Osječke škole, prijavite se na sudjelovanje u projektu RoboCode

Osječke škole, prijavite se na sudjelovanje u projektu RoboCode

Početkom listopada počinje se provoditi projekt RoboCode. Riječ je o operativnom programu osmišljavanja i provođenja Lego Mindstorms radionica s ciljem motiviranja djece u nastavi za STEM područje, a pozivaju se osnovne škole s područja Osijeka da se prijave za sudjelovanje.

RoboCode je napredniji oblik programiranja kroz Lego Mindstorms radionice i sljedbenik mnogih predavanja i radionica koje su održane u posljednjih nekoliko godine (RoboCode Intro na Mini Maker Faireu 2017.Hour of Code 2016.EU Code Week 2016.Lego Mindstorms radionica za 2. razrede 2016.Lego Mindstorms radionica na Mini Maker Faireu 2016.Lego Robots na CISEx Fridayu 2016. i mnoge druge).

Riječ je o jednom od mnogih projekata udruge Osijek Software City, koji su inicirali njeni članovi, kao i Rotary Klub J. J. Strossmayer, Buscuit People te Filozofski fakultet Osijek.

10 škola, 10 tjedana, po 10 učenika

Cilj projekta je posjetiti 10 osječkih škola u 10 tjedana gdje će po 10 učenika 5. i 6. razreda imati priliku raditi s jednim EV3 robotom i s jednim volonterom po učeniku.

Ono što škola treba imati je:

  • računalna učionica s najmanje 10 računala
  • pet učenika 5. i pet učenika 6. razreda od kojih su 5 djevojčice i 5 dječaci
  • termin u računalnoj učionici jedan ili dva dana prije dogovorenog termina radionice kako bi volonteri mogli instalirati potrebno programsko rješenje u kojemu će učenici raditi.

Dogovor oko termina radionice, kao i ostalih detalja, slijedi nakon prijave, a škole se mogu javiti na robocode@softwarecity.hr.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Digitalni marketing

Od srijede stiže Spotify? Što će sad Deezer, ali i oglašivači, telekomi i podcasteri

Ako Spotify ovaj tjedan dođe u Hrvatsku u 'paketu' s drugim zemljama regije i Rusijom, mogao bi dobro doći hrvatskim glazbenicima i izvođačima koji su u doba koronavirusa morali otkazati koncerte. Oglašivači i podcasteri bi također mogli okrenuti glave...

Video

Hoće li vam deepfakeom ukrasti lice pa ući u bankovni račun (i staviti vas u pornić)

Ako poslije ove epizode ne obrišete sve selfije s interneta, niste napravili ništa.

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.