Mundus: Gimnazijalci (i jedan FER-ovac) osvojili žiri Good Game Liftoffa i 100.000 kuna!

Mundus: Gimnazijalci (i jedan FER-ovac) osvojili žiri Good Game Liftoffa i 100.000 kuna!

Tim pametne društvene igre Mundus pobijedio je na Good Game Liftoffu i osigurao 100.000 kuna početne investicije.

Jučerašnji Good Game Liftoff u HUB385 okupio je ponajbolje domaće investitore i startup eksperte koji su u snažnoj konkurenciji 10 mladih startupa tražili put do početne investicije od 100.000 kuna. Naposljetku je pobjedu odnijela pametna društvena igra Mundus, kojoj će ovaj početni kapital otvoriti vrata prema širem tržištu.

Tim Mundusa, iza kojeg stoje gimnazijalci Pete gimnazije i jedan student FER-a, Filip Hercig, Luka Domančić, Matija Fućek i Fran Zekan, svojom su igrom koja kombinira ploču za igru i modernu aplikaciju osvojili najviše bodova žirija u kojem su se, između ostalih, našli i Mate Rimac, Tomislav Car te Hrvoje Balen. Osim spomenutih 100.000 kuna, momci iz Mundusa imat će osigurano šest mjeseci inkubacije u AlgebraLABu, te vaučer od 10.000 kuna za posjet nekom od sajmova u Europi.

Iskustvo Alberta Gajšaka kao motivacija za druge

Liftoff je započeo prezentacijom Alberta Gajšaka iz startupa Circuit Mess koji se na svjetsko tržište probio igraćom konzolom MAKERbuino. Nakon više od 6000 prodanih konzola prije svoje dvadesete godine, Albert je održao govor kojim je nastojao motivirati sve prisutne startupe zanimljivom pričom o svojim poslovnim počecima i preprekama koje su ga čekale na putu.

Albert je dodao i kako nema pravog i savršenog trenutka za pokretanje posla te da je početak poslovanja u Hrvatskoj jednako težak kao i bilo gdje drugdje. Zanimljivo je kako je upravo on bio jedan od savjetnika pobjedničkog tima Mundus.

Od tenkova do sortiranja graha uz pomoć AI

Nakon višesatnih prezentacija i vijećanja, treće je mjesto pripalo startupu Iron Bull, koji je pridobio simpatije publike idejom koja oduševljava unutarnje dijete svakoga od nas: tenkovima koje možete voziti u stvarnome svijetu. Iako nisu osvojili glavnu nagradu, momci su najavili pojavljivanje na ovogodišnjem InfoGameru, gdje ćete po svemu sudeći moći voziti tenk. Treba li vam još veći razlog da dođete na ovaj sajam igara?

Drugo mjesto osvojio je projekt studenata FER-a Prostec, uređaj za identifikaciju životinja s velike udaljenosti koji nudi dodatne mogućnosti za farmere. Iza ovog tima već su pobjede na dva eStudent natjecanja, a početkom listopada kreću i u Dansku na svjetsko natjecanje studentskih startupa University Startup World Cup.

Valja reći i kako su se startupi zaista uvelike razlikovali te smo u kratkom vremenu mogli gledati hardverske i softverske startupe koji su se bavili, primjerice, dostavom hrane ili sortiranjem graha i šljiva pomoću umjetne inteligencije.

Good Game
Stručni žiri, u kojemu se nalazio i Netokracijin Ivan Brezak Brkan, ispred sebe je imao vrlo izazovan posao.

Vjetar u leđa za Mundus

Pobjednici natjecanja, Mundus, nastoje spojiti “stare” navike igranja društvenih igara za jednim stolom s modernom tehnologijom, tako da vaš pametni mobitel postaje ekran na kojem se prikazuju pitanja na koja svi igrači igre odgovaraju. Mladi startup tako će moći mnogo brže raditi na nadolazećim prototipima aplikacije i fizičke igrače ploče te će ova investicija svakako dobro doći kako bi se ova pametna domaća igra uskoro našla na policama diljem svijeta.

Nikola Stolnik, voditelj projekta Good Game, nije krio zadovoljstvo nakon uspješnog događaja, a rekao mi je kako je ovo vrlo važan korak za Good Game jer se sada konačno u ekosustavu tvrtki koje su povezane s ovim projektom ne nalaze samo veliki igrači, već se polako širi i na startupe i manje tvrtke koje također imaju vrlo velik potencijal. Možda će se na idućem Good Game turniru u videoigrama naći i ekipa Mundusa!

Za kraj, ostaje nam samo čestitati svim startupima i organizaciji Good Gamea te se okrenuti idućim projektima koji će nam nedvojbeno stići iz Good Game radionice, ali i idućem izdanju turnira koje bi se trebalo održati nagodinu.

P.S. Ako se pitate kako su momci iz Mundusa tako dobro prezentirali svoje ideje – imamo odgovor za vas! Pogledajte pitch kojim su osvojili i žiri i 100.000 kuna:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.