Nakon 2 milijuna preuzimanja, Faraway Pine Studija dobiva nastavak

Nakon 2 milijuna preuzimanja, igra Faraway samoborskog Pine Studija dobiva nastavak

Samoborski Pine Studio od svog je osnutka radio na razvoju raznih 'room escape' igara, a njihova 'puzzle' igra Faraway: Puzzle Escape preuzeta je više od dva milijuna puta - i upravo je ovih dana dobila nastavak.

Nikada nisam bio tip osobe koja previše vremena provodi igrajući puzzle igre. Vjerujem kako je za to dijelom zaslužna činjenica da se osjećam nevjerojatno glupo jer često ne mogu zaključiti kako se rješavaju neki od relativno jednostavnih problema, ali ako niste poput mene, vjerojatno ste probali sjajni Faraway: Puzzle Escape domaćeg Pine Studija.

Ovaj mladi gaming studio iz Samobora pokazao se kao jedan od najperspektivnijih s ovih prostora, prvenstveno s heavy metal platformerom iz prvog lica SEUM: Speedrunners from Hell, koji se najbolje može opisati kao kombinacija retro pucačine i platformera, ali i s velikim brojem tzv. room escape igara koje već neko vrijeme izrađuju.

O tome kako je Pine Studio od metal platformera i room escapea došao do puzzle igre koja je preuzeta više od dva milijuna puta razgovarao sam s Borisom Barbirom, suvlasnikom i dizajnerom u tvrtki. Priča Pine Studija započela je prije nešto više od pet godina:

Pine Studio je mlada tvrtka iz Samobora koja se zadnjih pet godina bavi isključivo izradom video igara. Priča je dosta standardna: četiri prijatelja koja su počela raditi igre u garaži, a danas smo se makli iz garaže i ima nas malo više, ali još uvijek radimo igre. Do sad smo izdali više od 30 naslova, a najpoznatiji smo po room escape igrama. Od igara izdvojio bih FPS iz pakla SEUM i puzzle avanturu Faraway.

Zajednica speedrunnera 

Na prošlom Reboot InfoGameru imao sam prilike isprobati SEUM, igru koja je Pine Studio predstavila kao kvalitetan i prije svega originalan studio koji može napraviti naslov koji je prilično drugačiji od bilo čega što je trenutno dostupno. SEUM je u Pine Studiju bio igra koju su razvijali u slobodno vrijeme, ali Boris kaže kako je vrlo brzo prerasla te okvire, stoga su se posvetili razvoju igre full time, a SEUM je živ i zdrav i danas:

Igra je sada godinu i pol nakon izlaska još uvijek živa i aktivna. Stvorio se i mali community koji svakodnevno igra i obara nove brzinske rekorde. Za sad smo izdali 3 besplatne nadogradnje, a nedavno smo izbacili i prvi plaćeni DLC: The Drunk Side of the Moon.

SEUM je odnedavno dostupan i na Xboxu, a uskoro nas očekuje i verzija za PlayStation.

Iz pakla u pustinju

Nakon SEUM-a, Pine Studio prebacio se na razvoj Farawaya, puzzle igre koja predstavlja kulminaciju iskustva koje su članovi ovog tima skupili razvojem više od 30 room escape puzzle igara za klijente. Ipak, Faraway je nastao kao projekt “za dušu” putem kojeg su u Pine Studiju ipak željeli razviti nešto mirniju igru u kojoj se treba podosta razmišljati.

Faraway je vrlo brzo nakon izlaska postigao prilično zavidan i neočekivan uspjeh na Google Playu i App Storeu, a zanimalo me kada su se u Pine Studiju pogledali i rekli sami sebi da imaju igru koja će steći svjetsku slavu:

Ubrzo nakon izlaska dobili smo feature na američkom App Storeu, a nedugo poslije i na Google Playu. Google Play nam je dao i Editors’ Choice oznaku. Igrači su također prepoznali igru i ocijenili je s visokom ocjenom od 4,5. Aplikacija je do sada skinuta u više od dva milijuna primjeraka i ne možemo biti zadovoljniji. 

Više od dva milijuna igrača

Dva milijuna ljudi tako je prolazilo kroz labirinte inspirirane kultnim Mystom i rješavalo probleme kako bi došli iz sobe u sobu, što je temeljni element gameplaya ove zanimljive puzzle igre. Svaki nivo je drugačiji, a na vama je da zaključite kako ćete proći kroz vrata i dosegnuti iduću zagonetku.

Boris kaže kako vjeruju da je za uspjeh Farawaya uvelike bila zaslužna i grafika, jer je igra vrlo opuštena i ugodna oku te je jedina napetost ona koju ćete osjećati kada ne budete znali kako završiti nivo.

Kako je Faraway dosegao izuzetan uspjeh, bilo je prilično logično očekivati drugi nastavak, koji je ugledao svjetlo dana upravo tijekom našeg intervjua:

Faraway 2: Jungle Escape nastavlja priču točno na mjestu gdje smo završili Faraway 1. Ovaj put portal nas vodi do skrivene džungle u kojoj osim rješavanja zagonetki otkrivate misterioznu priču o farawaycima.

Kao i u Farawayu 1, prvih devet nivoa može se isprobati potpuno besplatno tako da, ako volite zagonetke, toplo je preporučujem. Igra je dostupna na Android i iOS uređajima.

Po pustinji i prašini

Okruženje prvog Farawaya bilo je pustinjsko, a igra se odvijala u svijetu koji neodoljivo podsjeća na Myst i slične svemire. Zanimalo me tako koje su to temeljne razlike između originalnog Farawaya i ovog nastavka, osim, dakako, činjenice da se “dvojka” odvija u džungli:

Najveća razlika između prvog drugog nastavaka je što smo malo veći fokus stavili na priču. Pozadinska priča se lagano otkriva pronalaženjem dijelova dnevnika glavnog lika. Dodali smo još neke zanimljive stvari kao što je mogućnost fotkanja unutar igre, što pomaže kod rješavanja zagonetki.

Još jedna zanimljiva stvar kada govorimo o Farawayu jest činjenica da su u Pine Studiju igru isprva zamislili kao trilogiju, a čini se kako ćemo gledati i igrati i treći nastavak nakon što bude završen, što će, po svemu sudeći, biti relativno brzo. Boris kaže kako već sada dio tima u Pine Studiju radi na Farawayu 3.

Osim trećeg izdanja ove popularne puzzle igre, moj sugovornik za kraj kaže kako studio trenutačno radi i na razvoju svoje prve AR igre koja bi trebala izaći ubrzo, a u pripremi je i još jedna veća mobilna igra koja bi trebala ugledati svjetlo dana do kraja ove godine. Pine Studio nastavlja zacrtanim kursom, a mi ćemo svakako isprobati Faraway 2, ali i odigrati poneki nivo SEUM-a.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Vodič

Kako uspješno raditi od kuće, biti produktivan i ne izgubiti živce?

Ukratko - teško. :) Nekad ćete se doista osjećati neuspješno, bit ćete neproduktivni i gubit ćete živce. Ali ima načina da polako doskočite izazovima, jedan po jedan.

Startupi i poslovanje

Hrvatske ekološke tenisice MIRET na Kickstarteru preko noći prešle cilj i skupile 20 tisuća dolara

Nakon nekoliko godina razvoja i usavršavanja, hrvatski brend ekoloških tenisica MIRET zadovoljan svojim inovacijama i certifikatima pokreće Kickstarter kampanju ne bi li što prije proširio dobar glas i osvojio srca ekološki osviještenih kupaca diljem svijeta. U razgovoru s osnivačima otkrivamo i kako...

Intervju

Poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj i bez kacige nastavlja plijeniti pažnju publike

On je višestruki pobjednik rally utrka, a odnedavno ima i novu karijeru - influencersku. Iako je YouTuber bez vlastitog YouTube kanala, Jurja na različitim emisijama prati i po nekoliko desetaka tisuća ljudi.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Fil Rouge Capital u doba krize nudi investicije do 10.000 eura

Razvijate li softverska ili hardverska rješenja, a projekt vam je u inkubacijskoj fazi, Fil Rouge Capital nudi investicije do 10 tisuća eura.

Startupi i poslovanje

Bolt pokreće dostavu u 6 gradova Hrvatske; idealnu za isporuku malih paketa unutar jednog sata

Sve je manje putnika u automobilima Bolt vozača, no od danas nadomjestak prometu učinit će dokumenti, namirnice i druge potrepštine koje korisnici požele poslati svojima najbližima ili kolegama s posla.

Internet marketing

Kako su OPG-ovci postali najtraženiji ljudi (i zašto je nužno njihovo digitalno opismenjavanje)

U jeku pandemije koronavirusa (COVID-19) zatvorene su i tržnice. Uz zabranu kretanja van mjesta prebivališta, ova mjera navela je brojne OPG-ovce koji su svoje proizvode do jučer nudili na placu da posegnu za nekim drugim kanalima jer voće i povrće bez hladnjače ne može dugo stajati, a plastenici su puni zahvaljujući blagoj zimi i proljetnom suncu koje se pojavilo u par navrata.

Kultura 2.0

Bruketa&Žinić&Grey i Brigada kao odgovor na krizu pokreću proizvodnju toaletnog papira

Krizna vremena zahtijevaju krizne mjere, a koronavirus nikoga nije ostavio ravnodušnim. Absolut Vodka okrenula se sanitetskom alkoholu, Airbus i Jaguar proizvodnji respiratora, a hrvatske kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey i Brigada - toaletnom papiru!

Kultura 2.0

MUP licencirao tehnologiju Pokemon GO-a za praćenje kršitelja samoizolacije!

U doba krize uzrokovane virusom COVID-19, mnoge institucije okreću se nekonvencionalnim rješenjima za suzbijanje širenja pandemije.

Kultura 2.0

Zbog prisilne digitalizacije gospodarstva i društva u izolaciji, Hrvatska prvi put prvak DESI indeksa!

Europska komisija ove godine odlučila je nešto ranije objaviti Indeks gospodarske i društvene digitalizacije (DESI) za 2020. godinu ne bi li oraspoložila građane Europske unije u ovim tmurnim danima - naime, indeksi država članica EU otišli su značajno u vis, a Hrvatska među njima prednjači!