Ladies of New Business u prosincu će pokazati da su igre itekako ozbiljan posao!

Za tjedan dana u HUB385 stiže dugo očekivano gaming izdanje Ladies of New Business događaja koji će uz podršku Vipneta, Nanobita, Zagrebačke banke i drugih partnera okupiti više od 150 sudionica i sudionika iz samog vrha regionalne gaming industrije. Dok odbrojavate dane do konferencije, bacite oko na program i ne zaboravite zatražiti pozivnicu!

Gaming kao NAJVEĆA zabavna industrija

Tržište videoigara na globalnoj razini vrijedi čak 78,61 milijardi dolara, a do 2020. se predviđa da će ta brojka porasti na 90 milijardi, no to je već poznata činjenica.

Jeste li pak znali da u Hrvatskoj trenutno postoji čak 20 tvrtki koje produciraju videoigre te da ih u 99% slučajeva izvoze na inozemno tržište, a na njima radi više od 200 developerki i developera?

Ladies of New Business – Gaming edition koji se održava 5. prosinca u HUB 385 provest će vas kroz svijet igara i gaminga pod voditeljskom palicom Ane Mitar iz Void Main Studija.

Započet ćemo ga predavanjem Ines Klemenčić, voditeljice edukacije i financija u Machina Game Akademiji, u kojem će predstaviti ključne činjenice i brojke o ovoj brzorastućoj industriji.

Igra je ozbiljan posao

Gaming nije samo hobi, već može biti dobar alat za marketing, poduzetništvo te razvoj ljudskih potencijala. U prvom panelu, koji će voditi Netokracijina urednica Tena Šojer, o Vipnetovom iskustvu ulaganja u eSport i Vip Adria League govorit će Martina Rizman Matić, voditeljica korporativnih komunikacija u Vipnetu.

Stručnjakinja za inovacije i gameifikaciju Snježana Šlabek podijelit će iskustva iz Podravke gdje je primijenila mehanizme iz videoigara za rješavanje problema u stvarnom svijetu s ciljem mijenjanja ponašanja, povećanja motiviranosti i angažiranosti sudionika i zaposlenika.

Zašto je gaming dobar za povezivanje i motiviranje zaposlenika, odgovorit će i Martina Radanović, voditeljica organizacije i razvoja u GoodGame inicijativi, najvećem regionalnom humanitarnom eSports turniru u kojem sudjeluju tehnološke tvrtke.

Da se prisjetimo i da gaming nije samo ozbiljan, GoodGame je pripremio i gaming kutak gdje se možete prisjetiti kultnih igara iz devedesetih.

Žene kao heroine igara

Istraživanja pokazuju da reprezentacije spola u igrama utječu i na percepciju igrača o spolnim ulogama. Jesmo li kada je riječ o ženama u videoigrama zapeli kod hiperseksualiziranih likova poput Lare Croft, dama u nevolji poput Mariove Princess Peach ili je napredak već vidljiv?

Na ovo i brojna druga pitanja o ženama kao heroinama igara odgovore će potražiti Ana Bošković, izvršna producentica u studiju Cateia Games.

Tvoja karijera u gaming industriji: od razvoja igara do streamanja

Koja su znanja i vještine potrebne za razvoj karijere u gamingu? Koji su glavni izazovi za žene u razvoju karijera u tvrtkama koje proizvode igre? Što bi moglo biti bolje, gdje se griješi, što se radi ispravno, i sa strane poslodavaca i sa strane samih zaposlenika te zaposlenica? Što su to “ženske” igre i zašto se lome koplja oko pitanja možemo li osobe koje igraju Candy Crush Sagu nazvati gejmerima? Koje su specifičnosti rada na igrama kojima su glavna ciljana skupina žene?

Na ova i brojna druga pitanja potražit ćemo odgovore u 2 panela o karijeri u gamingu. Na prvom će Netokracijin Ivan Šimić o razvoju karijere u streamanju razgovarati s Jelenom Savić, hostom Vip Adria League, Sandom Mamić, streamericom poznatijom pod YouTube nickom Sansen’s World i Anom Filip, UI/UX dizajnericom i strastvenom gamericom iz Neuralaba.

Raspravu o karijeri u tvrtkama koje se bave razvojem igara vodit će Ines Klemenčić iz Machine, a svoja mišljenja i iskustva podijelit će Tatjana Savić, razvijačica igara iz Eipixa, Nika Dvoravić, Environment Artist i Level Designer iz Croteama, Katarina Amižić, suosnivačica i voditeljica marketinga, Games Revolted, i Jure Rašić, producent igara iz Nanobita.

Uključi se u mentorski program ‘Digitalni karanfili’

Program mentoriranja Digitalni karanfili ove je godine obogaćen i predavanjima.

Svaki izazov je lakši uz mentora ili mentoricu koji ti mogu pomoći u razvoju (digitalne) karijere. Kroz program Digitalni karanfili povezujemo zainteresirane djevojke i žene s mentoricama i mentorima iz ICT-a i digitalne industrije, što je prilika za razmjenu vrijednih poslovnih savjeta te prilika za učenje od iskusnijih kolega i kolegica. Ako želiš sudjelovati u novom krugu mentoriranja kojeg smo obogatili predavanjima mentorica, prijavi se putem forme.

Zatraži pozivnicu za #LadiesZG!

UPDATE (1.12.): PRIJAVE SU ZATVORENE!

Sve informacije o dogažaju možeš naći na Facebook eventu, no ne zaboravi i zatražiti svoju ulaznicu! Budući da je događaj ograničen na 150 mjesta, ispunjavanjem ove forme zatražit ćeš pozivnicu, a mi ćemo ti u najkraćem mogućem roku javiti rezultate. Ako si već na popisu sudionika(ca) proteklih Ladies događaja, javi nam se mailom.

*obvezna polja







Ne zaboravi – Ladies of New Business NIJE događaj namijenjen samo ženama. Upravo suprotno! Tema nezastupljenosti žena u digitalu, a u ovom slučaju u industriji igara, itekako se tiče i naših muških kolega, stoga i dalje želimo (i očekujemo) njihovu podršku u vidu dolaska na konferenciju i konstruktivnog dijaloga.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Svoj novčanik od sada i u Hrvatskoj možete zamijeniti – aplikacijom!

Za Google Pay ste vjerojatno već čuli, ali ako nemate račun u nekoj stranoj banci, niste ga mogli niti koristiti u Hrvatskoj. To se sada mijenja - ali samo za neke.

Kultura 2.0

Zašto je HRT ukinuo HD čim je završilo Svjetsko prvenstvo (i tek onda predstavio novi HRTi app?!)

Nova HRTi aplikacija stigla je tek nakon završetka Svjetskog prvenstva u nogometu, a nakon prvenstva se čini kako trebamo i zaboraviti da ćemo zemaljskim signalom dobiti HD programe u skorije vrijeme. Zašto?

Startupi i poslovanje

Good Gameov žiri odlučit će kojem hrvatskom startupu ide 100 tisuća kuna!

Nakon uspješnog trećeg izdanja Good Gamea ove godine, od kotizacija timova prikupljeno je 100 tisuća kuna, a taj novac će se investirati u jednu poslovnu ideju. Koja će to biti saznat ćemo na Good Game Liftoffu u rujnu ove godine, ali za sada znamo imena članova žirija koji će tu odluku i donijeti.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Zakon o doprinosima: Uključite se u javnu raspravu za spas malih tvrtki!

Jedno od rijetkih povećanja plaća kojima se mnogi neće veseliti. Tisuće malih i mikro poduzeća, a među njima brojna iz IT industrije, mogli bi se naći na rubu propasti ako prođe nova Vladina izmjena i dopuna Zakona o doprinosima.

Kultura 2.0

Živjeti od glazbe u Hrvatskoj: Svirali su u garažama, a sada produciraju za video igre

Donosimo priču četiri glazbenika, producenta i kompozitora kroz put nekonvencionalne glazbene karijere: kako se sklada za gaming blockbustere?

Digitalni mediji

Infowars dokazuje da su društveni mediji – mediji bez odgovornosti (čak i kod nas)

Društveni mediji ne žele imati odgovornost kakvu imaju mediji, njihovi novinari, urednici. A opet, imaju je.

Društvene mreže

Trebamo li ‘out of office’ za Facebook, LinkedIn i Instagram (i kako ga postaviti)

Je li vrijeme da postavimo 'out of office' i na društvene mreže, ne samo službeni email?

Internet marketing

Kako Poreznoj upravi dokazati da doista obavljate digitalne, a ne fiktivne usluge?

Kako dokazati da je digitalna usluga koju ste prodali klijentu zapravo digitalna usluga, a ne samo nešto fiktivno osmišljeno samo kako biste zgrabili te pare, pitanje je koje postaje sve aktualnije u vremenu kada sve više tvrtki posluje isključivo ovim putem, a posebice kad ovakvi slučajevi postaju predmet istrage USKOK-a.

Društvene mreže

Sad kad znate koliko trošite Facebook i Instagram, blokirajte ih (znamo da ne-će-te)

Godinama nakon što smo se počeli time opterećivati, Facebook nam je predstavio (pre)jednostavan alat koji nam otkriva koliko točno godi… minuta trošimo, ne samo na njemu, nego i Instagramu. Je li ovo znak da konačno blokiramo društvene mreže - ili možemo biti iskreni sami sa sobom kako ih koristimo?