CodeAnywhere i Score Alarm predstavili nove verzije na trećem ZG Tech Meetupu

CodeAnywhere i Score Alarm predstavili nove verzije na trećem ZG Tech Meetupu

ZG Tech Meetup, koji se održao treći put jučer u zagrebačkom Pepermintu okupio je pet hrvatskih projekata koji su publici demonstrirali svoje projekte, a neki od njih su najavili neke novosti te eksluzivno predstavili nove mogućnosti na kojima su radili proteklih mjeseci.

ZG Tech Meetup

ZG Tech Meetup, koji se održao treći put jučer u zagrebačkom Pepermintu okupio je pet hrvatskih projekata koji su publici demonstrirali svoje mogućnosti, a neki od njih su najavili neke novosti te eksluzivno predstavili nove mogućnosti na kojima su radili proteklih mjeseci.

Kao što smo najavili, predstavili su se (redom) Gas Guzzlers, Score Alarm, Monolith, CodeAnywhere te Trambus. Gas Guzzlersi su zasigurno bili jedan od zanimljivijih projekata obzirom da se ne radi o klasičnoj web ili mobilnoj aplikaciji, već o punokrvnoj arkadnoj trkaćoj igri koja, ne samo da vam dozvoljava razbijanje automobila, već te iste automobile oprema bacačima raketa! Iz prikaza kojeg su Gamepiresovci pokazali, Gas Guzzlersi se čine kao odlična zabava.

Gamepires (fotografija: Vedran Židanik)

Score Alarm, mobilna aplikacija za lakše praćenje rezultata raznih utakmica dobila je svoj veći update kojeg je predstavio njen osnivač Ivan Klarić. Ivan je ukratko objasnio i način na koji prikuplja informacije koje aplikacija prikazuje – riječ je o feedovima za koje je potrebno izdvojiti određenu sumu novca, no upravo je to ono što Score Alarm izdiže iznad konkurentskih rješenja; dok prvi konkurent podržava tek pet ili šest sportova, Score Alarm ih podržava tridesetak. Nova verzija bi, prema Klariću, trebala biti dostupna korisnicima do kraja godine.

Ivan Klarić (fotografija: Vedran Židanik)

Ekipa iz Monolitha se više fokusirala na tehnički dio svoj projekta, pa je tako pojašnjeno kako su u Kinectu izvadili staru kameru i mikrofon, a ubacili HD kameru koja će snimati krajnje korisnike. Također je i pojašnjeno da im nije dozvoljeno snimati video ili fotografije korisnika, ali smiju čuvati matematičke zapise njihovih lica i tijela – na čemu se Kinectovo prepoznavanje zapravo i temelji.

Monolith (fotografija: Vedran Židanik)

CodeAnywhere, o kojem smo nedavno pisali kad je prešao 100 tisuća fanova, a čiji je suosnivač Ivan Burazin objasnio kako su i došli to tolikog broja korisnika, predstavio je novo sučelje. Demonstirane su i neke funkcije koje CodeAnywhere posjeduje, poput premještanja datoteka ili čitavih mapa s jednog servera na drugi. Editor koda, glavni dio CodeAnywherea podržava tzv. syntax highlighting, numeriranje linija koda, kao i automatsko završavanje upisivanja funkcija.

CodeAnywhere (fotografija: Vedran Židanik)

Posljednji projekt koji se predstavio bio je Trambus Svena Kapuđije – i pokupio je najviše simpatija publike, što zbog činjenice da je aplikacija nastala još dok je Sven bio srednjoškolac (danas studira na FER-u), što zbog činjenice da je aplikacija prilično detaljno izrađena – Sven se potrudio i izradio web administracijsko sučelje za Trambus, a potrudio se i oko prikaza baze podataka (koja je ogromna i u koju samostalno i ručno unosi podatke) pa ju može prikazati u obliku grafova, što izgleda daleko bolje i elegantnije od samih tablica.

Sven Kapuđija (fotografija: Vedran Židanik)

Ukoliko imate nekakav projekt kojeg želite pokazati publici, bez obzira na to je li projekt već bio u medijima, postoji li mjesec ili godinu dana i slično – prijavite se na ZG Tech Meetup. Sljedeći će biti u prosincu ove godine, pa vremena za pripremu imate 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Kobe Bryant: košarkaš, Oskarovac, investitor – ulagao je u tvrtke poput Alibabe i Epic Gamesa

Jučer je u 41. godini preminuo Kobe Bryant, jedan od najvećih košarkaša svih vremena koji je svojim uspjesima na terenu i izvan njega zauvijek obilježio ovaj sport.

Društvene mreže

Bartol Šimunić: Da će društvene mreže biti okosnica kampanje Zorana Milanovića odlučilo se još u svibnju

Bio je među prvim community managerima Vlade kad je 2011. došla na društvene mreže, a sada je jedna od ključnih osoba koja je stajala digitalne kampanje novog predsjednika Hrvatske Zorana Milanovića.

Internet marketing

Podcast o specifičnostima podcasta u Hrvatskoj kao sadržajnom, ali i oglašivačkom formatu

Podcasti, iako postoje već godinama, očito su format koji će obilježiti digitalno tržište u Hrvatskoj u 2020. tako da je red pozabaviti se njihovim specifičnostima - u obliku podcasta!

Tehnologija

Hrvatska pošta u zraku: Dostava dronom u Hrvatskoj sve nam je bliža

Nakon eksperimentiranja s kriptovalutama, Hrvatska pošta poletjela je i u istraživanje bespilotnih letjelica koje bi mogle dostavljati pakete u udaljenim dijelovima Hrvatske.

Tehnologija

Gradionica – gdje zagrebački klinci grade LEGO robote i zajednicu spremnu za svijet budućnosti

Marljivi polaznici udruge Gradionica svoje zimske praznike nisu provodili pred računalima, mobitelima i konzolama. Nadvijeni nad LEGO kockicama, motorima, kabelima i senzorima planirali su što s novim zadatkom FIRST LEGO lige, na čijoj je svjetskoj završnici u Houstonu prošle godine bio upravo robot iz hrvatske (G)radionice.

Intervju

Hrvatski studio Tanais Games usred razvoja igre Saint Kotar rebrandirao se u Red Martyr Entertainment

Razviti igru u Hrvatskoj samo po sebi je teško, ali napraviti potpun rebrend studija usred razvoja posve je nov izazov.