoda mnogih. Trend rasta prelio se i na esport i prijenose igara koje prate stotine tisuća ljudi svakoga dana, a upravo su oni skupina ljudi do kojih je drugim načinima oglašavanja teško doći.

Ne čudi stoga što se gore spomenuti veliki brendovi okreću esportu, njima je jasno kako se pozornost takvih potencijalnih kupaca neće jednostavno uhvatiti jumbo plakatima ili oglasima na televiziji.

Good Game
Ako ste tvrtka koja brine kako pristupiti novim talentima i korisnicima, preuzmite GG ebook odmah klikom na ovu fotografiju!

Igre kao tajno oružje

Također, nije tajna da u Hrvatskoj (i u svijetu) nije lako naći kvalitetne zaposlenike, stoga u posljednjih nekoliko godina sve više gledamo kako se poslodavci okreću kreativnijim metodama privlačenja novih kadrova. Od otvaranja piva katanom na Job Fairu do sudjelovanja na esport turnirima, “kul” poslodavac mnogo će lakše doći do mladih talenata. Esport i gaming tako mogu biti jedan od kotačića employer branding strategije koja će prije ili kasnije prikazati vašu tvrtku kao modernu i ambicioznu, a najbolja stvar je što ulaganja zaista nisu velika.

Ako biste vašu tvrtku voljeli usmjeriti u esport smjeru, Good Game ebook je zaista dobar prvi korak. U ovoj elektroničkoj knjizi naći ćete objašnjene prednosti esporta, kao i načine kako širiti svijest o svom brendu kroz partnerstva s esport timovima i igračima. Esport je tržište na koje je danas iznenađujuće lako ući i s malim financijskim mogućnostima, a sve veća popularnost regionalnih i svjetskih timova može prenijeti riječ o vašem brendu puno dalje nego što bi to učinili oglasi za posao ili tvrtkin blog.

Nemojte zato više čekati i preuzmite Good Game ebook putem službene stranice!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

I porečki restoran i TikTok influencerica su u krivu

Iako je javnost brzo osudila influencericu Doris Stanković, s obje strane se pokazalo nepoznavanje profesionalne komunikacije, a i influencer marketinga.

Tehnologija

“Tata, jesi li baš morao kupiti električni auto?”

Napravio sam grešku: kupio sam električni automobil. Svi članci o električnim vozilima (EV) koje sam čitao na Hacker Newsu i Redditu nisu me pripremili za desetak EV infrastrukturnih problema u Hrvatskoj i okolici. Anegdote u nastavku objašnjavaju lekcije koje sam naučio na teži način.

Startupi i poslovanje

Josipa Majić vraća se na hrvatsku startup scenu kao CEO fintecha Revuto

Pametni medvjedić, Teddy the Guardian, bio je jedan od omiljenih proizvoda ovdašnje startup scene. No, posljednjih nekoliko godina, njegova suosnivačica, Josipa Majić, odmaknula se od ovdašnje scene i medija. Sada se vraća, kao CEO i suosnivačica Revuta, fintech proizvoda za lakše upravljanje digitalnim pretplatama.

Što ste propustili

Najava

Po #prviput poduzetnici u turizmu moraju iskoristiti sve digitalne prilike u turizmu, evo i koje se nude

Nikada prije nije bilo tako bitno pripremiti se za lokalne goste i vjerne stalne goste iz inozemstva, kako za nadolazeću zimsku tako za ljetnu sezonu 2021. A da biste uspjeli morate spremno iskoristiti prilike koje se otvaraju: od novih kanala do natječaja poput Prviput.hr.

Startupi i poslovanje

Domaća industrija video igara o Nanobitu: “Akvizicija će biti slon u trgovini porculana”

Iako je skoro milijardu kuna vrijedna akvizicija Nanobita odjeknula cijelom Hrvatskom puno više tiče se same industrije video igara - što znači ulazak ovako velikog igrača na domaće tržište provjerili smo s osnivačima hrvatskih gaming tvrtki.

Startupi i poslovanje

Hoćete li ući u koaliciju protiv Applea uz vodeće tech tvrtke poput Basecampa, Spotifya i Epic Gamesa?

Sredinom osmog mjeseca upitali smo se: Može li tvorac najpopularnije igre današnjice razbiti duopol Apple i Google trgovina? Čini se da smo dobili odgovor.

Društvene mreže

Ode li Facebook iz EU, veliki biznisi i agencije će se prilagoditi, ali mali – teško

Facebook se ovih dana prijeti kako će povući svoje usluge s tržišta Europske unije. Iako je to malo vjerojatan scenarij, provjerili smo kako bi njegova realizacija izgledala za one koji svoje poslovanje oslanjaju na društvene mreže - male i velike biznise, ali i digitalne agencije.

Startupi i poslovanje

Lekcije 10 godina tehnološke scene su jasne: B2B i profitabilnost prvo, a investicija tek kasnije!

Silicijska dolina je hrvatsku tehnološku scenu učila da bez investicija neće nigdje stići. Deset godina kasnije; Infobip, Nanobit, Infinum i mnogi drugi dokaz su da postoji drugačiji način.

Ecommerce

Što sam ja, a što su OPG-ovci naučili o online prodaji u 6 mjeseci Facebook grupe Virtualni plac

Facebook grupa Virtualni zagrebački plac danas broji 58.000 članova, a prije šest mjeseci nije postojala, kao ni digitalno prisustvo mnogih OPG-ovaca. Što se događalo u međuvremenu?