Google u Francuskoj proglašen krivim za "zločin" besplatnih karata

Google u Francuskoj proglašen krivim za “zločin” besplatnih karata

Google bi u Francuskoj trebao platiti nešto više od 680 tisuća dolara kazne jer svoje Google Mapse daje - besplatno, odlučio je tako trgovački sud. Naime, sud smatra kako Google zlorabi svoju poziciju kao pružatelj karata i davanje tih karata besplatno ide na štetu kartašima koji tu uslugu naplaćuju. Kako prenosi Search Engine Land, Bottin Cartographes je tvrtka koja tuži Google i koja bi mogla postati bogatija za 660 tisuća dolara (oko pola milijuna eura) koje Google mora isplatiti na ime štete nanešene Bottinu i kamate, uz malih 15 tisuća eura kazne. Googleov glasnogovornik u Francuskoj izjavio je kako još uvijek pročavaju svoje opcije i odluku suda te je naglasio kako su besplatne, kvalitetne karte dobre i za korisnike interneta i internetske stranice.

Francuzi ne vole besplatno

Google bi u Francuskoj trebao platiti nešto više od 680 tisuća dolara kazne jer svoje Google Mapse daje – besplatno, odlučio je tako trgovački sud. Naime, sud smatra kako Google zlorabi svoju poziciju kao pružatelj karata i davanje tih karata besplatno ide na štetu kartašima koji tu uslugu naplaćuju.

Kako prenosi Search Engine Land, Bottin Cartographes je tvrtka koja tuži Google i koja bi mogla postati bogatija za 660 tisuća dolara (oko pola milijuna eura) koje Google mora isplatiti na ime štete nanešene Bottinu i kamate, uz malih 15 tisuća eura kazne.

Googleov glasnogovornik u Francuskoj izjavio je kako još uvijek pročavaju svoje opcije i odluku suda te je naglasio kako su besplatne, kvalitetne karte dobre i za korisnike interneta i internetske stranice.

Komentari

  1. Marina

    Marina

    02. 02. 2012. u 9:16 am Odgovori

    Super, sad mi prevodioci možemo da tužimo Gugl jer nudi besplatno Google Translate (a znamo dobro kakav je njegov “kvalitet”) i time ide na štetu nama koji tu uslugu naplaćujemo! 🙂

  2. Goran Peuc

    Goran Peuc

    02. 02. 2012. u 10:08 am Odgovori

    Zbolja gluposti, taj case bi onda bio presedan za svakakva tužakanja. Pravnici ih mogu tužiti jer Google Search može iskopati neke podatke koji bi pravnicima trebalo danima da istraže, BlackBerry koji naplaćuje uslugu (preko operatera) za email ih može tužiti jer je Gmail besplatan, itd…

    • Matija Božičević

      Matija Božičević

      03. 02. 2012. u 10:27 am Odgovori

      Upravo to… to onda vrijedi za svaki free servis koji dobije konkurenciju koja naplaćuje…?? Želja vlasnika je da naplaćuje i živi od toga ili ne naplaćuje, pa “trži” taj web servis za npr. “svoju promociju”… drugom riječju: bye bye free web servisi!

  3. Andy

    Andy

    02. 02. 2012. u 4:48 pm Odgovori

    znači u teoriji ja ne smijem nacrtati kartu i onda davati to drugima besplatno, jer eto neko želi biti malo pohlepan i na tome sebi uzimati pare i još me može tužiti zbog toga… hahaha… eto nam ga EU 😀

  4. Predrag Supurović

    Predrag Supurović

    02. 02. 2012. u 11:00 pm Odgovori

    Google nije nacrtao pamu nego je kupio satelitske snimke.

    Naravno, teško je odrediti granicu između korektnog poslovanja i nelojalne konkurencije. Nažalost, Google i korektno nije baš lako poistovetiti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?