Za najbolju kvizašku aplikaciju u Varaždinu je nagrađen Hip, hip, array

Ready, steady, code!: Za najbolju aplikaciju za kvizove nagrađen je tim Hip, hip, array

Pobjednik 3. izdanja studentskog hackathona Ready, steady, code! je tim Hip, hip, array u kojemu su se okupili studenti s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Žiri su osvojili zahvaljujući trudu i upornosti koje su uložili u razvoj aplikacije za kvizove, a kući se vraćaju s 1300 eura više.

Predstavljanje rješenja pred stručnim žirijem hackathona Ready, steady, code! održalo se u nedjelju na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu.

Ready, steady, code! natjecanje je namijenjeno studentima i učenicima srednjih škola koji žele pokazati svoje znanje i vještine u razvoju programskih proizvoda. Ove se godine u Varaždinu okupilo pedesetak natjecatelja u 13 timova. Većina njih stigla je iz Hrvatske, ali sudjelovao je i jedan tim iz Srbije te jedan iz Litve. Za rješenja zadatka koji su dobili u subotu ujutro imali su 24 sata, a nakon kratke pauze za odmor, rješenja su u nedjelju popodne predstavljena žiriju – stručnjacima iz privrede i akademske zajednice koji su odlučili da je najbolji među timovima bio Hip, hip, array s Fakulteta organizacije i informatike.

Zadatak s kojim su se natjecatelji suočili je bio napraviti aplikaciju za kvizove koja bi s jedne strane moderatorima omogućavala organiziranje i upravljanje kvizom, a s druge, korisnicima dopuštala stvaranje timova. Izazov je bio u tome kako napraviti aplikaciju koja će se razlikovati od drugih, ističe Alen Martinčević iz Hip, hip, array.

Aplikacija je trebala omogućiti stvaranje kvizova od strane pojedinca, tzv. moderatora koji je imao slobodu da sastavlja pitanja po svojoj želji, a isto tako i odgovore. Također se tražilo da moderator ima neku kontrolu nad samim vođenjem kviza kao što je upravljanje redoslijedom pitanja i da se kviz održava na definiranoj fizičkoj lokaciji kao što su kafići, pubovi i ostalo. Po mom mišljenju, zadatak nije bio težak, jedino što se pokazalo zahtjevnijim je bilo kako napraviti aplikaciju koje će se razlikovati od ostalih.

“Čak i ako ne osvojite nagradu, doma odlazite s velikim iskustvom”

Pobjednički tim s uručenom nagradom
Pobjednički tim s uručenom nagradom u iznosu od 1300 eura.

Alen i njegovi timski kolege Ivan Oršolić, Leo Siniša Radošić i Antonio Lopac nisu očekivali pobjedu, ali vjeruju da su suci prepoznali njihovu upornost i trud. Pripreme za hackathon su odradili uz druženje i piće, kaže Ivan.

Kao tim nismo imali nekakve posebne pripreme. Više smo radili na komunikaciji unutar tima, definiranju i podjeli zadataka i uloga među nama te na team buildingu (čitajte: izgovor za druženje i koje piće).

Iako su za prvo mjesto osvojili 1300 eura, dečki se nisu natjecali radi nagrade, već radi iskustva. Bez obzira na to koliko netko zna programirati, treba se odvažiti i prijaviti na ovakva događanja, poručuje Ivan.

Čak i ako smatraju da nemaju dovoljno znanja, da su tu timovi koji znaju mnogo bolje programirati od njih – trebaju se prijaviti. Na natjecanju je definitivno bilo timova koji su imali više znanja u programiranju od nas, ali uz par dobrih ideja i funkcionalan tim uspjeli smo se izdvojiti dovoljno da zaslužimo prvo mjesto. Uostalom, čak i ako ne osvojite nikakvu nagradu, doma odlazite s velikim iskustvom i stečenim znanjem te novim poznanstvima.

Na hackathon se ne prijavljujete radi nagrade, već radi iskustva, a za bolju koncenktraciju neki su i - heklali.
Na hackathon se ne prijavljujete radi nagrade, već radi iskustva, a za bolju koncentraciju neki su i – heklali.

Uz Hip, Hip, array, za drugo su i treće mjesto nagrađeni timovi Minimun niminuna i Time is money koji su osvojili 800, odnosno 500 eura. Sva tri tima su osvojila i poklon bon za paintball centar Accredo. Hackathon već treću godinu za redom organiziraju Asseco SEE i Fakultet organizacije i informatike, a s ovogodišnjim je izdanjem natjecanje postalo i službeni dio međunarodne lige Major League Hacking. Kako bi sve prošlo prema pravilima, ali i kako bi uskočili u pomoć timovima, 15 mentora iz Asseca, većinom softver developera, dežuralo je za vrijeme natjecanja. Težak zadatak je bio i pred žirijem u kojem su sjedili Viktor Olujić i Mario Komljenović iz Asseca, Ivan Švogor i Dario Grd sa FOI-a te David Ante Macan.

Do sljedećeg puta ovogodišnjim natjecateljima, ali i mentorima te sucima želimo – puno sna i zasluženog odmora.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Tehnologija

Domaći ININ uz AI i OCR “opametio” održavanje cesta i očitavanje brojila u Slavonskom Brodu

Koristimo AI za filtere na Instagramu i razgovaramo s robotima svaki dan. Zašto onda ne bismo koristili umjetnu inteligenciju za bilježenje rupa na cesti? Tvrtka ININ mogla bi imati pravo rješenje.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Što ste propustili

Kolumna

Portfolio s Dribbblea je kao loše driblanje u utakmici za posao product dizajnera

Dribbble je platforma i zajednica na kojem se dizajneri mogu razvijati, dijeliti radove i zapošljavati. Product design je proces razrade, formiranja i iteriranja proizvoda koji rješavaju korisničke probleme ili adresiraju specifične tržišne potrebe. E sad, na papiru nema razloga da ove dvije stvari budu u sukobu - zašto mi se onda digne kosa na glavi kad u prijavi za product dizajnera dobijem portfolio pun Dribbble radova?

Tehnologija

Domaći ININ uz AI i OCR “opametio” održavanje cesta i očitavanje brojila u Slavonskom Brodu

Koristimo AI za filtere na Instagramu i razgovaramo s robotima svaki dan. Zašto onda ne bismo koristili umjetnu inteligenciju za bilježenje rupa na cesti? Tvrtka ININ mogla bi imati pravo rješenje.

Startupi i poslovanje

Kobe Bryant: košarkaš, Oskarovac, investitor – ulagao je u tvrtke poput Alibabe i Epic Gamesa

Jučer je u 41. godini preminuo Kobe Bryant, jedan od najvećih košarkaša svih vremena koji je svojim uspjesima na terenu i izvan njega zauvijek obilježio ovaj sport.

Društvene mreže

Bartol Šimunić: Da će društvene mreže biti okosnica kampanje Zorana Milanovića odlučilo se još u svibnju

Bio je među prvim community managerima Vlade kad je 2011. došla na društvene mreže, a sada je jedna od ključnih osoba koja je stajala digitalne kampanje novog predsjednika Hrvatske Zorana Milanovića.

Internet marketing

Podcast o specifičnostima podcasta u Hrvatskoj kao sadržajnom, ali i oglašivačkom formatu

Podcasti, iako postoje već godinama, očito su format koji će obilježiti digitalno tržište u Hrvatskoj u 2020. tako da je red pozabaviti se njihovim specifičnostima - u obliku podcasta!

Tehnologija

Hrvatska pošta u zraku: Dostava dronom u Hrvatskoj sve nam je bliža

Nakon eksperimentiranja s kriptovalutama, Hrvatska pošta poletjela je i u istraživanje bespilotnih letjelica koje bi mogle dostavljati pakete u udaljenim dijelovima Hrvatske.