Glasujte i odaberite 5 finalista u natječaju 'Pametnom idejom do uspjeha'

Glasujte i odaberite 5 finalista u natječaju ‘Pametnom idejom do uspjeha’

Od mnogih ideja koje su pristigle na natječaj "Pametnom idejom do uspjeha", za ulazak u polufinale odabrano ih je deset. Pri izboru žiri je ocjenjivao kreativnost, inovativnost, ostvarivost, razumijevanje i tržišni potencijal, a odlučile su nijanse. Sada se u natječaj uključuju svi čitatelji, koji će svojim glasovima odabrati pet finalista.

Tko ulazi u finale natječaja- to odlučujete vi!
Tko ulazi u finale natječaja – to odlučujete vi!

Od mnogih ideja koje su pristigle na natječaj “Pametnom idejom do uspjeha”, za ulazak u polufinale odabrano ih je deset. Pri izboru  žiri je ocjenjivao kreativnost, inovativnost, ostvarivost, razumijevanje i tržišni potencijal, a odlučile su nijanse. Sada se u natječaj uključuju svi čitatelji, koji će svojim glasovima odabrati pet finalista.

Nadamo se da će svi koji su poslali svoje ideje, a nisu prošli u ovaj krug natječaja, nastaviti usavršavati ih, razvijati i graditi, te da ćemo ih uskoro vidjeti realizirane. Deset ideja za koje možete odvesti u finale “Pametnom idejom do uspjeha” su (abecednim) redom:

AppLearn, autor Filip Bačić

Želite aplikaciju za učenje koja vam pomaže pri pamćenju stranih riječi ili činjenica? Aplikaciju AppLearn možete koristiti u tramvaju, čekaonici, odnosno svugdje. Osnovni cilj projekta je izraditi aplikaciju za učenje i ponavljanje.

Boya bojice, autorica Maja Mesić

Boya bojice su inovativni crtaći alat, ergonomski drugačije oblikovan kako bi korisniku pružile istovremeno sigurnost i slobodu pokreta u likovnom izražavanju. Za razliku od standardnih boja danas ove bojice za crtanje zbog svoje forme omogućuje prirodni i ekspresivni pristup crtanju

CityPal, autor Željko Gobac

CityPal app je vaš najbolji prijatelj u stranom gradu. Korištenjem sadržaja koji su napravili domaći otkrijte dušu grada, družiti se s lokalcima i turistima! Projekt CityPal radimo zato jer vjerujemo da turistička razgledavanja mogu biti zabavna i namijenjena mladima.

ConnectiGO, autor Tomislav Šimpović

ConnectiGo je mobilna aplikacija koja će omogućiti slanje informacija i multimedijalnih sadržaja od strane publike (čitatelja, gledatelja) izravno na newsdesk e-mail medija.

Crobox, autor Vladimir Mustapić

Mobitel, novčanik, tablet, laptop, naočale… To su vrijedne stvari koje mnogi zbog straha od krađe ne nose sa sobom na plažu. Crobox je sustav ormarića na plažama za pohranu vrijednosti (mobitel, novčanik, naočale, tablet…) i bezbrižno uživanje u morskim radostima.

Homzzer, autor Vedran Mirković

Homzzer je mobilna platforma za nekretnine koja će biti dostupna svim korisnicima na njihovim “pametnim telefonima” te ima potencijal stvaranja velike baze korisnika.

iPallet4.me, autor Matija Kašner

Pod brandom iPallet4.me proizvoditi će se kućišta za tablet računala, sa naglaskom na iPad. Kako? Prikupljanjem drvenih dasaka od paleta, njihovom obradom i spajanjem dobit ćemo ekološki, jedinstven dizajnerski proizvod namijenjen ljudima koji brinu za okoliš.

Machina, autor Lovro Nola

Machina je centar game dizajna koji nudi programe edukacije i inkubacije za industriju video igara. Edukacijom pokrivamo sve teme ključne za strukovni razvoj budućih game dizajnera i zaposlenika u game studijima: programiranje, grafički i audio dizajn te projektni management i marketing.

Papart, autorica Petra Bianki

Ručna proizvodnja razglednica,čestitki, zahvalnica od recikliranog papira kojemu se u procesu proizvodnje dodaju sjemenke biljaka. Proizvod je prvenstveno namijenjen turistima koji u razglednici šalju i cvijet jer se ona nakon uporabe može posaditi pri čemu će narasti određena biljka.

WeeParty, autor Sandro Bujan

WeeParty je društvena kartaška igra namijenjena za zabave. Sastoji se od dva špila karata po četrdeset osam karata u svakom špilu. Svaki špil karata ima svoju funkciju koju određuje igra.

Glasujte za ideju koja prema vašem mišljenju treba ući u finale na stranici Pametnom idejom do uspjeha. Sljedećeg tjedna donosimo TOP 5 ideja koje će ući u finale i imati priliku boriti se za vrijedne nagrade.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Probao sam robotsku kosilicu – mnogo je više od “Roombe za travnjake”

Imati robota koji vam kosi travu je super ideja, ali koliko je realizacija zapravo jednostavna i uspješna?

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.