Počeo drugi Erste Finnovation Hackathon, slijedi 24 sata neprestanog programiranja

Počeo drugi Erste Finnovation Hackathon, slijedi 24 sata neprestanog programiranja

Jutros je u prostorijama ZIP Factoryja započeo drugi Erste Finnovation Hackathon, u sklopu kojega će 12 timova 24 sata programirati rješenja, koja će sutra prezentirati. Podsjetimo, najbolji tim bit će nagrađen iznosom od 1337 eura po članu.

Mario Brkić uputio je natjecatelje u pravila hackathona.
Mario Brkić iz BeeOne uputio je natjecatelje u pravila hackathona.

Jutros je u prostorijama ZIP Factoryja započeo drugi Erste Finnovation Hackathon, u sklopu kojega će 12 timova 24 sata programirati rješenja, koja će sutra prezentirati. Podsjetimo, najbolji tim bit će nagrađen iznosom od 1337 eura po članu.

Kako je na otvaranju hackathona naveo Mihovil Barančić, na temelju vrlo dobrih iskustava i reakcija od prošlogodišnjeg hackathona, odluka je pala da se događaj organizira i ove godine. Na to se nadovezao i Dubravko Kovačić, zamjenik direktora Direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci, koji je rekao kako se nada da će se danas i sutra kreirati novi proizvodi, na temelju kojih bi se mogla razviti i suradnja s timovima.

Erste želi zadržati poziciju nainovativnije banke, a kroz događaje, kao što je ovaj hackathon zadržavamo tu inspiraciju i postajemo još bolji.

Erstefinhack 2

Mario Brkić iz BeeOnea dao je upute timovima, a promjena u odnosu na prošlu godinu odnosi se na to da nakon završetka ‘hakiranja’ mora biti predstavljen demo proizvoda. Timovi su mogli birati između tri teme – kreirati platformu za trgovce, koji prihvaćaju plaćanje bez gotovine, kako bi bolje komunicirali s korisnicima ili aplikaciju koja omogućuje plaćanje za različite oblike prijevoza ili bolju metodu za mobilno upravljanje i kupovinu karata. Kriteriji prema kojima će žiri odlučivati o pobjedniku odnose se na koncept, poslovnu logiku i vrijednost za korisnika, trud, kvalitetu razvoja i prezentaciju. Svaki će tim imati pet minuta za prezentaciju proizvoda, a žiri čine predstavnici Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, BeeOnea, Erste banke, a i sami natjecatelji.

Timovi se, dakle, bore za nagradu od 1447 eura po članu tima, druga nagrada je iPad Air, treća su Fitbiti. 12 timova čine Momci, Wizards, Super Code Bros, Blue Pill Team, Hyperactive, Mad Labz, Esi mi dobar?, Pomični zarez, Loremica, Karaka, Night Hawks i Šah MAT.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.