Sea Hero Quest pomaže u borbi protiv demencije

Zaigraj Sea Hero Quest i pomozi znanstvenicima u borbi protiv demencije

Mobilne igre ne moraju biti samo za zabavu ili ubijanje dosade dok čekate u redu pred nekim šalterom. Jedna takva je i Sea Hero Quest koju su jučer predstavili Hrvatski Telekom i Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest. Svatko tko zaigra igru pomoći će znanstvenicima da naprave veliki korak naprijed u razvoju novih dijagnostičkih testova za demenciju.

sea hero quest_jpg

Diljem svijeta, više od 47 milijuna ljudi živi s demencijom. Ta brojka premašuje populaciju Španjolske, a do 2050. godine povećat će se na 131,5 milijuna. U Hrvatskoj više od 86 tisuća osoba živi s demencijom.

Zbog toga su Hrvatski Telekom i Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest predstavili svjetsku inicijativu #gameforgood u sklopu koje je lansirana mobilna igra Sea Hero Quest. Igra je napravljena s ciljem stvaranja najveće baze podataka u svijetu uspoređujući ljudski orijentaciju u prostoru. Ta će baza znanstvenicima pomoći da naprave jedan veliki korak naprijed u razvoju novih dijagnostičkih testova za demenciju. Ninoslav Mimica, predsjednik Hrvatske udruge za Alzheimerovu bolest istaknuo je:

Za brojne ljude koji žive s demencijom jedan od prvih učinaka koje zapaze jest gubitak svijesti o prostoru dok gube sposobnost orijentacije čak i u dobro poznatim mjestima i okruženjima. Stvaranje globalne referentne vrijednosti o načinu na koji se orijentiramo uvelike je priznato kao jedan od najvažnijih koraka u razvoju novih dijagnostičkih testova za bolesti koje uzrokuju demenciju.

Zašto igrati Sea Hero Quest?

Dok se igrači probijaju kroz labirinte otoka i ledenjaka u igri Sea Hero Quest, stručnjaci mogu pretočiti svaku sekundu u znanstvene podatke. Svake dvije minute provedene igrajući Sea Hero Quest jednake su pet sati istraživanja u laboratoriju. Ako 100.000 ljudi igra Sea Hero Quest samo po dvije minute, to će biti jednako više od 50 godina istraživanja u laboratoriju.

Igra Sea Hero Quest dostupna je na globalnoj razini za iOS i Android uređaje i može se besplatno preuzeti iz App Storea i Google Playa.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Tehnologija

Probao sam robotsku kosilicu – mnogo je više od “Roombe za travnjake”

Imati robota koji vam kosi travu je super ideja, ali koliko je realizacija zapravo jednostavna i uspješna?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.