Google+ nije koštao 500 milijuna dolara... ili možda jest?

Google+ nije koštao 500 milijuna dolara… ili možda jest?

Dok je Myspace prodan za "siću" odnosno 35 milijuna dolara, a osnivač The Councilsa Phil Terry ugrubo procjenjuje kako je Google+ koštao više od 500 milijuna dolara. Radi se dakako o tzv. guestimateu odnosno izuzetno površnoj procjeni troškova, ali svakako je zanimljivo razmisliti koliko je zaista Google potrošio vremena i resursa na razvoj svojeg novog projekta.

Google+ koštao je...?!

Dok je Myspace prodan za “siću” odnosno 35 milijuna dolara, a osnivač The Councilsa Phil Terry ugrubo procjenjuje kako je Google+ koštao više od 500 milijuna dolara. Radi se dakako o tzv. guestimateu odnosno izuzetno površnoj procjeni troškova, ali svakako je zanimljivo razmisliti koliko je zaista Google potrošio vremena i resursa na razvoj svojeg novog projekta.

Netokracija ima svoj profil na Google+ gdje možete pratiti sve internetske novosti. Kliknite i zajedno ćemo otkriti kako koristiti ovu zgodnu… društvenu mrežu? Valjda. Uostalom možemo i hangoutat, zar ne? 😉 Pratite nas na Google+

Forbesov Bruce Upbin spominje i kako je Newscorp svojevremeno platio oko pola milijarde dolara za Myspace. Terryeva procjena uključuje neke od bitnijih troškova te akvizicije vezanih projekata:

  • ~ 500 employees working on Google+
  • ~$250K in average all-in comp for each of them including stock-based compensation (I think this is too low but I’ll go with it)
  • $125 million in annual labor-related costs and stock-based compensation for the Google+ team
  • Google+ also relies on or uses in part technology and people from three acquisitions
  • $123 million for On2
  • $158 million for Widevine
  • $179 million for Slide
  • Add up the $125 million in comp plus the $460M in acquisitions and you get $585 million, which I believe understates what Google has spent – and certainly understates the eventual cost

Zgodno, ali vjerojatno nikad nećemo znati koliko je Google+ zaista koštao. Što vi mislite, koji je vas guestimate?

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Mobilno

Kako je Njuškalo uz pomoć foto-prepoznavanja za 70% ubrzao predaju oglasa u mobilnoj aplikaciji

Foto-prepoznavanje predmeta u samom je vrhu svjetskih trendova i primjene umjetne inteligencije, a mi smo odlučili upravo tu tehnologiju uvrstiti u Njuškalovu aplikaciju prilikom predavanja oglasa. Kako je proces izgledao u praksi, na koje smo izazove naišli i što su planovi za budućnost, otkrivamo.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Ne smijemo dozvoliti da nam se djeca pogube u virtualnoj stvarnosti igara

Prije nekoliko godina dala sam intervju za Netokraciju na temu virtualne (VR) i proširene stvarnosti (AR). Koju sam tada vrlo naivno zagovarala. Sad ju više ne zagovaram. Dapače, povlačim se iz profesionalnog djelovanja u polju digitalnih medija i filma. Ali prije nego se povučem, želim opozvati svoje previše olako dane osvrte.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Gaming

Od Google Stadije do Apple Arcadea: Provjerili smo (nama) najvažnije gaming događaje 2019.

U novoj gaming epizodi Netokracija Podcasta prisjećamo se bitnih prošlogodišnjih vijesti iz najveće zabavne industrije, a o već tekućoj 2020. komentiramo poznate najave i naslove koje željno iščekujemo.

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Startupi i poslovanje

Christina Calje, od direktorske pozicije u Goldman Sachsu do vlastitog AI startupa

Prije nešto više od četiri godine, Christina je iz financijske posve prešla u tehnološku industriju. Danas kao osnivačica startupa Autheos, koji uz pomoć AI optimizira video kampanje, sudjeluje i u projektima za definiranje pravnih okvira odgovornosti AI sustava, a upravo ju je to, kao vrsnu stručnjakinju i uspješnu ženu dovelo na LEAP Women konferenciju nakon koje sam s njom pričala o AI-u, marketinškim strategijama, društvenim mrežama, GDPR-u i video trendovima.

Društvene mreže

Filip Zavadlav: Kako je ubojica podrškom na online mrežama postao simbol borbe za pravdu?

Uspoređuju ga s Jokerom i Punisherom, prozivaju ga herojem, a ne ubojicom. Priča o Filipu Zavadlavi, 25-godišnjaku koji je počinio trostruko ubojstvo u Splitu, puni sve medije već nekoliko dana. Ali i društvene mreže.