Markus 'Notch' Persson stavlja Minecraft u ruke Microsofta

Markus ‘Notch’ Persson ostavlja Minecraft u Microsoftovim (sposobnim?) rukama

Ja nisam poduzetnik. Nisam CEO. Ja sam šmokljan programer koji voli dijeliti svoje mišljenje na Twitteru.

Možda se Clippy pridruži zombijima i drugima Minecraft antagonistima?

Činjenica da Microsoft želi akvizirati Minecraft bila je neočekivana, no kada je Mojang zapravo prihvatio ponudu, društvene mreže su odjeknule nezadovoljnim igračima. Pa ipak, nije teško shvatiti zašto bi mala tvrtka prihvatila 2,5 milijarde dolara, a njen pokretač Markus “Notch” Persson objavio je kako je prodaja ove pikselizirane uspješnice bila motivirana i njegovom željom da se pozabavi manjim projektima.

Ova vrlo zatvorena korporacija i igra otvorenog svijeta teško da su idealan par, Nakon što su prve vijesti o ponudi procurile u javnost, činilo se kako je riječ o pucnju u prazno, pogotovo imajući u vidu da sam Persson nije bio poznat kao ljubitelj ove korporacije:

Ljubitelji igre i indie scene mahom su pozdravili ovaj pristup, pa ih je vijest o sklapanju ovog braka iz interesa dočekala nespremne. No u stvarnosti, Mojang i Microsoft surađuju već nekoliko godina, kao što je objašnjeno u postu na Minecraftovom blogu, gdje je akvizicija i potvrđena.

Napravi li Notch još koji hit, i njega će napustiti

Notch je već ranije prepustio vodstvo Minecrafta, no ostao je većinski vlasnik i ličnost koju gamerska javnost i dalje najviše povezuje s ovom igrom. Sav bijes i nevjerica zajednice tako se usmjerila na njega, nakon čega je i u vlastitom postu objasnio zašto ostavlja svoj projekt u tuđim rukama:

Ne vidim se kao pravog developera igara. Radim igre jer mi je to zabavno, jer volim igre i volim programirati, no ne radim ih s namjerom da postanu golemi hitovi i ne pokušavam promijeniti svijet. Nema sumnje da je Minecraft postao hit, a ljudi mi govore i da je promijenio igre. Nijedno od toga mi nije bila namjera… Ne želim biti simbol, odgovoran za nešto golemo što ne razumijem, na čemu ne želim raditi, a što mi se stalno vraća. Ja nisam poduzetnik. Nisam CEO. Ja sam šmokljan programer koji voli dijeliti svoje mišljenje na Twitteru.

Nadodao je da će u budućnosti, napravi li ikad nešto s potencijalom da postigne ovakve razmjere, i taj projekt istog trena napustiti.

Iz Mojanga su izjavili kako od svih ponuda koje su imali, jedino Microsoft ima sredstva koja će omogućiti da se igra razvija u razmjerima koje zaslužuje. Microsoft s druge strane dobiva uspješnicu koja se proteže preko gotovo svih igraćih platformi, kao i njen tim koji broji nešto manje od trideset ljudi, no što će s time napraviti još je upitno, a ljubitelji igre pomalo su skeptični.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Domaći ININ uz AI “opametio” održavanje cesta i očitavanje brojila u Slavonskom Brodu

Koristimo AI za filtere na Instagramu i razgovaramo s robotima svaki dan. Zašto onda ne bismo koristili umjetnu inteligenciju za bilježenje rupa na cesti? Tvrtka ININ mogla bi imati pravo rješenje.

Društvene mreže

Jeste li mislili da će 16 godina od osnivanja Facebooka na njemu najvažnije biti – grupe?

Pokretači i administratori otkrivaju mi kako su nastala stručna udruženja, pa i poslovna partnerstva, na temelju specijaliziranih Facebook - grupa.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Što ste propustili

Prikaz

Što znači biti junior, što middle, a što senior u hrvatskoj tehnološkoj industriji?

Tri programerske pozicije - 100 definicija što obuhvaćaju. Ususret objavi matrice senioriteta development agencije Bornfight, iskoristili smo priliku razgovarati s nekoliko članova domaće IT zajednice ne bi li rasvijetlili što bi mogao biti standard za juniorski, middle ili seniorski posao programera. Evo što smo saznali...

Kultura 2.0

Zašto vam baš neću dati email ili broj direktora te tvrtke, ali možda napravim intro (što je bolje za vas)

“Možeš li mi dati email ili telefon od...?” Žao mi je, ne neću. Umjesto dilanja kontaktnih podataka, vrijeme je da usvojimo kulturu “introa”.

Internet marketing

Uvodimo četverodnevni radni tjedan i normalne rokove u marketinšku industriju ASAP!

Svi marketingaši na početku svoje karijere prođu vatreno krštenje rokova "za jučer", ali mora li takvo stanje ostati i u digitalnom dobu? Zajedno s Domagojem Davidovićem iz Švicarske, otkrivamo potencijalna rješenja za normalniji radni ritam u industriji.

Internet marketing

Na Valentinovo ne cvjetaju samo ruže, nego i industrija seksi igračaka za odrasle: LELO i Libido otkrivaju i koliko

Sretno Valentinovo! Danas je dan zaljubljenih, a na Netokraciji smo se odlučili istražiti kupovne navike i digitalne kampanje nešto posebnijih stvari, baš za ovaj dan.

Tehnologija

Nanobit i Microblink: Ako zaživi GDSA, izazivač Google Playa, olakšat će ulazak na kinesko tržište aplikacija

Xiaomi, Vivo i Oppo udružili su se u razvoju platforme koja bi bila direktan konkurent Google Playu. Kako to može utjecati na domaće IT tvrtke, otkrili smo u razgovoru s njihovim predstavnicima.

Mobilno

MWC otkazan: Hrvatski novinari i izlagači, poput Microblinka, Undabota i Delta Realityja, saniraju štetu

Najveći sajam mobilne telefonije, Mobile World Congress u Barceloni jučer je otkazan, a kao razlog se navodi - koronavirus. Neki bi se s time složili, neki vide druge razloge, no posljedice za mnoge u industriji su očigledne i nisu zaobišle hrvatske izlagače, novinare i posjetitelje.