Mattel predstavio aplikaciju i 3D printer za igračke

Kreativnost na djelu: Mattel predstavio aplikaciju i 3D printer za igračke

Američki proizvođač igračaka Mattel uskoro će početi dolaziti u obiteljske domove s malim i svima pristupačnim tvornicama za samostalne kreacije. Stvaranje igračaka vlastitim snagama omogućit će mobilna aplikacija u kojoj će se dizajnirati i 3D printer koji će kreaciju sa zaslona prebaciti u stvarni svijet.

Izvor: ThingMaker.com
Izvor: ThingMaker.com

Američki Mattel osmislio je novi način za plasiranje igračaka na tržište. Umjesto da ih (samo) proizvodi i prodaje, Mattel će omogućiti da ih možemo stvoriti sami, oslanjajući se na aplikaciju i 3D printer koji će naše ideje pretvoriti u stvarnost.

Mattelova mala samostalna tvornica za igračke zove se ThingMaker, a američki proizvođač predstavio ju je na Sajmu igračaka u New Yorku, održanom proteklog vikenda. ThingMaker će svojeg korisnika voditi preko dva koraka do ostvarenja cilja, prvo s dizajniranjem, a zatim s trodimenzionalnim printanjem igračke.

Mobilna aplikacija pristupačna svima

Mattelova besplatna aplikacija za stvaranje igračaka osmišljena je tako da se sve može napraviti vrlo jednostavno, što će je učiniti privlačnom i mlađim članovima obitelji. Kako se dizajniranjem nove igračke ne bi zabavljali samo roditelji ili stariji braća i sestre, svima će pri ruci biti opcija da stvore nešto novo krećući od nule ili da prilagode postojeći predložak po vlastitim željama. Pored toga, u aplikaciji će se moći isprobati kako će igračka izgledati u stvarnom svijetu, nakon što je isprintamo, s opcijom da je virtualno savijamo kao da nam je u rukama.

Printer prilagođen dječjim prstima

ThingMaker™ 3D Printer 2

Poslije spremanja igračke koju smo osmislili, idući korak bit će bežično povezivanje s 3D printerom koji ne mora biti nužno Mattelov, ali Mattelova prednost bit će u tome što je njegov printer također posebno prilagođen djeci – kao i aplikacija za dizajn igračaka. Kada printanje počne, dječji prsti bit će zaštićeni od mogućih opasnih posljedica automatskim zaključavanjem printerovih vratašca, a nakon što se posao obavi, glava printera će se automatski povući kako se dijete ne bi opeklo dotičući uređaj u mirovanju.

Predstavljajući svoju novost za cijelu obitelj, Mattel je najavio da će 3D printer za igračke početi dolaziti do prvih korisnika ove jeseni, a moći će se kupiti za 300 američkih dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kolumna

Kako je meni i 35.000 kupaca 96% snižen Foreov UFO postao “najbolje iskustvo kupovine ikad”

Osjećaj kada pronađete, a potom i kupite neki proizvod po 96% nižoj cijeni, nezamjenjiv je, pogotovo ako ste jedni od “rijetkih” koju su ponudu pronašli. Svi vam zavide, napravili ste odličan “deal”, a manje je bitno treba li vam uopće taj proizvod.

Startupi i poslovanje

Od agencije do freelancinga: 8 savjeta za život i posao koje sam naučio težim putem

A kako vi ne bi morali, stiže jedna poučna usporedba oblika poslovanja kroz stvarna iskustva.

Startupi i poslovanje

MVT Solutions iz Pisarovine osigurao 100.000 od 300.000 eura vrijedne runde investicije za brži i jeftiniji razvoj IoT-ja

Ovaj domaći startup u tri je godine, bez ikakve vanjske investicije, razvio IoTaaP, alat koji može uvelike olakšati razvoj IoT proizvoda različitim klijentima. Osim hardvera, njihov poslovni model se skalira kroz softver i cloud, a koliko uspješno su se rješenjem i radom potvrdili do sada, najbolje govori i vijest o prvoj investicijskoj rundi predvođenoj domaćim investitorom.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Osvojili su “Oscara” za industrijski dizajn, a onda sve snage uložili u kreiranje najboljih madraca

Uz mnoge druge domaće i inozemne nagrade, Filip Havranek i Kristina Lugonja dobitnici su Red Dota, najprestižnije svjetske nagrade za industrijski dizajn, a odnedavno su postali i osnivači startupa. Iako su dosad dizajnirali različite namještaje i proizvode - od stolova, stolica, lampi i prijenosnih SSD-ova - njihov prvi startup proizvod je madrac Nimbus koji se ne prodaje u nijednoj fizičkoj trgovini.

Kultura 2.0

Kako iskoristiti advent za employer branding (a da nije samo domjenak)

Važnost dobrog raspoloženja unutar tvrtke ne možemo zanemariti, pogotovo kad je riječ o kraju godine kada se projekti privode kraju dok se istovremeno pripremmo za nadolazeće. Čini se da je A1 otkrio najbolju formulu kako preživjeti zimu: mjesec dana blagdana u uredima.

Startupi i poslovanje

“Kod nas toga nema”: Samo 16% žena u hrvatskoj IT industriji nije doživjelo spolnu diskriminaciju

“Nejednakost je samo u Vašoj glavi, da manje sjedite pred pudijerom, a više pred knjigom nebi vidjeli nejednakost”.

Tehnologija

Klijenti banaka imaju sve manje vremena: Kako banke razvijaju digitalne proizvode za njih?

Digitalna transformacija mijenja iz temelja različite industrije. Koje vještine su vam potrebne ne bi li u jednoj od njih temelje gradili upravo vi, saznali smo od product ownera i managera Raiffeisen banke.

Kolumna

Kako je meni i 35.000 kupaca 96% snižen Foreov UFO postao “najbolje iskustvo kupovine ikad”

Osjećaj kada pronađete, a potom i kupite neki proizvod po 96% nižoj cijeni, nezamjenjiv je, pogotovo ako ste jedni od “rijetkih” koju su ponudu pronašli. Svi vam zavide, napravili ste odličan “deal”, a manje je bitno treba li vam uopće taj proizvod.

Tehnologija

Hardverski vodič za sve trenutne i buduće influencere, freelancere i gamere

Kraj jedne godine i ulazak u novu možete pamtiti po retrospektivi na prošle uspjehe i neuspjehe te novogodišnjim planovima koji su se izjalovili do sredine siječnja. A možete i po tome kako ste napokon odlučili napraviti prvi korak prema ostvarenju svog influencerskog, gamerskog ili freelancerskog sna. Hardver možda nije najvažnija stvar u toj priči, ali je sigurno bitna stvar za početak.