TVZ Mc2: Predavanja Tomislava Kozačinskog i Vibora Cipana

Na otvorenju natjecanja TVZ Mc2 poslušajte Tomislava Kozačinskog i Vibora Cipana

TVZ Mobile Challenge Cup (TVZ Mc2) natjecanje je u izradi aplikacija, a cilj mu je spojiti znanje i praksu te povezati ambiciozne studente Tehničkog veleučilišta u Zagrebu s najboljim hrvatskim tvrtkama.

TVZ Mc2 natjecanje ove godine ima i 14 tvrtki partnera (Slika: M. Bajić)
Natjecanje TVZ Mc2 ove godine ima i 14 tvrtki partnera (Slika: M. Bajić)

U četvrtak, 22. siječnja 2015. u 18:30 sati u Velikoj dvorani TVZ-a, Konavoska 2, bit će objavljeni svi detalji ovogodišnjeg natjecanja studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu za razvoj na mobilnim platformama.

Događanje je javnog karaktera i pozvani su svi zainteresirani, jer će osim detalja natjecanja imati priliku i čuti zanimljiva predavanja dizajnera Tomislava Kozačinskog te Vibora Cipana, osnivača agencije UX Passion, koji će, među ostalim, iznijeti i vrlo svježa iskustva sa Svjetskog Ekonomskog Foruma koji se od 21. do 24. siječnja održava u Davosu.

Prijavljena su 223 studenta, natjecanje podržava 17 tvrtki, a još njih 14 su partneri natjecanja, koji će održati studentima predavanja, pratiti ih tijekom izrade aplikacija i u zadnja dva tjedna aktivno pomagati da rezultat bude što primjereniji realnoj situaciji, objasnio je mentor natjecanja Vjeran Bušelić.

Informacije o daljnjem tijeku događaja pratite na web stranici natjecanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?