Valiance osvojio Good Game, s trona skinuo Rimca
Good Game Valiance

Valiance osvojio Good Game, s trona skinuo Rimca

Good game 2018 je uistinu opravdao hype i očekivanja i zadržao titulu najvećeg B2B gaming eventa u regiji, ali se polako kreće i prema tituli jednog od respektabilnijih gaming evenata u regiji uopće. U dva dana odličnog CS:GO-a, Valiance odlazi kući s peharom i titulom novog pobjednika Good Game Zagreb turnira.

Good Game Valiance

Prvi dan na glavnoj pozornici prošao je u gomili mečeva koji su završili rezultatima od oko 11:1 ili 11:0, tako da je nedostajalo previše oduševljenja i zanimljivih akcija. Kako su mečevi bili prilično kratki, više vremena je ostalo za EXPO dio, koji je okupio brandove poput MS-a, Samsunga, Vipneta, ali i domaćih game dev studija Games Revolted i Binx Interactive, kao i zanimljivi domaći VR naslov Tainted Fate i AR verziju Serious Sama.

Nekako se nisam mogao oteti dojmu da su neki od mečeva na glavnoj pozornici ipak mogli biti odigrani u nekoj od prostorija sa strane, a jučerašnji mečevi najbolje bi se mogli opisati kao dominacija favorita, poput Vipneta, Diverta, Valiancea i Infinuma. Najzanimljiviji obrat jučerašnjeg dana bio je poraz dvostrukih pobjednika Rimac Automobila od tima YouTubera, velikim rezultatom 11:2.

U playoff su prošla po dva tima iz svake od osam grupa, a u osmini finala sastajali su se Infinum i KingICT, Five i Bongfish, Valiance i CROZ, Locastic i Iskon, Foreo i CloudSense, Diverto i Rimac, Nanobit i Inceptum, te tim regionalnih YouTubera i Vipnet.

Rimac ispao iz utrke za titulu

Upravo su YouTuberi i Vipnet dobili čast otvoriti finala na glavnoj pozornici. Igralo se na Mirageu, a tim Vipneta suvereno je kontrolirao mapu i odličnom igrom na CT strani odnio pobjedu 11:2, na krilima Shinobija i Popokate5la.

BongFish je iza zatvorenih vrata odigrao odličan meč protiv Fivea, gdje su Austrijanci vodili 10:2, ali potom izgubili 6 rundi za redom u drugom poluvremenu. Ipak, za Five je ovo bila prednost koju nisu uspjeli uloviti te se na kraju završilo 11:8 za stranu Bongfisha. U drugu rundu prošli su još i Infinum i Valiance.

Ipak, sve oči bile su uprte u meč Diverta i Rimac Automobila, koji je postao svojevrsno rivalstvo ovog turnira. Slučaj je htio da se igra na novoosvježenom Dustu, a glavna pozornica bila je spremna za najavljivano “finale prije finala” dva tima koja su na oba prijašnja turnira bila među boljima, iako je Rimac ove godine nastupio u nešto slabijem sastavu.

Podsjetimo, na prvom Good Gameu Diverto je bio jedini tim koji je uspio naštetiti Rimcu na bilo koji način, a na drugom izdanju Diverto je od Rimca ispao u polufinalu, te osvojio treće mjesto. Diverto je osvetu uhvatio na ovogodišnjem turniru, deklasirajući Bobca i tim Rimac Automobila na Dustu. Ključ je bio u nešto manjoj kvaliteti ostatka tima Rimac Automobila, a Bobac jednostavno nije bio dovoljan kako bi “iznio” cijeli meč protiv kvalitetnog Diverta koji je u gotovo istom sastavu igrao treći turnir za redom.

Reality or a dream? 😍 #GoodGameZg #festival #gaming #esports

A post shared by GoodGameGlobal (@goodgameglobal) on

Valiance kao ponajveći favorit

Četvrtfinale Good Gamea tako je ostalo rezervirano za timove Infinum, Bongfish, Valiance, Vipnet, Locastic, Foreo, Diverto i Nanobit, a svi mečevi od podneva nadalje odigravali su se u pravom esport okruženju na glavnoj pozornici Good Gamea.

Prvi su se sastali austrijski Bongfish i Infinum. Dok je Infinum u meč ušao nakon nadmoćne pobjede nad KingICT timom, Bongfish se, kao što sam i spomenuo, podosta namučio protiv solidnog Fivea u osmini finala. Infinum se pokazao kao prejak protivnik za austrijski game dev studio, te su na krilima sjajne timske igre i odličnih Chadra i Syl-a osigurali prolaz s rezultatom 11:1.

Vipnet je nakon odlične igre protiv YouTubera dočekao Valiance koji su po prvi puta igrali na glavnoj pozornici, a ovo je, ako se ne varam, bio prvi meč odigran na Overpassu na velikoj pozornici. Valiance je ipak presudio Vipnetu i jednostavno se prošetao kroz četvrtfinale i pokazao kako su jedni od najvećih favorita za osvajanje divovskog pehara Good Gamea. Na putu do finala stajao im je samo Infinum, a u prvom meču druge strane ždrijeba sastali su se Locastic i Foreo.

U uvjerljivo najnapetijem meču turnira do tada, Locastic je preuzeo inicijativu i odlično odigrao prvih nekoliko rundi, ali se situacija skoro pa okrenula pred kraj. Foreo je došao korak do prolaska, ali na kraju je ipak završilo 11:9 za splitsku tvrtku, čime su zaslužili plasman u polufinale.

U posljednjem četvrtfinalu odigrao se pravi clutch meč između Diverta i Nanobita koji je završio 11:8 u korist Nanobita, čime su si osigurali mjesto u polufinalu gdje ih čeka gore spomenuti Locastic.

Valiance i Locastic odličnim igrama do finala

Prvo polufinale dana igrali su Valiance, koji je tijekom dana dobio zasluženu titulu favorita za osvajanje, i uvijek sjajan Infinum. Zanimljivo je kako je Infinum tim koji je na oba Good Gamea igrao vrlo dobro, a do polufinala su došli s tek nekoliko izgubljenih rundi. Na Mirageu čekao ih je sastav Valiancea koji je nakon velike pobjede nad Vipnetom čekao idućeg protivnika.

Infinumov Chadr i njegov AWP, a s druge strane Valianceov M4niac bili su igrači koje je trebalo pratiti, a ova predviđanja su se pokazala vrlo istinitima. Nakon prvih 10 rundi rezultat je bio 5:5, a Valiance je dobrim snalaženjem na objektivno težoj T strani dobio priliku krenuti “iz nule” kao CT i nkon izgubljene dvije runde okrenuti meč u svoju korist. Svakako treba spomenuti odličnu igru M4niaca koji je nakon semi-pro karijere pronašao mjesto u timu Valiancea gdje je s nekoliko izuzetnih fragova AWP-om donio prevagu u polufinalu.

Infinum je igrao vrlo dobro, ali čini se kako nisu mogli iskoristiti prednosti CT strane na Mirageu, a iako su se u nekoliko navrata činili jednom nogom u finalu, Valiance je ipak bio bolji tim.

U drugom finalu odigrala se borba između prošlogodišnjeg finalista Nanobita i splitskog Locastica. Na Infernu se tako odigrao vrlo kvalitetan meč koji je gotovo čitavo vrijeme bio pod kontrolom Locastica, čiji je cutcutcut bez sumnje zaslužio MVP nagradu. Na kraju je izostala velika drama, a Locastic je s 11:6 prošao u finale gdje ih je dočekao favorizirani Valiance.

Posljednji sprint dana, i meč koji je bio uvod u veliko finale odigrali su Nanobit i Infinum, koji su se susreli na trećem Good Gameu za redom. Ovaj puta je deblji kraj izvukao Infinum, a Nanobit ih je odličnom igrom nadigrao i osigurao treće mjesto rezultatom 16:4. Zanimljivo je kako je Infinum i treću godinu za redom završio u prva četiri mjesta, a Nanobit je za jedno mjesto lošiji nego prošle godine.

Valiance je novi Good Game pobjednik

Veliko finale igrali su Valiance i Locastic, a iako je Valiance u meč ušao kao favorit na zamišljenom “papiru” Good Game timova, nakon 10 rundi rezultat je bio 5:5. Locastic se pokazao kao vrlo dobra konkurencija favoriziranom Valianceu i kontinuirano dobrim igrama flegme i Tinelita održavao se u borbi svaku rundu.

Čini se kako su do finala Good Gamea na kraju ipak došle dvije ponajbolje ekipe, jer se ovako izjednačen meč gotovo pa i nije gledao čitav turnir. Runde su se mijenjale čitav meč, a tijesna vodstva i izvrsni potezi trajali su do neplaniranog kraja u 24. rundi, kada je kapetan gefiltafish iz Valiancea “ispao” iz meča zbog tehničkih poteškoća.

Meč se nakon otprilike pola sata resetirao i nastavio na rezultati 14:13, ali daljnji tehnički problemi proširili su zbunjenost u publici pa jedno vrijeme nismo znali tko je tko i što je što. Dovoljno je bilo, pak, shvatiti da je Valiance osvojio Good Game nakon 16:14 u finalu, i nakon malene drame s kašnjenjem.

Osim pobjede Valiancea, valja napomenuti kako su se paralelno s nokaut fazom natjecanja odigravali i manji turniri u PES-u, Rocket League, I Hate Running Backwards i Overwatchu.

Kako su dojmovi još uvelike svježi, teško je reći bilo što osim toga da je Good Game od malog turnira na jednom katu HUB385 izrastao u pravi mali gaming festival i sajam koji je na dva dana zaokupio stotine posjetitelja u studijima Jadran Filma. Poznavajući Nikolu, GG će samo još više rasti, iskreno ne znam ni što bih očekivao iduće godine, ali sam siguran kako će biti još veće, jače i bolje nego do sada.

Čestitamo Valianceu na odličnim igrama i osvajanju Good Gamea, a ostaje nam vidjeti kako će se investirati 100 tisuća kuna od kotizacija koje su prikupljene na ovom Good Gameu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Startupi i poslovanje

Porezna zahtijeva da i fizičke osobe prijave svaki zakup Facebook oglasa ili Upwork angažman!

Bez obzira jeste li fizička ili pravna osoba - ako poslujete s tvrtkama iz inozemstva, možda biste trebali naći računovođu već danas.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?

Startupi i poslovanje

I ove godine na Ladies of New Business, ali online! 5. i 6. studenog bavimo se temama o vodstvu

Kako osigurati kapital i u krizi, kako vođenjem drugih ne zaboraviti na sebe, koji su to izazovi upravljanja timovima i resursima u "novom normalnom" - pokrivamo sve bitne teme o ženskom vodstvu i poduzetništvu u doba krize na Ladies of New Business konferenciji.

Kultura 2.0

Ravnateljica preloške knjižnice okupila igrače Harry Potter igre od Las Vegasa do Hong Konga i napravila izložbu njihovih knjižnica

Maja Lesinger četiri je mjeseca radila na virtualnoj međunarodnoj izložbi Harry Potter: Wizards Unite the Libraries u koju su se uključili igrači, a posebice knjižničari diljem svijeta. No, baš njena knjižnica iz Preloga nije mogla završiti u izložbi jer nije mjesto od interesa u samoj igri.