Albert Gajšak pokazuje kako složiti svoj prvi mobitel - MAKERphone (koji je stigao u A1 webshop!)

Albert Gajšak pokazuje kako složiti svoj prvi mobitel – MAKERphone (koji je stigao u A1 webshop!)

Poznati MAKERphone već je stigao na adrese onih koji su ga naručili putem Kickstartera, ali istovremeno slijeće i u ponudu A1 Hrvatska za sve one koji nisu bili dovoljno brzi dok je trajala kampanja.

Nakon uspješne Kickstarter kampanje koja je svoj prvotni cilj dostigla za samo nekoliko sati, a nakon toga narasla na nešto više od 320 tisuća dolara, DIY mobitel mladog izumitelja Alberta Gajšaka i njegove tvrtke CircuitMess konačno dolazi u prodaju.

MAKERphone mobiteli već su počeli stizati svima onima koji su putem Kickstartera još prije više od pola godine rezervirali svoje modele, a oni koji nisu – imaju sreće – ovaj izuzetno zanimljiv proizvod od prošlog tjedna dostupan je u ponudi A1 Hrvatska za 899 kuna (trenutno na popustu)!

Dok ne uzmete lemilicu u ruke i ne zalemite svoj prvi dio elektronike, teško je opisati zadovoljstvo koje učini-sam pristup donosi. Kako se sastavlja MAKERphone? Za to je tu Albert da vam pokaže!

Podsjetimo, nakon globalnog uspjeha konzole MAKERbuino, koja je prva DIY ideja CircuitMessa, tim se odvažio baciti u nešto drugačiji projekt – mobitel. Tako je nastao MAKERphone, koji bi se najbolje mogao opisati kao mobitel kojeg sami slažete. Iako vam činjenica da ga samostalno sastavljate može probuditi skepsu o njegovoj funkcionalnosti, uvjeravamo vas kako ćete na kraju procesa imati pravi mobitel s kojeg možete zvati, primati poruke i izdvojiti se iz mase kada ga u noćnom klubu izvadite i stavite na stol kraj svih onih običnih Apple i Samsung uređaja koje sada već svatko ima.

Oni sigurno svoj mobitel nisu sami sklopili, zar ne?

STEM edukacija vrlo je važna za telekome

MAKERphone je od završetka Kickstarter kampanje doživio i nekoliko promjena pa se tako tijekom posljednjih mjeseci MAKERphone obogatio 4G povezivosti, a svaki kupac dobit će i micro USB kabel i čitač kartica kako bi imao što bolje iskustvo kada krene slagati mobitel koji će se moći kupiti i u A1 Hrvatska internetskoj trgovini za nešto manje od 900 kuna.

Za A1 to predstavlja nastavak ulaganja u STEM koji je telekomima posebno važan, budući da se radi o području koje stvara kadrove upravo za zanimanja kakva su potrebna u telekomunikacijskoj industriji. Direktorica odjela brenda i marketinških komunikacija u A1 Marija Jakeljić pojašnjava:

Ulaganje u mlade STEM talente ključno je u današnje doba. Želimo doprinijeti razvoju vještina iz područja STEM-a od najranije dobi a posebno mi je drago što interes pokazuju i djevojčice, u što smo se mogli uvjeriti na radionici koju smo organizirali.Kao digitalna kompanija potičemo učenje zasnovano na interakciji, aktivnom sudjelovanju i praktičnoj primjeni, to vidimo kao novi oblik učenja. Albertov način razmišljanja i rada savršeno odgovara filozofiji koju imamo u A1, a to je da su kombinacija čovjeka i tehnologije ustvari novi oblik života. Albertov MAKERphone je ustvari i novi oblik učenja zato što na jedan interaktivan i praktičan način imaš proizvod s kojim možeš zvati ljude, igrati se, pisati ljudima poruke i sve ostalo.

MAKERphone je u Hrvatskoj službeno predstavljen na obiteljskom natjecanju sredinom lipnja 2019. na kojem su se timovi složeni od roditelja i djece natjecali u raznim izazovima kako bi na kraju došli do pobjede i kući odnijeli svoj vlastiti MAKERphone. Logično je kako su upravo mlađe generacije koje su opterećene pametnim telefonima najbolja skupina za MAKERphone koji ne samo da će ih malo odvojiti od društvenih mreža, već i naučiti nekim izuzetno važnim vještinama STEM područja.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?