Kako funkcionira Battle Royale - ali s brodovima?

Kako funkcionira Battle Royale – ali s brodovima?

S novim battle royal modom, World of Warships mogao bi postati nezaobilazan naslov za sve koji se žele upoznati s fenomenom koji hara gaming svijet, ali im pucačine do sada jednostavno nisu 'zaplovile'.

Nikad nisam bio čovjek koji sanjari o dugim plovidbama, ali uvijek sam uživao u igrama u kojima možete kontrolirati strojeve. To je preraslo u veliku ljubav prema simulatorima, ali i drugim igrama u kojima se radi o, recimo, brodovima ili tenkovima. Kao i svaki dječak, uvijek sam se radovao kada se radilo o takvoj mašineriji pa je ljubav prema igri u kojoj plovite i borite se brodom došla “prirodno”, a tako se lako nakupilo nekoliko stotina sati World of Warshipsa na starom korisničkom računu.

Moja povijest s Brodovima trajala je još od izlaska otvorene bete tamo negdje 2015. godine, od koje sam igrao više-manje stalno i doživio gotovo sve nove promjene u igri. Iako je otada prošlo mnogo vremena i na žalost sam izgubio podatke od starog računa, ovih dana se vraćam u WoWs kako bi igrao nešto potpuno drugačije: battle royale mod. Točnije, battle royale mod u kojem se u postapokaliptičnom svijetu borite protiv drugih velikih brodova. Samo ovo trebalo bi biti dovoljno da krenete igrati, ako se mene pita.

Ako niste upoznati s World of Warshipsom predlažem da se upoznate jer je igra besplatna i zaista izuzetno zabavan odmak od standardnih brzih pucačkih igara. Na odabir imate više od 100 povijesnih brodova koje otključavate igranjem, a modovi igre se temelje na timskoj borbi protiv drugih brodova, iskorištavanju snaga vašeg broda i prilagodbi kompoziciji tima. Također, s vremena na vrijeme imate priliku igrati nešto drugačije mape, poput posebnih modova za Noć vještica i sličnih konverzija. 

Odakle je doplovio battle royale?

Nije čudno što su se developeri Wargaminga odlučili uploviti u vode ovog žanra novim Rogue Wave događajem unutar igre. Battle royale igre podigle su toliko prašine u posljednje dvije godine da je teško pronaći osobu koja bar na trenutak nije čula za, recimo, PUBG ili Fortnite te Apex, a postoji i velik broj igara koji ovu formulu nastoje iskoristiti kako bi ponudili nešto više igračima. U posljednje vrijeme tako sam probao igre ovog tipa u kojima kontrolirate automobil, kamion i kojekakve druge bizarne stvari, a nijedna nije bila previše dobra da bih joj posvetio.

Prema tome, koliko god zvučalo čudno da igrate battle royale s brodovima, Wargaming je ovo izveo prilično dobro pa tako ovaj novi mod ne mijenja dobro poznate mehanike, ali vam u isto vrijeme daje mnogo zanimljivih funkcionalnosti kako biste s vašim brodom mogli igrati na nešto raznovrsnije načine. Također, ne radi se o potpuno battle royale modu na koji ste navikli u PUBG-u u kojem se natječe 100 igrača, već o nešto drugačijem rasporedu snaga.

Plovidba velikih brodova je ipak (vizualno) mnogo sporija kretnja od trčanja ili drugih vrsta prijevoza koje se nalaze u battle royale igrama, tako da će vam igranje ovog moda u WoWsu biti vjerojatno dosta drugačije ako ste navikli na nervozno trčanje po kućama. Kada plovite brodom nema suviše naglih pokreta, skretanja i sakrivanja. Svaki potez ipak treba predvidjeti unaprijed, a koliko god to bilo zahtjevno, sa sobom donosi veliku dozu zadovoljstva kada odradite sve kako treba i potopite protivnika.

Posljednji koji stoji – ili pluta?

Ovaj battle royale ćete igrati u timu s dva druga broda, a cilj je biti posljednji tim koji pluta nakon što se krajnje granice igrivog područja suze, kao i u svim ostalim igrama ovog žanra. Ono što je specifično jest činjenica da se ipak radi o brodovima pa ćete tako od samog početka imati na raspolaganju cijelo svoje naoružanje, ali ne i iskoristive bonuse poput onog za gašenje požara koji su inače dostupni od početka svake runde i bez njih se teško može igrati. Za ove nadogradnje morat ćete osvajati kontrolne točke, što je najbliže pronalasku oružja u ostalim igrama ove vrste.

Zanimljivo je kako je tim iza igre odlučio razviti neke potpuno nove brodove, odnosno obući neke popularne modele u hrđave verzije s velikim cirkularnim pilama i sličnim dodacima, a njima će upravljati i novi kapetani. Na raspolaganju će vam biti tri broda, od kojih svaki možete unaprijediti kada za to prikupite dovoljno resursa, i samim time povećati svoje šanse za preživljavanje u ovom modu.

Za nagradu ćete moći osvojiti posebne postapokaliptične kamuflaže koje možete koristiti u “normalnom” igranju igre, a ako budete dovoljno dobri, u plovidbi u vašu se luku možda usidri i neki od tri broda s kojima ste igrali, samo u normalnoj verziji. Kao i inače, ovaj poseban događaj sa sobom nosi i posebne dnevne misije, još hrpu nagrada i posebnosti, a dio je veće nadogradnje igre koja također mijenja dosta temeljnih funkcionalnosti kako bi se poboljšalo balansiranje gameplaya.

Ako se mene pita, vjerujem da je ovo najbolji način ispitivanja javnog mišljenja prije ugradnje ovog moda kao stalne mogućnosti, a nije ni prvi puta da tim iza World of Warshipsa ispituje stanje zajednice na ovaj način. U jednom od prošlih posebnih događaja u igri mogli smo kontrolirati podmornicu, što je funkcionalnost koju igrači WoWsa traže vjerojatno otkako je igra nastala.

Moje kratko iskustvo s novim modom uvelike je pozitivno jer je zaista zanimljiv i zabavan. Ako se želite okušati u igri možete to učiniti odmah danas i zaploviti ne samo battle royale modom,već i “običnim” morem. 🙂

Sretan put i mirno more!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?