Nordeus "ukrao" voditelja digitalne distribucije popularnog Eve Onlinea - i dalje traže nove "gejmerske" zaposlenike

Nordeus “ukrao” voditelja digitalne distribucije popularnog Eve Onlinea – i dalje traže nove “gejmerske” zaposlenike

Nordeus je potvrdio za Netokraciju kako im je iz CPP Gamesa upravo prešao Nikola Cavic, koji je tamo bio odgovoran za promociju i prodaju popularnog MMORPG-a Eve Online. Cavic nije jedini novi zaposlenik izdavača popularne internetske sporske igre Top Eleven, s obzirom da su zaposlili pobjednički tim svojeg nedavno održanog hackathona.

Nikola Cavic dolazi u Nordeus iz CPP Gamesa, izdavača popularnog EVE Onlinea.

Nordeus je potvrdio za Netokraciju kako im je iz CPP Gamesa upravo prešao Nikola Cavic, koji je tamo bio odgovoran za promociju i prodaju popularnog MMORPG-a Eve Online. Cavic nije jedini novi zaposlenik izdavača popularne internetske sporske igre Top Eleven, s obzirom da su zaposlili pobjednički tim svojeg nedavno održanog hackathona. Top Eleven je najpopularnija sportska igra ne samo na Facebooku, već i internetu općenito – s milijunima igrača.

Eve Online je predstavljen u svojoj prvoj verziji još 2003., a i danas je popularna internetska igra s preko 7,500 virtualnih sistema. Novi iOS developer Dane Rukavina, dizajner Nikola Damjanov te pojačanje u podršci za specifična tržišta Ivana Koprivica i Jasmina Jović također su zaposleni pojačanju beogradskog tima.

Cavic je posebno za Netokraciju naveo razlike između dobijanja novih igrača za EVE te Top Eleven:

While the industry landscape of casual games is rather different from that of MMO games, I don’t expect my work to change too much. As a head of business development my main focus will be international expansion, strategic partnerships and better monetization of existing users. I was performing most of those functions over the 5 years that I spent working on EVE Online as well. However, I do expect changes and new challenges in my work.

Some of the main differences between MMO and social games that I anticipate are the difference in pace, retention and monetization. EVE Online is a subscription based MMO where everything revolves around the monthly subscription, where players are “hooked” for years and where additional ways of monetizing player base are not yet a priority. Top Eleven on the other hand is operating in a completely different environment. There, players are making purchase decisions on a daily basis, not monthly. The retention rate is considerably lower compared to that of an MMO game and the need to monetize users is critical in the first weeks. Therefore, the pace is very different too. I very much look forward to work in a fast paced and dynamic environment.

Čini se da ukoliko se želite baviti igrama, trebate se javiti Nordeusu za prilično zanimljivo iskustvo u svijetu internetskih igara.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Brate, trebam li stvarno uzeti Šaomi?

Xiaomi je u relativno kratkom vremenu postao brend koji se daleko najviše preporučuje u Hrvatskoj i regiji. Zašto?

Kolumna

Što će nam uopće kriptovalute?

Iako o kriptovalutama slušamo već godinama, rijetko kad nam je netko dao suvisao odgovor na pitanje, a što će nama kriptovalute zapravo? U vremenima kada se centralizirani sustavi poput banaka igraju s našim povjerenjem, nikada nije bilo jasnije. Evo odgovora...

Izrada web stranica

Kad vam u 2021. padne server, što očekivati od svog hosting poslužitelja?

Po muci se poznaju junaci pa tako i hosting poslužitelji. Kako izgleda posao s druge strane vašeg weba, otkrili smo.

Što ste propustili

Digitalni marketing

Sean Ellis: “Prošlo je vrijeme kad jedan jedini growth hacker može dobiti vrtoglave rezultate”

Skovan kao termin prije više od 10 godina, growth hacking je osigurao strelovit rast mnogim poznatim firmama u tehnološkom svijetu, ali mu je ta popularnost osigurala i dozu notornosti. O kontroverzama i budućnosti ove metodologije imala sam priliku pričati s njenim utemeljiteljem, Seanom Ellisom, koji će uskoro nastupiti i uživo u Zagrebu na konferenciji SuperMinds: Don’t Code What You Don’t Understand.

Digitalni mediji

Što svaki developer treba znati o web analitici

Svaki put kad netko kaže da je web stranica gotova i “sad možemo instalirati analitiku”, analitičaru negdje na svijetu pametni telefon padne na pod, kaže stručnjak za web analitiku Robert Petković.

Startupi i poslovanje

Head of Growth: Ima li takvih superjunaka u Hrvatskoj?

Domaćim tehnološkim tvrtkama ojačanima investicijama na putu prema rastu trebaju iskusni multidiscplinarni stručnjaci koji će taj rast ubrzati. Analiziramo kako Head of Growth razmišlja, što treba znati te gdje ga i kako naći, a svoja razmišljanja dali su i Filip, vlasnik growth agencije te Tana, suosnivačica Bazzara, koji upravo zapošljava jednog.

Sponzorirano

eCommerce nakon pandemije? Najveće okupljanje industrije otkriva nam korijenske promjene

Svjedoci smo povijesnih preokreta u digitalnoj trgovini i promjena koje će imati dalekosežne posljedice. Kako se pripremiti za postpandemijski svijet eCommercea, Neuralab ekipa donosi saznanja sa središnjeg eCommerce događaja - RetailXa u Chicagu.

Startupi i poslovanje

Superology i Sportening: Želimo odgajati vrhunske product managere u Hrvatskoj

Jedan je prošao put od programera preko 'Katice za sve' do voditelja razvoja proizvoda, a drugi je nakon doktorata i akademske karijere u Kaliforniji radio u Googleu u Zürichu pa se vratio u Zagreb biti suosnivač startupa. Otkrili su nam što čini dobrog product managera, što dobri produktni tim i koji je najkraći put do inovacije.

Kultura 2.0

Velimir Grgić: “Ljudski mozak (i sve njegove mane) postao je transparentniji nego ikada, a sve zahvaljujući internetu.”

Velimir je kao novinar, pisac, scenarist i producent prošao zbilja sito i rešeto toga, ali teorije zavjera ostale su mu trajna inspiracija još od ranih dana. Zašto itko promišlja o zemlji koja je ravna ploča, hoće li teoretiziranje o zavjerama ikada prestati te koja teorija je njemu osobno najintrigantnija - saznali smo od autora netom rasprodane knjige "Teorije zavjera 21. stoljeća".