Protrčite kroz Facebook igru Socialpuzzlea, Runner Game

Protrčite kroz novu generičku Facebook igru Socialpuzzlea, Runner Game

Socialpuzzle, generičke Facebook aplikacije koje kreira zagrebačka agencija Degordian, napravio je odmak od klasičnih aplikacija, kao što su foto i video natječaji, i kreirao pravu igru. Runner Game, kao što i ime kaže, inspiriran je igrama u kojima korisnik u neograničenom vremenu treba postići što bolji rezultat izbjegavajući prepreke i čuvajući živote. Community managerima i marketingašima proizvod bi mogao biti zanimljiv jer se može vrlo lako brendirati.

runner game

Kako je Runner Game generička igra, dostupna je i oglašivačima s manjim budžetom, jer bi cijena produkcije u suprotnom bila (pre)visoka. No, niža cijena ne znači i zakidanje za personalizaciju igre – kao i sve Socialpuzzle aplikacije, podesivi elementi omogućuju odabir vizualnog identiteta čime se postiže maksimalna prilagodba Facebook taba samom brendu. Tako se može odabrati između šest trkača, mogu se učitati prilagođene “prepreke” koje on izbjegava, simboli za živote i bodove, pozadina aplikacije, tekst i njegova boja… Također, odabire se i razina težine (laka, srednja i teška), a brendovi ili tvrtke mogu iskoristiti i dodatna polja za tekst te povezati korisnike s kanalima društvenih mreža ili ih pozvati da se pretplate na njihov newsletter. I doista, sami smo isprobali kako funkcionira brendiranje, koje se lako može postići i s vrlo malo znanja o aplikacijama – a s obzirom na to da su igre i dalje popularan dio Facebooka (sjetite se samo broja notifikacija i poziva koje dobivate, unatoč tomu što ste ih već mnoštvo blokirali), ovo može biti zgodan način za animiranje fanova.

U ponudi se trenutno nalazi šest različitih trkača.
U ponudi se trenutno nalazi šest različitih trkača.

Istodobno, Facebook aplikacije duže vrijeme nisu obavezne za organizaciju nagradnih natječaja na ovoj društvenoj mreži, stoga je za očekivati da se i potražnja prema njima smanjila. No, Josipa Račić, Product Manager u Socialpuzzleu, kaže da su oni koji su pokušali pokrenuti natječaj bez aplikacije često nailazili na izazove u organizaciji, stoga se mnogi i dalje okreću aplikacijama koje osiguravaju strukturu i kontrolu. A s obzirom na to da je sada kreirana prava igra, ovaj bi proizvod mogao biti još više privlačan i korisnicima i oglašivačima:

Igre su atraktivne same po sebi. Bez obzira nalaze li se na Facebooku, mobilnom uređaju ili nekom drugom online okruženju, korisnici ih vole. Oglašivačima one mogu predstavljati veliki trošak, a mi nudimo praktično rješenje za one koji žele pružiti dodatan sadržaj svojim korisnicima. Izrada aplikacija poput ove je prilika za naš razvoj, a ujedno je zabavna s obzirom da su u segmentu igara mogućnosti neograničene.

Marketingaši znaju dobro iskoristiti moć aplikacija – osim što se fanove aktivira i nagrađuje, čime se stvara pozitivna slika oko brenda te podiže aktivnost na Facebook stranici, tu su i vrijedne informacije koje se mogu prikupiti, poput e-mail adrese ili kakvog zgodnog podatka o korisničkim navikama, a koje se mogu koristiti za neke od budućih online, ali i offline aktivnosti.

Može se birati između četiri ponuđene podloge, a može se učitati i nešto sasvim drugo, u skladu s brendom.
Može se birati između četiri ponuđene podloge, a može se učitati i nešto sasvim drugo, u skladu s brendom.

Na tržištu Facebook aplikacija već neko vrijeme traje gužva, pa tako samo u ovoj regiji imamo nekolicinu sličnih projekata, no Josipa kaže da su do sada pronašli samo nekoliko verzija generičke runner igre ovog tipa, ali da one nisu bile na očekivanom nivou – ili nisu bile generičke u potpunosti ili je njihov smjer razvoja različit od onoga koji Socialpuzzle želi postići.

Idući korak je, logično, onaj prema mobilnome svijetu – mobilna će aplikacija biti spremna kroz mjesec dana, kada će biti dostupna svim korisnicima, kao što je slučaj s postojećim Socialpuzzle aplikacijama.

Trčite s Netokracijom i osvojite…

I mi smo se malo zaigrali...
I mi smo se malo zaigrali…

Na Netokracijinoj Facebook stranici možete vidjeti i kako izgleda jedna (u vrlo kratkom roku) brendirana aplikacija. Zajedno sa Socialpuzzleom spremili smo i iznenađenje za igrače – oni koji u idućih tjedan dana (završno s 13. 6. u 23:59) ostvare najbolji rezultat, dobit će besplatno na korištenje Runner igru za jedan (nagradni) natječaj na svojoj Facebook stranici.

Ostali koji ne budu brze ruke i hitrih prstiju, neka ne očajavaju – Socialpuzzle nudi 40% popusta u idućih mjesec dana upravo za ovu aplikaciju. Potrebno je samo unijeti kod lets_play pri procesu kupovine.

Pa, potrčimo!

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Prikaz

Native Teams u Hrvatskoj: Kako olakšavaju brigu o porezima, doprinosima i zapošljavanju u inozemstvu?

Native Teams, platforma za freelancere i digitalno plaćanje koju globalno koristi gotovo sto tisuća ljudi, u Hrvatsku je stigla prije dvije godine. Otkrivamo kako im je izgledalo širenje na regiju te što su u međuvremenu nova uveli.

Zabava i zanimljivosti

Hrvati napokon mogu glasati elektronski, i to zahvaljujući Samu Altmanu (i botovima)

Već niz godina naklapa se i navija za uvođenje elektronskog glasanja u Hrvatskoj. Ako nismo tijekom pandemije koronavirusa, kad ćemo, pitaju se mnogi. Ova superizborna godina, u kojoj nas čekaju parlamentarni, europski i predsjednički izbori jedina je još sila (ne)prilika koja bi mogla nagnati Državno izborno povjerenstvo da poduzmu mjere po tom pitanju.

Digitalni marketing

“Želim samo logo za svoj brend” je kao naručivanje hrane bez soli i začina

U dinamičnom svijetu poslovanja, gdje nam se svakodnevno servira tona sadržaja i reklama i gdje se prvi dojam često stvara jednim pogledom – dobro osmišljen logotip izuzetno je važan. Međutim, put kroz brendiranje ide daleko izvan stvaranja logotipa.

Što ste propustili

Tvrtke i poslovanje

Otvorene prijave za Europsko natjecanje u društevnoj inovaciji: Glavna nagrada 75.000 eura

Nagrada promiče društvene inovacije koje pružaju rješenja za društvene izazove i potiču održivi i inkluzivni rast u Europi.

Tvrtke i poslovanje

Pomozite nam doznati tko su, kako rade i što muči hrvatske SaaS tvrtke

Netokracija i SaaStanak udružili su se u istraživanju kako bismo prvi put u Hrvatskoj dobili pregled domaćeg "Software as a Service" ekosustava.

Startupi

Tim MediBoost pobjednik je inovacijskog natjecanja AI4Health.Cro

U natjecanju je sudjelovalo 28 timova, od kojih je 10 ušlo u veliku završnicu te dobilo priliku natjecati se za prve tri nagrade, a pobjedu je odnio tim MediBoost.

Intervju

Moran Cerf: Vrijeme je da marketinška industrija uporabi alate koje su neuroznanstvenici stvorili!

Moran Cerf znanstvenik je koji je revidirao protokol lansiranja nuklearnog oružja, a na Danima komunikacija najavio je marketing budućnosti – marketing u našim snovima. I nije riječ o sanjarenju!

FinTech

Regulativa vs. korisničko iskustvo: Kako banke identificiraju korisnike na daljinu?

Pravilnikom Ministarstva financija o uvođenju novih klijenata u bankarski sustav industrija je zadovoljna, ali kako provjeriti identitet klijenta na daljinu - i dalje ostaje veliki problem za banke.

Novost

Cancel kultura: Tko (ni)je dosad otkazan?

U novoj epizodi podcasta komentiramo dvije prilično kontroverzne teme - otkazivanje i politiku.