Dizajneri interakcija, dođite na drugi UX Meetup: Process Edition!

Dizajneri interakcija, dođite na drugi UX Meetup: Process Edition!

Drugi UX Meetup u organizaciji IxDA-e Croatia održat će se 8. travnja u 19 sati u zagrebačkom Caféu, u dvorištu. Meetup će se ovoga puta fokusirati na prezentaciju procesa razvoja dizajnerskog projekta, a svoje će projekte, u predavanjima koja će trajati po 10 minuta, predstaviti Marc de Pape, Vanja Bertalan (Web burza), Elvis Mehmedović (Infinum) i Dominik Markušić (student, Studij dizajna).

Ixda-Hrvatska

Drugi UX Meetup u organizaciji IxDA-e Croatia održat će se 8. travnja u 19 sati u zagrebačkom Caféu u dvorištu. Meetup će se ovoga puta fokusirati na prezentaciju procesa razvoja dizajnerskog projekta, a svoje će projekte, u predavanjima koja će trajati po 10 minuta, predstaviti Marc de Pape, Vanja Bertalan (Web burza), Elvis Mehmedović (Infinum) i Dominik Markušić (student, Studij dizajna).

Nakon prvog Meetupa održanog krajem veljače u Kinu Europa, IxDA Croatia, lokalna podružnica međunarodne organizacije posvećene promociji dizajna interakcija, organizira novo okupljanje za sve koje zanima kako interakciju čovjeka i tehnologije učiniti što boljom. Četvorica predavača u kratkim će se prezentacijama, nakon kojih će uslijediti pitanja i odgovaranje na njih, usredotočiti na proces razvijanja svojih projekata, a ne na gotov, potpuno “dotjeran” proizvod. Na Meetupu u utorak poslušajte kako su predavači birali svoje timove, kako su se organizirali, kako su donosili odluke koje su presudno utjecale na razvoj projekta te što su naučili iz svojih pogrešaka.

Kako kaže Tin Kadoić, kreativni direktor Brloga i Core Team Member europske Regionalne koordinacije IxDA-e:

Svi koji razvijaju svoj proizvod sigurno imaju slične probleme s kakvima su se suočavali naši predavači. Pozivam sve dizajnere interakcija da nam se pridruže u utorak, možda će baš na Meetupu čuti neku cool ideju koja će ubrzati i poboljšati njihov proces razvoja proizvoda.

Prijaviti se na događaj možete putem Meetup stranice, a pratiti ga i dijeliti svoja iskustva možete uz hashtag #uxmeetupzg.

O predavačima

Marc de Pape je kanadski je umjetnik i dizajner interakcija. Na Meetupu će predstaviti proces razvoja zvučne instalacije The Chime. Radi se o glazbenom instrumentu koji se sastoji od 18 senzora koji mjere 27 parametara. The Chime pretvara zvukove i atmosferu grada u glazbu. Ostale Marcove radove pronađite na službenoj stranici.

[vimeo]http://vimeo.com/66538715[/vimeo]

Vanja Bertalan je developer i direktor Web burze. Predstavit će proces pretvaranja Coolinarike, najvećeg kulinarskog online communityja u regiji, u responsive web stranicu. Poslušajte koji su bili izazovi, ključne odluke i kako je izgledao proces razvoja.

Elvis Mehmedović je dizajner iz Infinuma. Salespod, uspješni hrvatski servis namijenjen distribuciji i unaprjeđenju prodaje robe široke potrošnje, rebrandirao se i postao Repsly. Elvis će pričati o izazovima razvoja novog UX-a postojećih mobilnih aplikacija kao i novog UI dizajna koji će biti u skladu s novim brandom.

Dominik Markušić, student na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, održat će prezentaciju Dizajn na toaletu. Dominik će pričati o razlici između dizajna i “There, I fixed it” pristupa. Naziv prezentacije asocira na bljeskove kreativnosti koji se događaju dok sjedimo na zahodu. Vrijednost ideja koje nam tada sinu možda je ogromna, ali često odu u zaborav ili se slabo implementiraju.

ponuda

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Novost

Ni WiFi pojačivači vam ne pomažu? MESHtar pokriva svaki kut stana ili kuće, bez po muke.

Stabilan Wi-Fi je nevjerojatno teško postići, pogotovo ako imate nezgodan tlocrt prostorija ili više kvadrata. Srećom, postoje sustavi koji te probleme mogu zaobići.

Kultura 2.0

Treba li vam teta u Pošti pretvoriti Bitcoin u kune?

Hrvatska Pošta pokrenula je projekt mjenjačnica za kriptovalute u suradnji s tvrtkom Electrocoin i time može postati jedna od najprogresivnijih tvrtki u Hrvatskoj. Pitanje je - hoće li?

Tehnologija

Više od 100 inženjera Instituta RT-RK u Osijeku razvija softver za BMW, Audi i Mercedes

Tvrtka Institut RT-RK Osijek broji više od stotinu zaposlenika, a stalno su u potrazi za novim kadrom do kojeg uspješno dolaze stipendiranjem studenata u Osijeku.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Superbet akvizirao Axilis Brune Kovačića – Zagreb postaje inovacijski centar digitalnog klađenja

Bruno Kovačić za Netokraciju ekskluzivno otkriva kako je softversku agenciju koju je osnovao kao student preuzeo Superbet, a koji je nedavno osigurao 175 milijuna eura za širenje.

Startupi i poslovanje

Dati otkaz zaposleniku u mješovitoj stvarnosti dobar je PR, ali XR doista pomaže razvoju mekih vještina

Zamislite dan kad svojim zaposlenicima nećete plaćati tečajeve već će te ih poslati u susjednu sobu da prođu simulaciju - taj dan mogao bi biti veoma blizu, a evo i što od njega očekivati.

Intervju

Adriana Bandl, PMI: ‘Digitalnu transformaciju i CX treba demistificirati unutar same tvrtke’

Kako studij psihologije može pomoći u karijeri razvoja korisničkog iskustva i digitalne transformacije ispričala nam je Adriana Bandl iz tvrtke PMI.

Društvene mreže

Zašto neki i dalje dijele lančane statuse očito lažnog sadržaja na Facebooku?

Zašto su neki od nas brzoprsti, skloni dijeljenju lančanih Facebook statusa i poruka koje sadrže lažne informacije, kao što je to nedavno napravio direktor Hrvatske turističke zajednice? Iza svega stoji fenomen star koliko i čovječanstvo - iskonski strah.

Kultura 2.0

Što je za vas Instagram bez (broja) lajkova? Manji pritisak, bolji sadržaj

Instagram pomalo po svijetu povlači zavjesu svoje verzije bez lajkova, a dojmovi su i par mjeseci nakon još podijeljeni. Pa iako influenceri plaču jače – korisnici će biti oni na koje će promjena utjecati najviše.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.