World of Warcraft za iPhone je Blizzardova velika želja, ali zasad ne znaju kako ga izvesti

World of Warcraft za iPhone je Blizzardova velika želja, ali zasad ne znaju kako ga izvesti

Blizzardov producent John Lagrave otkrio je da se razmišlja o kreiranju iPhone verzije najpopularnije role playing igre na svijetu. Na događaju na kojem su trebali najaviti novi dodatak za World of Warcraft, Mists of Pandaria, Lagrave je rekao da bi bilo glupo ne razmišljati o prelasku na iPhone. "Nećemo to učiniti dok ne budemo smatrali da smo napravili pristojan posao", izjavio je za Eurogamer u intervjuu Lagrave, "ali svijet se okreće oko tog malog uređaja". Trenutačno na iTunes Storeu možete naći besplatnu Mobile Armory aplikaciju, no s njom ne možete igrati.

 

Uskoro bi na iPhoneima mogli igrati WoW. Izvor: Hardwow

Blizzardov producent John Lagrave otkrio je da se razmišlja o kreiranju iPhone verzije najpopularnije role playing igre na svijetu. Na događaju na kojem su trebali najaviti novi dodatak za World of Warcraft, Mists of Pandaria, Lagrave je rekao da bi bilo glupo ne razmišljati o prelasku na iPhone.

Nećemo to učiniti dok ne budemo smatrali da smo napravili pristojan posao“, izjavio je za Eurogamer u intervjuu Lagrave, “ali svijet se okreće oko tog malog uređaja“. Trenutačno na iTunes Storeu možete naći besplatnu Mobile Armory aplikaciju, no s njom ne možete igrati.

WoW polako gubi igrače od 2010. godine kad su s 12 milijuna dosegli svoj vrhunac. PC World je krajem prošle godine objavio da je Blizzard u 12 mjeseci izgubio 2 milijuna igrača. Reakcije na novu ekstenziju su mlake i možda bi mobila verzija igre pomogla da se igrače zadrži, ili da se skupe novi.

Iako se razmišlja o prebacivanju igre ili barem njezinih dijelova (poput pecanja) na mobilne uređaje, Blizzard je za sad još uvijek primarno koncentriran na računala. Diablo III, vjerojatno najočekivanija igra ovog desetljeća, izlazi 15. svibnja, i očekivano je da im WoW za iPhone nije na vrhu liste prioriteta.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Mobilno

Kako je Njuškalo uz pomoć foto-prepoznavanja za 70% ubrzao predaju oglasa u mobilnoj aplikaciji

Foto-prepoznavanje predmeta u samom je vrhu svjetskih trendova i primjene umjetne inteligencije, a mi smo odlučili upravo tu tehnologiju uvrstiti u Njuškalovu aplikaciju prilikom predavanja oglasa. Kako je proces izgledao u praksi, na koje smo izazove naišli i što su planovi za budućnost, otkrivamo.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Ne smijemo dozvoliti da nam se djeca pogube u virtualnoj stvarnosti igara

Prije nekoliko godina dala sam intervju za Netokraciju na temu virtualne (VR) i proširene stvarnosti (AR). Koju sam tada vrlo naivno zagovarala. Sad ju više ne zagovaram. Dapače, povlačim se iz profesionalnog djelovanja u polju digitalnih medija i filma. Ali prije nego se povučem, želim opozvati svoje previše olako dane osvrte.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Gaming

Od Google Stadije do Apple Arcadea: Provjerili smo (nama) najvažnije gaming događaje 2019.

U novoj gaming epizodi Netokracija Podcasta prisjećamo se bitnih prošlogodišnjih vijesti iz najveće zabavne industrije, a o već tekućoj 2020. komentiramo poznate najave i naslove koje željno iščekujemo.

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Startupi i poslovanje

Christina Calje, od direktorske pozicije u Goldman Sachsu do vlastitog AI startupa

Prije nešto više od četiri godine, Christina je iz financijske posve prešla u tehnološku industriju. Danas kao osnivačica startupa Autheos, koji uz pomoć AI optimizira video kampanje, sudjeluje i u projektima za definiranje pravnih okvira odgovornosti AI sustava, a upravo ju je to, kao vrsnu stručnjakinju i uspješnu ženu dovelo na LEAP Women konferenciju nakon koje sam s njom pričala o AI-u, marketinškim strategijama, društvenim mrežama, GDPR-u i video trendovima.

Društvene mreže

Filip Zavadlav: Kako je ubojica podrškom na online mrežama postao simbol borbe za pravdu?

Uspoređuju ga s Jokerom i Punisherom, prozivaju ga herojem, a ne ubojicom. Priča o Filipu Zavadlavi, 25-godišnjaku koji je počinio trostruko ubojstvo u Splitu, puni sve medije već nekoliko dana. Ali i društvene mreže.