Igra Skjaar na Kickstarteru: Podržite domaću steampunk horor avanturu

Igra Skjaar na Kickstarteru: Podržite domaću steampunk horor avanturu

Na Kickstarteru je u tijeku kampanja za još jednu zanimljivu igru iz hrvatske radinosti, steampunk horor fantaziju Skjaar. Iza nje stoji višečlani tim programera, kreativaca i zaljubljenika u fantasy i anime, kojima je ovaj pozamašan projekt prvi iskorak u razvoj komercijalnih igara. Više o samoj igri i tome kako su je razvijali ispričao nam je Dean Gvozdić, inače zadužan za dizajn igre.

Avantura Skjaar kombinira steampunk i elemente horora
Avantura Skjaar kombinira steampunk i elemente horora.

Na Kickstarteru je u tijeku kampanja za još jednu zanimljivu igru iz hrvatske radinosti, steampunk horor fantaziju Skjaar. Iza nje stoji višečlani tim programera, kreativaca i zaljubljenika u fantasy i anime, kojima je ovaj pozamašan projekt prvi iskorak u razvoj komercijalnih igara. Više o samoj igri i tome kako su je razvijali ispričao nam je Dean Gvozdić, inače zadužan za dizajn igre.

Skjaar je avantura koja se može odigrati iz dva potpuno različita gledišta, a vodi vas kroz mračnu, neobičnu i krajnje fantastičnu scenografiju u kojoj pokušavate razotkriti misterije objekta koji se odjednom pojavio u svijetu protagonista, blizanaca Orina i Cammile Halloran, te njihove NPC (non-player character) prijateljice.

Skupina koja čini razvojni tim Stellark Magic okupila se oko zajedničkog interesa – igara – i krenula tkati priču. Svi su već radili zajedno ili surađivali na raznim projektima, a često bi došli na temu kako bi jednom trebali napraviti nešto samo njihovo, prepričava Dean:

Mi smo mali tim različitih interesa, ali su nam igre nešto zajedničko što nas je povezalo. Imali smo tu neku priču u našim kolektivnim glavama, a avantura je kao stil igre ispao idealan, možda i jedini način da tu priču formiramo točno onako kako smo ju zamislili. Nije bilo druge nego zasukati rukave i baciti se na posao.

Iz ljubavi prema steampunku i hororima L. P. Lovercrafta

Tri lika ulaze u mračnu dimenziju gdje moraju izbjegavati opasnosti i otkriti tko su
Tri lika ulaze u mračnu dimenziju gdje moraju izbjegavati opasnosti i otkriti tko su.

Priča je jednostavno rasla sama od sebe kako su svi stavljali ideje na stol i pričali o stvarima koje vole, o kojima najradije čitaju ili igrama koje najviše vole igrati. Steampunk je ispao zajedničkim nazivnikom i prirodnom početnom točkom, a na to su se nadovezale horor priče H. P. Lovecrafta.

Dodajte tome inspiraciju iz drugih klasičnih avantura kao što su Grim Fandango, Day of the Tentacle, Gabriel Knight i serijal The Metal Gear Solid te anime Fullmetal Alchemist, Bleach i Last Exile i dobili ste mračnu avantura s tri lika koji iz svog steampunk svijeta zakorače u mračnu alternativnu dimenziju. Sama priča i gameplay prošli su puno iteracija kako bi se došlo do nečega za što bi svi u timu rekli “Da, ovako nešto bih stvarno htio odigrati”, te što bi moglo osvojiti srca potencijalnih igrača i podržavatelja na Kickstarteru.

Iako je riječ o igri koja u sebi ima mnoge elemente point-and-click avantura, ono što je izdvaja od konkurencije je nepredvidiv krajolik koji se stalno mijenja i doprinosi dinamici, pa tako nikad ne znate što vas čeka iza ugla, čak i onog za koji ste nedavno zašli. Igru je također moguće igrati na više načina – ljubitelji borbe moći će se latiti oružja i krenuti na svoje neprijatelje, dok će oni skloniji taktiziranju i mozganju moći iskoristiti prostor oko sebe da bi na neki način izbjegli opasnosti koje vrebaju.

Putem Red Solsticea

U Skjaaru se krajolik stalno mijenja i zajedno uz neprijatelje koje morate pobijediti doprinosi dinamici
U Skjaaru se krajolik stalno mijenja i zajedno uz neprijatelje koje morate pobijediti doprinosi dinamici

Skjaar je kao i mnoge igre odlučio potražiti potporu putem grupnog financiranja, a Kickstarter, gdje su neke hrvatske igre već požele uspjeh im se činio kao najbolje rješenje. I sama platforma povukla je veliku medijsku pažnju zadnjih godinu dana zbog velikih kampanja koje su se na njoj vodile, pa tako uz financije projekti poput Skjaara ondje mogu doprijeti i do šire zajednice i objaviti svoje postojanje.

Cilj im je skupiti 14.600 funti kako bi dovršili igru i lansirali je za Windows, Mac i (nešto kasnije) Linux, a prijeđu li traženu sumu na Kickstarteru u planu su i verzije za tablete (iOS, Android i Windows RT) i konzole (PS4 i Xbox One). Ako kojim slučajem ne dođu do svog cilja, nemaju nikakvu namjeru odustati od Skjaara – s razvojem će svakako nastaviti, a ako bude potrebno možda pokrenu još jednu kampanju. To je, uostalom, napravio i Red Solstice, čija prva kampanja nije polučila željene rezultate, ali su zato i više nego nadoknadili drugom.

Želite li isprobati kako ova igra izgleda u praksi i biti među prvima koji će Skjaar zaigrati podržite je na Kickstarteru. Osim što ćete pomoći odličnoj igri da ugleda svjetlo dana, doprinijet ćete i raznolikosti i razvoju hrvatske gaming scene – a svima nam treba malo više steampunka u životu.

U međuvremenu napredak igre i nove materijale možete pratiti na Facebooku.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Čudo nije investicija, već Infobipov ‘bootstrapped’ rast i upornost već 14 godina

Infobip je osiguravanjem investicije od 200 milijuna dolara postao prvi hrvatski 'jednorog'. No pravo čudo je da su osnivači Silvio Kutić, Roberto Kutić i Izabel Jelenić do ovog trenutka dogurali bez ijedne vanjske investicije - i govori mnogo o hrvatskim tehnološkim poduzetnicima!

Startupi i poslovanje

Od Applea do Rimca: Tko je novi CTO Rimac Automobila, Chris Porritt

Automobilski svijet pomalo je iznenadila vijest o odlasku Chrisa Porritta iz Applea i dolaska - u hrvatske Rimac Automobile, ali tko je Chris uopće i zašto je njegov dolazak važan?

Mobilno

Moja Croatia: Da biste digitalizirali osiguranje ne trebate govoriti “jezikom osiguranja”

Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj, otkriva što su morali osigurati unutar Croatia osiguranja kako bi razvili potpunu, a zaista jednostavnu za korištenje self-care aplikaciju.

Što ste propustili

Tehnologija

Ratko Mutavdžić: Od ‘cloud’ blogera do Microsoftovog Technology Officera za srednju i istočnu Europu

S novim tehnološkim šefom Microsofta za srednju i istočnu Europu, Ratkom Mutavdžićem, razgovarali smo o 700-postotnom rastu Microsoft Teamsa za vrijeme pandemije, kako se koriste 'cloud' tehnologije u 2020., ali i zašto Zagreb treba kafić-ured!

Startupi i poslovanje

Od investicije do akvizicija – Silvio Kutić i investitori Ante Kušurin i Mario Ančić o Infobipovim ambicijama

U eksluzivnom razgovoru za Netokraciju, Silvio Kutić, kao direktor Infobipa, Ante Kušurin i Mario Ančić iz fonda One Equity Partners, ujedno poznati hrvatski sportaši, otkrivaju detalje svoje suradnje – i planova da stvore vodeću svjetsku CPaaS platformu.

Društvene mreže

Zabrani li Trump TikTok, hoće li hrvatski ‘TikTokeri’ preći na Instagram Reels?

Dok čekamo hoće li Trump zabraniti, a Microsoft kupiti SAD za američko tržište, hoće li Zuckerberg iskoristiti pravi trenutak i preuzeti TikTokove kreativce, publiku i potencijal?

Startupi i poslovanje

Hrvatske B2B tehnološke tvrtke “iskovale” su se u konstantnim krizama, preživjet će i ovu!

Trenutna kriza nije ni prva ni zadnja, a kako su se postavili - i kako će preživjeti - u B2B tehnološkom poslovanju za Netokraciju otkrivaju osnivači Poslovne inteligencije, Microblinka, Agrivija i Airta.

Web aplikacije

E-Predmet na GitHubu: Mogli bismo imati djelotvornije sudstvo, ali ne bez kvalitetnih podataka

Računarac koji je pozornost javnosti privukao tehnologijom za brojanje sudionika javnih skupova uhvatio se u koštac s podacima iz pravosudnog sustava. Usput je razotkrio koliko je to čudan svijet.

Kultura 2.0

Zašto nisam podržala #womensupportingwomen, a jesam #ženeujavnomprostoru

Shvaćam. Lako je. Lako je objaviti selfie, nasmijati se, osjećati taj #girlpower, primiti lajkove, komplimente i otići dalje u dan. No, bojim se da prelako prepuštamo prostor onome što je lako, a preteško onome što je teško.